۷۰۰۳۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیام رسای «سردار» برای کی‌روش و فوتبالدوستان

درخشش تازه سردار آزمون در مسابقه شنبه شب روبین کازان با تیم احمد گروژنی در هفته بیست و پنجم لیگ فوتبال روسیه لااقل از دیدگاه او و هوادارانش حاصل این پیام ویژه بود که؛ مرا فراموش نکنید.

ایران ورزشی: درخشش تازه سردار آزمون در مسابقه شنبه شب روبین کازان با تیم احمد گروژنی در هفته بیست و پنجم لیگ فوتبال روسیه لااقل از دیدگاه او و هوادارانش حاصل این پیام ویژه بود که؛ مرا فراموش نکنید. البته جای «سردار» در فهرست ۲۳ نفره‌ای که کارلوس کی‌روش برای شرکت در جام جهانی بیست و یکم در ذهنش تنظیم کرده محکم است و او حاضر نیست جوانی را از فهرست تیمش حذف کند که حضورش در میدان اگر هم باعث گلزنی‌های او نشود به سبب بذل توجه فراوان حریفان به وی یاران کناری او را صاحب فرصت‌ها و گشایش‌های بهتر و بیشتری در کار گلزنی خواهد کرد.

سردار اما با زدن دو گل و ساختن گلی دیگر طی پیروزی ۳ بر ۲ برابر گروژنی که آن هم یک ایرانی ملی‌پوش - میلاد محمدی - را در ترکیبش دارد، به همه متذکر شد که لازم نیست امید گلزنی را به سایرین ببندند و خود او حاضر و آماده است تا یک بار دیگر «سردار»ی شود که می‌شناسیم و ارقام گلزنی‌اش در مسابقات ملی حیرت‌انگیز است.

چه کسی جای «او» را می‌گیرد؟

کی‌روش قطعا طی این مدت به این نکته فکر کرده است که اگر آزمون سرانجام همان آزمونی نشود که می‌شناسیم از کدام مهاجم دیگر در پیشانی خط حمله تیم ملی ایران سود جوید. کریم انصاری‌فرد در المپیاکوس و رضا قوچان‌نژاد در هیرنفین از گزینه‌های آشکار موجود هستند و حتی کی‌روش آمادگی لازم را دارد تا اگر چاره‌ای نماند از علیرضا جهانبخش هم که پست اصلی‌اش مهاجم نوک نیست در این مکان بهره گیرد و مهدی طارمی نیز یک گزینه است و مهدی ترابی یک انتخاب دیگر و با دلگرمی حضور سامان قدوس، سرمربی پرتغالی با چیزی به نام دغدغه‌های تهاجمی ناآشنا است.

درخشش تازه سردار اما به این معنای بهتر است که شاید اصلا نیازی بر کنکاش کی‌روش برای یافتن یک جانشین نباشد. فروغ سردار به گلزنی و گل‌سازی برابر تیم میلاد محمدی در لیگ روسیه منحصر نشد و وی در مسابقه دوستانه نوروزی تیم‌های ملی ایران و الجزایر در گراتس اتریش هم یک گل عالی با ضربه سر به ثمر رساند تا هم آمار عالی «ملی»‌اش را بالاتر ببرد و هم این نکته را گوشزد کند که تمامی پیگردها و کوشش‌های امثال لاتزیو برای صید او بی دلیل نبوده و او هنوز می‌تواند سردار قلوب فوتبالدوستان ایران چه در جام جهانی پیش رو در روسیه و چه در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ باشد که دی و بهمن ماه امسال در امارات برگزار می‌شود.

تفاوتی محسوس با گذشته نزدیک

اینها در تضاد با وضع اسفناک آزمون در نیم فصل اول لیگ امسال روسیه است، زمانی که وی با دور افتادن مطلق از دوران درخشانش در تیم روستوف نزدیک به هزار دقیقه پیاپی برای روبین گلزنی نکرد و همه را متقاعد کرد که بهترین کار برای این باشگاه فروش وی در پایان فصل است. برخی دلمشغولی‌های جانبی سردار مثل مشارکت او در امور اسب‌داری و نظایر آن نیز مزید بر علت می‌شد تا بپنداریم وی اصراری برای بازگشت سریع به اوج ندارد. اما ۲۱ روز پس از شروع سال ۱۳۹۷ او نزدیک به همان حدود و ثغوری شده که پای وی را به لیگ روسیه باز کرد و وی را تبدیل به یکی از تحسین شده‌ترین جوانان شاغل در این لیگ ساخت.

بالاتر از لاتزیو

مرد جوانی که می‌تواند در صورت درخشش در روسیه دروازه‌های باشگاه‌هایی بزرگ‌تر از لاتزیو را هم به روی خود بگشاید و چه چیزی امیدبخش‌تر از اینکه وی به سبب سال‌ها زندگی و بازی در روسیه با محیط و استادیوم‌های این کشور بسیار آشناتر از سایر ملی‌پوشان ما و به تبع آن برای درخشش تام و تمام در آن میدان‌ها، مهیاتر از دیگران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج