۶۹۸۳۹۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

امام جمعه ارومیه:

عده‌ای در کشور درصدد مقابله با حجاب هستند

امام جمعه ارومیه گفت: مدیران به مسئله حجاب کارکنان خود توجه کنند.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه ارومیه گفت: مدیران به مسئله حجاب کارکنان خود توجه کنند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: مسئله حجاب در ادارات مورد توجه قرار گیرد همانگونه که به وقت شناسی و سایر امورکارکنان توجه می شود.

وی با تاکید بر اهمیت حجاب و عفت در اسلام و روایات متعدد قران کریم تصریح کرد: مسئله حجاب و پوشش و عفت سخن و ساخته طلبه وروحانیون نیست بلکه حجاب یکی از مسلمات دین و ضروریات اسلام و وحی الهی به پیامبر است.

حجت الاسلام قریشی بابیان اینکه عدهای در کشور درصدد مقابله با حجاب وعفت و ازبین بردن ان در کشور هستند ادامه داد: وظیفه حکومت اسلامی است که جلوی بروز گناه را در جامعه بگیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت صدقه اظهار کرد: صدقه در دنیا عامل مهمی در دفع بلا و در آخرت مقام و منزلتی برای انسان است چه خوب است مردم عادت کنند صدقه دهند تا براساس روایات ائمه از بسیاری از بلایا مصون بمانند.

وی با اشاره به عالم قیامت و کیفیت رسیدگی به حساب اعمال بشر تصریح کرد: براساس روایات و ایات، در عالم محشر هیچ عملی در محضر خداوند مخفی نمی ماند و همه اعمال انسانها آشکار شده و خداوند به حساب اعمال انسانها بی هیچ ستمی رسیدگی می کند و انسانها کیفر و یا پاداش اعمال خود را می‌بینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pepero

      شما راس میگید

    • بدون نام

      این یه قلم جنس رو دشمنان کور خواندن حجاب همیشه درایران باقی میماند

    • محمد زمانیان

      کسی که میگوید حجاب اجباری نباید باشد ؟؟؟!!! واقعا ازحقوق مدنی ورعایت حقوق هم نوع خود نمیداند ،اصلا مگر میشود باان پوششهای انچنانی امد در منظر ،انوقت انتظار داشته باشیم جوان وخانواده سالم بماند!!! حاشا وکلا

    • محمد

      الان مرفهین بی درد که برای مو و سر وضع خود خیلی کلاس می گذارند در خودروها و در مسیر اتوبانها و مخصوصا جاده شمال کشف حجاب می نمایند و کشور را به گند کشانده اند اینها همان کسانی هستند که به حجاب و مسایل مذهبی بی اعتنا هستند و با تنش های اخیر فکر می کنند روزنه ای برایشان باز شده است نیروی انتظامی مقتدر هر چه سریعتر باید جلو این بی حرمتی به نظانم را بگیرد همانطور که در امور راننده گی پلیس یار دارد در این امر هم از افراد سالم و متعهد کمک بگیرد و هر خودرو که مبادرت به کشف حجاب کرد شماره پلاک و مشخصات آنرا از طریق کانال ارتباطی خود بگیرد و بدون هرگونه اغماضی طبق قانون برخورد قاطعانه بکند هر گونه سهل انگاری موجب هتک حرمت اجتماع و تضعیف نظام است و فاتحه مسایل دیگر را باید خواند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سنت قد نمیده یه سریالی سال ۶۷ نشون میدادن اسمش خبر چین بود در مورد خبرچینی زمان شاه که یه عده جیره خور مردم عادیو میفروختن بنا به هر ایدئولوژی و ملت روز به روز ازشوت متنفرتر شدن و روزی رسید که باید ایرانو ترک میکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج