۶۹۸۸۷۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کشف یک تن مواد مخدر در تهران طی ایام نوروز

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در ایام نوروز هیچ مشکل امنیتی در تهران نداشتیم از افزایش ۲۵ درصدی کشف جرائم و همچنین کشف و ضبط بیش از یک تن انواع مواد مخدر در این ایام خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در ایام نوروز هیچ مشکل امنیتی در تهران نداشتیم از افزایش ۲۵ درصدی کشف جرائم و همچنین کشف و ضبط بیش از یک تن انواع مواد مخدر در این ایام خبر داد.

سردار حسین رحیمی درباره اقدامات پلیس در ایام نوروز گفت: با برنامه‌ریزی مفصل و کاملی که انجام داده بودیم و با استقرار ۳۱۳ چادر و ایستگاه نوروزی، استقرار بیش از هزار و ۲۰۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده تلاش کردیم، وضعیت امنیتی مطلوبی را در تهران برقرار کنیم.

وی ادامه داد: امسال کم مشکل‌ترین تعطیلات نوروزی را سپری کردیم و هیچ‌گونه مشکل خاصی نداشتیم، ضمن اینکه افزایش ۲۵ درصدی در کشف جرائم را در پایان تعطیلات نوروزی در شهر تهران شاهد بودیم. همچنین بیش از یک تن انواع مواد مخدر را در ایام نوروز کشف کردیم که نزدیک به ۱۴۰ درصد افزایش نسبت به دوره‌های گذشته داشته است.

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین درباره حوادث و سوانح ترافیکی در ایام نوروز گفت: در بخش حوادث و سوانح رانندگی وضعیت بسیار قابل قبولی را در ایام نوروز داشتیم و آمارها در حوادث جرحی بسیار پایین‌تر از سال گذشته است و در حوادث منجر به فوت نیز با سال گذشته برابر هستیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه از امروز (شنبه) طرح عادی برای ارائه خدمات مختلف به مردم در بخش‌های متعدد پلیس آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به لطف خدا در ایام نوروز با اقدامات و تدابیری که از قبل در نظر گرفته بودیم، مشکل و حادثه امنیتی خاصی در شهر تهران نداشتیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص افزایش تعداد کلانتری‌ها در شهر تهران گفت: برای ارتقای امنیت شهر تهران موضوع افزایش تعداد کلانتری‌ها در شورای امنیت کشور مصوب و مقرر شده است؛ ۴۰ کلانتری به تعداد کلانتری‌های شهر تهران افزوده شود.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه برای ایجاد کلانتری‌ها، شهرداری، فرمانداری و استانداری نیز باید به نیروی انتظامی کمک کنند، تصریح کرد: متاسفانه تا این لحظه فقط جلسات برگزار شده است و هیچ اقدامی صورت نگرفته و در حد برگزاری جلسات بوده است و تعداد کلانتری‌ها در همان وضعیت قبل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه این موادواردچرخه فروش میشه شکی نیست مگربرای احمق ولی اینکه پولش چه میشود بارها من خواهش کردم اگرکسی اطلاع داره له مردم بگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج