۶۹۵۹۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهاجری: سیاه جامگان، فقط با معجزه می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: سیاه‌جامگان فقط با معجزه می‌ماند، ما هم برای بقا در لیگ برتر باید دعا کنیم تا دیگران ببازند.

خبرگزاری فارس: رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد اظهار داشت: سال نو را به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید همراه با مهر و محبت برای اهالی فوتبال باشد. هرچند سال ۹۶ برای مجموعه پدیده خوب تمام نشد. روز پدر را هم که روز تولد حضرت علی (ع) است به همه مردها و پدرها تبریک بگویم. همچنین تیم داوری ما هم راهی جام جهانی می‌شود و امیدوارم پرچم فوتبال ما را بالا نگهدارند.به عنوان عضوی از جامعه فوتبال امیدوارم هم تیم ملی و تیم داوری موفق باشند.

وی گفت: متاسفانه در شهری بازی می کنیم که مسئولان دولتی کم توجه و بی توجه هستند و اگر توجه می‌شد، الان شرایط بهتری داشت. سیاه جامگان که فقط معجزه می‌تواند آن را نگه دارد و خود ما هم به رده دوم رسیدیم و باید الان دعا کنیم تیم های پایین تر از ما ببازند تا بمانیم.

سرمربی پدیده عنوان کرد: سخت‌ترین لحظه سال قبل برای من زمانی بود که آخرین تمرین ما بود که بچه‌ها دست خالی رفتند و نتوانستیم حداقل به آنها عیدی کوچکی بدهیم. سه بازیکنی که به جمع ما اضافه شده بودند نتوانستیم به آنها پرداختی داشته باشیم و حالا چطور می‌توانیم از آنها انتظار داشته باشیم. خود من در بحث فنی خیلی سختگیر هستم و حتی بازیکن هم به همین خاطر از ما جدا شده است اما در کنار این سختی‌ها باید تشویق هم داشته باشیم که متأسفانه نداریم.

وی افزود: با همه این سختی‌ها، بچه‌ها روز گذشته تمرین کردند. می‌گویند تیم برنده برنامه دارد و تیم بازنده بهانه، ‌اما این دلیل نمی‌شود که ما بازی را ببازیم. همه تیم‌ها از جمله پیکان، فولاد، بازی تدارکاتی داشتند اما دریغ از یک توجه به تیم ما. من با این شرایط شرمنده بچه‌ها می‌شوم. در شهری زندگی می‌کنیم که نام مقدس امام رضا(ع) را یدک می‌کشد، اما توجهی به تیمش نمی‌کنند. به خاطر همین نام برخی بچه‌ها خواسته‌های خود را پایین آورده‌اند، اما از اول فصل تعدادی از آنها تنها ۵ درصد قراردادشان را گرفته‌اند.

مهاجری با اشاره به اینکه فولاد حریف فردای ما یک باشگاه حرفه‌ای است،‌گفت: در مقابل فولاد ما قرار داریم که از حداقل امکانات هم محروم است، متأسفانه زمین تمرین را هم از ما گرفته‌اند. فدراسیون باید به این مسائل ورود کند. در جلسه فدراسیون با مربیان گفتند چرا صفایی فراهانی لیگ را از ۱۶ تیم ۱۲ تیمی کرد، اما من می‌گویم اگرچه از این کار نان می‌خورم و تیمم پایین جدول است، بهتر است همان ۱۲ تیم باشد چون برخی تیم‌ها شرایط حضور در لیگ برتر را ندارند. شرکت پدیده نامادری ما است و نمی‌دانم چرا به زیر مجموعه خود توجه نمی‌کند.

سرمربی پدیده عنوان کرد: شکوه کردن بد است اما واقعاً کار را به جایی رسانده‌اند که باید از این تریبون از حق بچه‌های خودم دفاع کنم. چطور به بازیکنی بگویم سر تمرین بیاید که لنگ پول تردد خود است و همسرش هم در بیمارستان قرار دارد. ما برای فوتبال و تیم فولاد ارزش قائل بودیم که آمدیم و مطمئناً کار سختی خواهیم داشت، اما بچه‌ها تمام وجود خود را در زمین می‌گذارند تا از حیثیت خود دفاع کنند.

وی افزود: کسانی که ربطی به فوتبال ندارند از ما حمایت می‌کنند اما آنهایی که باید حمایت کنند هیچ کاری نمی‌کنند. در قضیه پراهیچ به ما گفتند ما پول او را می‌دهیم اما بقیه مسائل را باید خودتان حل کنید، مگر می‌شود شما یک بچه‌ای داشته باشید و حق ثبت‌نام مدرسه‌اش را بدهید و بگویید بقیه مسائل مالی را خودش تأمین کند. امیدواریم استاندار خراسان رضوی همانند استاندار اصفهان که برای سپاهان ورود کرد، ورود کند. شرایط نگران‌کننده است و ما تا جایی که توان داریم تلاش و کار می‌کنیم. در ابتدای فصل گفته بودیم می‌خواهیم کار بزرگی کنیم اما حالا به شرایطی رسیده‌ایم که کار بزرگ ما نگه داشتن تیم در لیگ برتر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج