۷۰۰۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خدا نکند به خاطر آرام بودن به من بازی نرسد

غریبی: در سایپا می ماندم بهتر بود

میلاد غریبی با هزار امید و آرزو به پرسپولیس آمد اما به نظر می رسد در ترکیب تیم جایی برای او نیست: «شرایط طوری پیش رفته که من بازی نکنم. تیم در حال نتیجه گیری است و بچه ها دارند زحمت می کشند. نتایج خوب بوده و فعلا به من بازی نمی رسد. البته از این مساله ناراحتم اما چاره ای نیست و باید تحمل کنم. به هر حال قسمت ما هم این بوده است.»

غریبی: در سایپا می ماندم بهتر بود
روزنامه گل: میلاد غریبی با هزار امید و آرزو به پرسپولیس آمد اما به نظر می رسد در ترکیب تیم جایی برای او نیست: «شرایط طوری پیش رفته که من بازی نکنم. تیم در حال نتیجه گیری است و بچه ها دارند زحمت می کشند. نتایج خوب بوده و فعلا به من بازی نمی رسد. البته از این مساله ناراحتم اما چاره ای نیست و باید تحمل کنم. به هر حال قسمت ما هم این بوده است.»

به نظر می رسد او از نرفتن به سایپا پشیمان است: «فعلا صبر می کنم تا ببینم در نیم فصل چه اتفاقاتی رخ می دهد، فعلا به فکر جدایی نیستم اما باید ببینم در نیم فصل چه اتفاقاتی رخ می دهد تا بتوانم تصمیم بگیرم. من اگر در سایپا می ماندم حداقل بازی می کردم و شرایط برایم بهتر می شد. قطعا در این صورت آینده فوتبالی ام بهتر بود چون این بازی نکردن ها روی آینده ام تاثیر می گذارد.»

او امیدوار است به خاطر اینکه اهل جار و جنجال نیست بیرون نمانده باشد: «خیلی ها می گویند من چوب آرام بودن و مظلومیتم را می خورم اما فکر نمی کنم اینطور باشد. خدا نکند اینطور باشد که در اینصورت باید فاتحه فوتبال را خواند. طبع من کم حرفی و آرام بودن است و نباید اینطور باشد که به خاطر این موضوع بازی نکنم. امیدوارم در ادامه بازی ها شرایط برایم بهتر شود چون واقعا نیاز دارم بازی کنم. این شرایط برایم خوب نیست.»

غریبی در پایان درباره بازی با صبای قم گفت: «صبا تیم بسیار خوبی است. این تیم مربی بزرگی دارد اما ما برای 3 امتیاز به میدان می رویم و باید به هدفمان دست یابیم.»

غریبی: در سایپا می ماندم بهتر بود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج