جاباما
۶۹۹۶۷۶
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

سرقت مسلحانه با تهدید دختر ۶ ساله

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر ادامه رسیدگی به پرونده سرقت مسلحانه از یک واحد مسکونی در خیابان جناح از شهروندان جهت شناسایی سارقین مسلح درخواست همکاری کرد.

خبرگزاری مهر: ساعت ۱۱:۴۵ مورخه ۲۰/۰۶/۱۳۹۶ و از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در یک مجتمع مسکونی در خیابان محمدعلی جناح ، به کلانتری ۱۱۸ ستارخان اعلام شد .

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد دو جوان حدودا ۳۰ ساله که یکی از آنها کت و شلوار و دیگری شلوار و پیراهن جین آبی رنگ به تن داشتند ، با تهدید اسلحه اقدام به سرقت بیش از ۷۰ میلیون تومان پول و طلاجات ساکنان مجتمع نموده و پس از محبوس کردن افراد مجتمع از محل متواری شدند .

تحقیقات میدانی :

کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با حضور در محل سرقت به تحقیق از اهالی مجتمع مسکونی پرداختند که در همان تحقیقات اولیه مشخص شد تمامی اهالی این مجتمع از بستگان نزدیک یکدیگر هستند .

یک از شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "ساعت ۱۰:۵۵ صدای جیغ کشیدن خواهرم که دیوار به دیوار و در یک طبقه زندگی می کنیم ، شنیدم ؛ اول اعتنا نکردم اما پس از دقایقی جهت پیگیری موضوع به درب خانه خواهرم رفتم . زنگ زدم اما خواهرم در را باز نکرد ! با کلید یدک ، به همراه پدرو مادرم [ که در طبقه پایین زندگی می کنند ] و پسرم وارد خانه ی خواهرم شدیم که دیدیم دو جوان غریبه ی حدودا ۳۰ ساله داخل خانه ی خواهرم هستند ؛ آنها خواهرم را در یکی از اتاق ها و دختر ۶ ساله اش را نیز در اتاقی دیگر حبس کرده بودند . یکی از این افراد به سمت ما آمد ؛ اسلحه اش را به سمت من گرفت ؛ دست و پای پسرم را بست و اسلحه را روی سر پسرم گذاشت ؛ تهدید کرد که اگر طلا و پول ندهیم ، پسرم را خواهد کشت و [ در ادامه ] مرا به زور به طرف اتاق خواب برد و اسلحه را به سمت من گرفت ؛ من تمام طلاهای خودم را به او دادم اما او دست بردار نبود و دائما محل گاوصندوق را از من می پرسید اما ما در خانه گاوصندوق نداریم ؛ نهایتا آنها همگی ما را در یکی از اتاق محبوس کرده و پس از زدن اسپری فلفل ، در اتاق را بسته و از خانه خارج شدند " .

شاکی دیگر که سارقین با ورود به خانه اش اقدام به حبس کردن او و دختر شش ساله اش کرده بودند نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " با دختر ۶ ساله ام داخل خانه بودیم که زنگ در واحد ما را زدند ؛ دختر ۶ ساله ام در را باز کرد که ناگهان دو نفر با اسلحه وارد منزل شدند ؛ من جیغ کشیدم ؛ آنها با مشت و لگد به جانم افتادند و مرا به داخل یکی از اتاق ها انداختند و دختر شش ساله ام را نیز گروگان گرفتند ؛ گفتند : "هرچه طلا و پول داری بگو کجاست" . تمام صورت و دهان و گردنم خونی شده بود ؛ جلوی دهان دخترم را گرفته بودند و دائما تهدید می کردند که "بچه ات را می بریم" که در همین زمان خواهرم به همراه پدر و مادرم و پسرش وارد خانه شدند و ... " .

شکار تصویر سارقین مسلح :

کارآگاهان با بررسی مجتمع مسکونی محل سرقت اطلاع پیدا کردند که پارکینگ و درب ورودی مجتمع دارای دوربین های مداربسته است ؛ بلافاصله تصاویر دوربین ها مورد بررسی قرار گفت و با راهنمایی شکات پرونده ، تصاویر دو سارق مسلح مورد شناسایی قرار گرفت .

سرقت مسلحانه با تهدید دختر ۶ ساله

سرقت مسلحانه با تهدید دختر ۶ ساله

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : " در ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور شناسایی و دستگیری این دو سارق مسلح ، هماهنگی با بازپرس محترم شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهرانجهت انتشار مجدد تصاویر بدون پوشش متهمین انجام شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصاویر این دو نفر شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت ، محل سکونت و تردد این افراد را از طریق شماره تماس های ۵۱۰۵۵۵۰۱ و ۵۵۳۸۱۰۳۶ در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند " .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین یکی و کم داشتیم دیگه تو خونه ام امنیت نداریم

    • راد

      عکسشون کو!!!!؟؟؟؟نکنه خرزو خانن؟؟؟؟

    • بدون نام

      ایران نگوبگوکابل تگزاس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو تو فکر تهران باش کابل به تو ربطی نداره و

    • بدون نام

      همش ازبیکاری وفقرحالابرین بودجه ومنابع کشورهزینه۱۶ملیون افغانی خارجی کنیدو۱۰ملیون شغل ایرانیارواشغال کردن حالادبگین افغانیا خوب کارمیکنن حقمون بدترازاینهاسرمون بیادخداجای حق نشسته وحضرت علی ع گفته وقتی ازدری فقربیادازهمون درایمان میر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا من بمیرم به یکی مثل تو کار نمیدم چون کاری جز غر زدن نداری فکر کنم همیشه طلب کار هستی
        برو بابا جمع کن خودت رو برای بیکاری تو خودت دنبال دلیلش بگرد کدوم صاحبکار احمقی به یه همشه طلبکار کار میده

    • منوچهر

      سارق مسلح کت شلواری وادکلن زده وسشوار کشیده وپررو ندیده بودیم که انم دیدیم جمز باند آمریکایی باید جلوی این لنگ بیندازه.....چه پر رو

    • منو چهر

      انگار داره میره خواستگاری‌.‌‌....‌؟!

    • سهیل از همدان

      عجب چیزایی ادم میشنوه بخدا

    • نسل سوخته

      پس عکسشون کو؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      چه دزدای شیکی ماشالا
      دزدی با کت و شلوار! فقط کراوات کم داره و یه دسته گل خخخخ

    • گل یخ

      خاک توسربی غیرتشون.اشغالها انگاردارن میرن خواستگاری یکیشون باکت وشلوار،اون یکی انگاربادیگاردشه.بعضیا مفت خوری وراحت طلبی رویادگرفتن، دومترقددارن ولی دریغ ازیه جوغیرت،یعنی عرضه کارگری کردن روهم نداشتن؟؟چرابعضی ازجوونای این دوره زمونه اینقدرلاابالی وبیفکر وتنبل وتن پرورشدن.

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      آدم تو خونه اش هم امنیت نداره ....

      پاسخ ها

      • مهتاب

        .خدایاچکارباید کنیم؟*

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج