۶۹۸۲۱۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

احتمال حضور تیم ملی قطر در کوپا آمریکای ۲۰۱۹

سه سال پیش از به عهده گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲، احتمالا تیم قطر برای شرکت در رقابتهای آمریکای جنوبی راهی برزیل می شود.

ورزش سه: سه سال پیش از به عهده گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲، احتمالا تیم قطر برای شرکت در رقابتهای آمریکای جنوبی راهی برزیل می شود.

با توجه به اظهارات ایوان براوو، مدیرمسئول آکادمی اسپایر قطر، این تیم در رقابتهای کوپا آمریکای سال ۲۰۱۹ شرکت خواهد کرد. قطر میزبان رقابتهای جام جهانی سال ۲۰۲۲ خواهد بود و قصد دارد خود را مقابل تیمهایی چون برزیل که پنج بار و آرژانتین که سه بار موفق به قهرمانی در این رقابتها شده اند، محک بزند.


شانزده تیم در این رقابتها شرکت خواهند کرد و قطر یکی از شش تیمی خواهد بود که توسط کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی برای شرکت در این مسابقات که در برزیل انجام می شوند، دعوت خواهد شد.


براوو روز سه شنبه گفت: "این نخستین باری خواهد بود که قطر در مقابل تیمهایی چون آرژانتین و برزیل قرار خواهد گرفت. این فرصتی تکرار نشدنی برای کسب تجربه در تیم ملی قطر خواهد بود تا بتواند در رقابتهای سال ۲۰۲۲ به سطح بالاتری از آمادگی برسد.

احتمال حضور تیم ملی قطر در کوپا آمریکای ۲۰۱۹

اخبار رسیده حاکی از آن است که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی صحبتهایی با تیمهای پرتغال و اسپانیا نیز برای حضورشان در این مسابقات کرده که گویا به نتیجه نرسیده و سایر تیمهایی که دعوت خواهند شد از سایر نقاط آمریکا و آسیا خواهند بود.


تیم ژاپن تنها تیمِ آسیایی است که در این رقابتها شرکت کرده؛ آنها در سال ۱۹۹۹ پا به این رقابتها گذاشتند. اما سال آینده شرایط به گونه ای دیگر خواهد بود. در گذشته تیمهایی چون اسپانیا و چین نیز در این رقابتها شرکت کرده اند اما هر دو تیم با توجه به مشکلاتی که در برنامه های زمانیشان پیش خواهد آمد، این پیشنهاد را رد کرده اند. تیمهای دعوت شده معمولا از کنفدراسیون آمریکا هستند؛ تیمهایی چون مکزیک که با ده بار شرکت در این مسابقات رکورددار است. تیم ملی آمریکا نیز چهار بار در این رقابتها شرکت کرده و آخرین حضور آنها به سال ۲۰۱۶ بازمی گردد که خود میزبان این مسابقات بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد آریا

      حالا ایران هم شرکت میکرد چی میشد آسمون به زمین میومد.چرا شرکت نکرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج