۶۹۵۷۵۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

رسیدگی به تخلفات قاچاق برای حمایت از کالای ایرانی

سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات با اشاره به تشکیل ۳۱۷۹ پرونده قاچاق در ۲۳ روز گذشته، رسیدگی به تخلفات قاچاق را گامی موثر در حمایت از کالای ایرانی برشمرد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات با اشاره به تشکیل ۳۱۷۹ پرونده قاچاق در ۲۳ روز گذشته، رسیدگی به تخلفات قاچاق را گامی موثر در حمایت از کالای ایرانی برشمرد.

سیدیاسر رایگانی سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان در حاشیه بازدید از ستاد طرح نظارت نوروزی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی، اظهار کرد: در ۲۳ روز نخست اجرای طرح تعداد ۳ هزار و ۱۷۹ فقره پرونده قاچاق در کشور تشکیل و متخلفین پس از احراز تخلف به پرداخت ۱۰۹ میلیاردتومان جزای نقدی در حقصندوق دولت محکوم شده اند. بیشترین پرونده های قاچاق در استان های آذربایجان غربی، فارس و هرمزگان تشکیل شده است.

رایگانی در حاشیه این بازدید با اشاره به نامگذاری سال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، گفت: با توجه به اینکه ۹۵ درصد پرونده های تشکیل شده در حوزه قاچاق برای رسیدگی به سازمان تعزیرات ارجاع می شود؛ این سازمان در خط مقدم رسیدگی به قاچاق قرار دارد و نقش قابل توجهی در محقق ساختن شعار سال خواهد داشت و طبیعتا تمام همکاران سازمان تعزیرات حکومتی در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می کوشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، رایگانی با حضور در تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از ستاد طرح نوروزی این اداره کل بازدید و با همکاران مستقر در کشیک نوروزی دیدار و گفتگو کرد. همچنین بازدید از سردخانه های نگهداری گوشت، مرغ و میوه نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این سفر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل قاچاق نیس مشکل کیفیت تا زمانی که مردم رو اون باربر نجیب فرض میکنید و بجای اجناس خوب هرچی اشغاله تحویل مردم میدید کسی نمیخره
      هر ایرانیی اگه سایپا مثل بی ام دبلیو ماشین بسازه کالای ایرانی رو رها نمیکنه

    • بدون نام

      اگر خورشید از شرق عرب طلوع کند آن موقع شاید جلو قاچاق در ایران گرفته شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج