۶۹۷۷۱۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوشی گلکسی اس ۹ مینی در راه است

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال ساخت مدلی دیگر از گوشی گلکسی اس ۹ است که سخت افزار ضعیف‌تری دارد و با قیمت ارزان‌تری راهی بازار می‌شود. در شایعات گفته شده که این مدل جدید با نام گلکسی اس ۹ مینی شناخته می‌شود. شرکت سامسونگ تا زمان گلکسی اس ۵ مدل مینی گوشی‌های پرچم‌دار خودش را هم راهی بازار می‌کرد، اما با عرضه گلکسی اس ۶ این روند متوقف شد.

وبسایت دیجیکالامگ - مجید نوردوست: به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال ساخت مدلی دیگر از گوشی گلکسی اس ۹ است که سخت افزار ضعیف‌تری دارد و با قیمت ارزان‌تری راهی بازار می‌شود. در شایعات گفته شده که این مدل جدید با نام گلکسی اس ۹ مینی شناخته می‌شود. شرکت سامسونگ تا زمان گلکسی اس ۵ مدل مینی گوشی‌های پرچم‌دار خودش را هم راهی بازار می‌کرد، اما با عرضه گلکسی اس ۶ این روند متوقف شد.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی گلکسی اس ۹ مینی با شماره مدل SM-G۸۷۵۰ شناخته می‌شود و به عنوان یک محصول میان‌رده راهی بازار می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۸۴ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. این تلفن همراه هوشمند ۴ گیگابایت رم دارد و با اندروید ۸ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی گلکسی اس ۹ مینی در راه است

البته این احتمال وجود دارد که گوشی جدید سامسونگ در آینده با نام دیگری راهی بازار شود و به عنوان یک گوشی میان‌رده دیگر در اختیار کاربران قرار بگیرد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی گلکسی اس ۵ مینی اکتیو هم با شماره SM-G870A شناخته می‌شد و شماره مدل گوشی گلکسی اس ۹ مینی هم خیلی به این مدل شباهت دارد. پس شاید سامسونگ قصد داشته باشد مدل مینی گوشی پرچم‌دار خودش را راهی بازار کند. حالا باید منتظر خبرهای بیشتر درباره این گوشی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج