رصد وضعیت روحی کاربران توسط گوگل و آمازون
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
دکتر استرکی_1
اپیلاسیون نانا 1
دکتر ولدخانی_1
دکتر ولدخانی_3
دکتر استرکی_3
اپیلاسیون نانا 3
دکتر ولدخانی_4
دکتر استرکی_4
اپیلاسیون نانا 4
دکتر استرکی_2
دکتر ولدخانی_2
اپیلاسیون نانا 2
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۶۹۷۲۵۶
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
۱۳۷۰
گوگل و آمازون حق امتیاز اختراع هایی را ثبت کرده اند که براساس آن دستگاه های مختلف به محاورات کاربران گوش می دهند و همه چیز را از وضعیت روحی تا سلامت او را رصد می کنند.

خبرگزاری مهر: گوگل و آمازون حق امتیاز اختراع هایی را ثبت کرده اند که براساس آن دستگاه های مختلف به محاورات کاربران گوش می دهند و همه چیز را از وضعیت روحی تا سلامت او را رصد می کنند.

گوگل و آمازون وضعیت روحی کاربران را رصد می‌کنند

به گزارش دیلی میل، آمازون و گوگل قصد دارند تمام حرکات کاربران خود را رصد کنند.

درهمین راستا مجموعه ای از حق امتیاز اختراع های مختلف دو شرکت نشان می دهد احتمالا آنها در آینده از بلندگوهای هوشمند برای گوش دادن به محاورات کاربران استفاده می کنند.

این اختراع ها نشان می دهند دستگاه های «گوگل هوم» و «آمازون اکو» همه چیز را از وضعیت روحی تا وضعیت سلامت کاربر رصد و براساس این اطلاعات تبلیغات هدفمند ارائه می کنند.

در حق امتیاز اختراع گوگل به چگونگی استفاده از سیگنال های صوتی و بصری برای درک بهتر حالات روحی و وضعیت سلامت کاربر اشاره شده است.دستگاه ها به تن صدای کاربر توجه می کنند، شیوه تنفس او را رصد می کنند. همچنین عطسه و سرفه کاربر را نیز ردیابی می کنند.

علاوه بر این موارد دستگاه می تواند لباسی در کف کمد کاربر با عکس یک هنرپیشه را رصد کند. در مرحله بعد این داده را با تاریخچه مرورگر اینترنتی کاربر و جستجوی او برای نام هنرپیشه ترکیب می کند. به این ترتیب گوگل تماشای یک فیلم را به کاربر توصیه می کند.

گوگل در یک حق امتیاز اختراع دیگر دستگاهی را شرح می دهد که به والدین مشاوره ارائه می کند تا رابطه با فرزندانشان را بهبود دهند یا هنگامیکه کودکان در خانه تنها هستند از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری می کند.

آمازون نیز در یک حق امتیاز اختراع توضیح داده چگونه الگوریتم «رصد صوت» در دستگاه های مختلف صوت را به طور واقعی تحلیل می کند.

گوگل و آمازون وضعیت روحی کاربران را رصد می‌کنند

در این حالت دستگاه با شنیدن کلماتی مانند «نفرت» یا «عشق» تبلیغاتی مرتبط را با افکار و تمایلات کاربر ارائه می کند. در تصویر مربوط به آن نیز نشان می دهد چگونه با رصد یک تماس میان دو دوست به یکی از آنها عضویت در یک کلوب ورزشی و دیگر تخفیف بازدید از باغ وحش سن دیه گو ارائه می شود.

مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
استخدام_1
سفیر بار ساقدوش_1
شیرآلات زمانی_1
استخدام_3
سفیر بار ساقدوش_3
شیرآلات زمانی_3
شیرآلات زمانی_4
استخدام_4
سفیر بار ساقدوش_4
استخدام_2
شیرآلات زمانی_2
سفیر بار ساقدوش_2
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
تدبیرکالا_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
فنی آتل_فوتر
شفا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
آیلین_تزریق چربی
دکتر عارفی - فوتر
کلینیک النا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
کلینیک فرشته_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
کیان برنا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
رستوران پارسیان_فوتر