۷۰۰۶۴۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کعبی: مالک سپیدرود چیزی از فوتبال نمی‌داند!

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تن‌زاده چیزی از توپ و فوتبال نمی‌داند و من او را مالک باشگاه سپیدرود نمی‌دانم.

خبرگزاری تسنیم: حسین کعبی در مورد وضعیت سپیدرود رشت و مشکلات مالی این تیم گفت: در تیم ما مشکل خاصی از لحاظ فوتبالی وجود ندارد، چون هواداران پشت تیم هستند و بازیکنان و کادر فنی هم تلاش می‌کنند. متأسفانه آقای تن‌زاده مالک باشگاه اصلاً نمی‌داند فوتبال و توپ چیست و من او را به‌عنوان مالک باشگاه قبول ندارم. مالک سپیدرود مردم و هواداران هستند. الان در فوتبال ما تنها مدیر فوتبالی سعید آذری است و نمی‌دانم مدیرانی که هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند در این فوتبال چه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: آقای تن‌زاده! من بازیکن جوان و بی‌سابقه نیستم که جواب شما را ندهم. او در این مدت فقط وعده‌های دروغ داده است، ولی من با این چیزها سیاه نمی‌شوم. من با مدیران زیادی کار کرده‌ام و واقعاً نمی‌دانم چرا فدراسیون اجازه می‌دهد که مدیران غیرفوتبالی در این فوتبال باشند. خواهش من از آقای تاج این است که چنین مدیرانی در فوتبال نباشند. با این اتفاقات واقعاً خجالت می‌کشم که بگویم فوتبال ایران حرفه‌ای است.

کعبی همچنین خاطر نشان کرد: یک نفر در هیئت فوتبال که من بعداً اسمش را خواهم آورد، گفته است که من ۶۰ درصد از مبلغ قراردادم را گرفته‌ام! او چرا در مورد من این حرف‌ها را زده است؟ چرا این را نمی‌گوید که کعبی سال قبل خودش ۷۰ میلیون تومان برای تیم لباس خرید؟! من به موقع در مورد این آدم حرف می‌زنم، ولی بهتر است که خبرهای دروغ را به بیرون ندهد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود در مورد جلسه شب گذشته‌اش با مالک این باشگاه گفت: من و غلامی از جلسه بیرون آمدیم. آخر چقدر باید دروغ بشنویم. مالک باشگاه اسطوره‌ای مثل کریمی را آورده که با آبروی او بازی کند، ولی او باید بداند که نمی‌تواند به سادگی از کریمی سوءاستفاده کند. او به ما گفت که اگر پول شما را بدهم و بعد تیم سقوط کند، چه کار کنم؟ مگر وظیفه تن‌زاده چیزی غیر از این است که حق بچه‌ها را بدهد؟ روز اول گفتند که او میلیاردر است، ولی حالا می‌بینیم که چگونه تیم را دچار مشکل کرده است.

«ما فقط حق‌مان را می خواهیم، نه بیشتر نه کمتر»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: چرا وقتی دو بازی را بردیم پاداش ندادند؟ چرا قبل از عید حتی یک خسته نباشید به بازیکنان نگفتند؟ بعضی‌ها می‌خواهند این تیم سقوط کند، ولی مطمئن باشید در لیگ برتر می‌مانیم. اگر سقوط کردیم دیگر اسم مرا در شهر رشت نیاورید! ما فقط به عشق مردم و هواداران بازی می‌کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان اظهار داشت: بعضی از آقایان با نقشه نظرمحمدی را اخراج کردi و بعدها افراد دیگری را به این تیم آوردند. حالا هم کریمی را آورده‌اند و می‌خواهند با آبروی او بازی کنند. آقایان! شما نمی‌توانید سابقه و آبروی ما را خراب کنید. ما فقط برای خوشحالی مردم رشت بازی می‌کنیم و قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه قدر دروغ شمافقط بخاطر پول فوتبال بازی میکنی

    • بدون نام

      کعبی جان
      کدوم مسولی توو ایران دروغ نمیگه که این دومیش باشه. ..

      اون مدیر هم یکی از همین مردمه که حالا مدیر شده. . یه ایرانی یه هم وطن

      دوستای گلم. .. همه ما در هر جایی که هستیم باید با این پدیده زشت از خودمون مراقبت کنیم
      ممکنه همین کار زشت دروغ گفتن توو کسبه مون , توو خونه مون از خودمون سر بزنه

      این مسئله خیلی فراگیر شده. .

      بالاغیرتن بیایم از خودمون شروع کنیم که اگه مثه فلان مدیر و رئیس , فلان پست رو به دست آوردیم دروغگو نباشیم.
      اگه هم به خدا اعتقاد داریم ازش هم استمداد می طلبیم و از انسانیت خرج میکنیم.

    • بدون نام

      جه میگی تو بابا تو خوزستان بهت بازی نرسید با حاشیه سازی تیمهای خوزستان رو نابود کردین حالا رفتی شمال؟ مگه کریمی خودش زبون نداره که تو وکیلش شدی؟ اون موقع که تیم بالا بود جرا این حرف ها رو نمیزدی الان که کریمی باعث سقوط تیم شده تو شدی کاسه داغ تر از آش؟

    • ایمان

      آقای کعبی جوری اعتراض میکنی که انگار مالدینی بودی بابا یه بازیکن درپیتی لنگپولیس بودی یه زمانی تیم نداشتی با یخورده پاچخواری از. آقای نظرمحمدی کردی تیم دار شدی. الان هم داری پاچخواری علی کریمی رو میکنی که اگه تیم سقوط کرد دسته یک و علی کریمی تو لیک برتر صاحب تیم شد تو رو هم با خودش ببره آقای کعبی تو اگه خیلی ادم با شخصیتی هستی. لطف کن ابروها خودت رو مثل خانم ها درست نکن که آبرو ما خوزستانی ها رو ببری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج