۶۹۸۴۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حذف ۳ نماینده جودو ایران از گرندپری ترکیه

نمایندگان جودو کشورمان در روز نخست رقابت‌های گرندپری ترکیه با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

خبرگزاری تسنیم: چهارمین مرحله رقابت‌های جودو گرندپری در سال ۲۰۱۸ در شرایطی از امروز(جمعه) در شهر انتالیا ترکیه آغاز شد که سه نماینده جودو کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم که با حضور ۲۸ جودوکار برگزار شد، علی قلی‌پور نماینده کشورمان ابتدا مقابل نماینده افغانستان به برتری دست یافت و در ادامه مقابل نماینده ترکیه به پیروزی دست یافت. قلی‌پور در سومین دیدار خود از سد نماینده ترکیه گذشت اما با شکست در دور چهارم مقابل نماینده چین تایپه از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۶۶- کیلوگرم که ۳۴ جودوکار حضور داشتند، سعید خجسته ابتدا و در دور نخست مقابل نماینده مونته‌نگرم به برتری دست یافت اما در دور دوم دیدار خود را به نماینده گرجستان واگذار کرد تا دومین نماینده حذف شده جودو کشورمان باشد.

همچنین در همین وزن قاسم نوری‌زاده دیگر نماینده کشورمان پس از شکست نماینده عراق در دور نخست با شکست مقابل نماینده مولداوری از جدول مسابقات کنار رفت.

در ادامه این مسابقات فردا(شنبه) ۱۸ فروردین ماه محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳-کیلوگرم پس از استراحت در گام نخست جودوکار فرانسوی را پیش رو دارد، برنده دیدار انگلستان و برزیل، حریف بریمانلو در دور سوم خواهد بود.

در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید ملایی به عنوان سید یک در بالای جدول پس از استراحت در گام نخست، برابر برنده دیدار گرجستان و ترکیه به میدان می‌رود.

در روز پایانی این مسابقات نیز(یکشنبه) ۱۹ فروردین ماه در وزن ۹۰-کیلوگرم وحید نوری، در صورت پیروزی برابر جودوکار برزیلی در دور اول، به مصاف حریف آذربایجانی خواهد رفت.

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم نیز رامین صفویه جودوکاری از مونته نگرو را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده پیکار اتریش و ایرلند می رود، حمیدرضا سجادی فرد دیگر جودوکار کشورمان در صورت پیروزی برابر جودوکار اسلواکی با برنده دیدار کوبا و ازبکستان پیکار می کند.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم نیز جواد محجوب که در دور نخست استراحت دارد، در گام دوم مقابل برنده اسلونی و ازبکستان قرار می گیرد، در این وزن ۲۴ جودوکار با هم رقابت می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج