۷۰۱۶۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تجربیات هنرمند چینی را در «شه‌دخت ایرانی» ببینید

نمایشگاه های انفرادی و گروهی شامل عکس، نقاشی، مجسمه، نقاشی خط، چیدمان، تصویرگری و هنر مفهومی روز جمعه ۲۴ فروردین در گالری های پایتخت آغاز به کار می‌کنند.

خبرگزاری مهر: برپایی نمایشگاه های هنری در حوزه تجسمی یکی از فرصت های مناسب بروز و ظهور هنر و خلاقیت هنرمندانی است که سال ها در این عرصه فعالیت می کنند. این نمایشگاه ها اغلب موارد، جمعه های هر هفته افتتاح می شوند. در زیر اسامی برخی از این نمایشگاه های هنری و محل برگزاری آنها را که در روز جمعه ۲۴ فروردین آغاز می شوند، می خوانید.

نمایشگاه انفرادی «موان» هنرمند چینی با عنوان «شه دخت ایرانی» در گالری آس افتتاح می شود. این نمایشگاه حاصل تجربیات شخصی این هنرمند چینی از حضورش در ایران است.

این نمایشگاه که روز جمعه ۲۴ فروردین ساعت ۱۶ در گالری آس افتتاح می شود، همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ در کافه گالری «آس» به آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، پلاک ۱۸۳۱ برپا است.

نمایشگاه نقاشی نوید فرد با عنوان «رخ داد» در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می کند. در این نمایشگاه، هنرمند داستانی که توان نوشتنش را نداشته است بر روی یک پارچه ۳۳ متری با عرض ۱۵۰ سانتیمتر با تکنیک ترکیب مواد نقاشی کرده است.

نمایشگاه نقاشی نوید فرد با عنوان «رخ داد» جمعه ۲۴ فروردین ساعت ۱۷ در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود و تا ۳ اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان است.

نمایشگاه «تصویرگری کتاب‌های کودکان در گفت‌وگوی میان‌فرهنگی» آثار ماریت تورن کویست و سه تصویرگر ایرانی شامل نوشین صفاخو، کیوان اکبری‌زاده و مهسا منصوری از ۲۴ فروردین تا ۳ اردیبهشت در گالری نامی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

نمایشگاه «تصویرگری کتاب‌های کودکان در گفت‌وگوی میان ‌فرهنگی» جمعه ۲۴ ساعت ۱۷ در گالری نامی خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود و تا ۳ اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان است.

نمایشگاه نقاشی خط های آرش کریمی با عنوان «روزی شبیه فردا» شامل ١۵ اثر نقاشی خط است که از روز جمعه ۲۴ فروردین تا ۳ اردیبهشت در گالری کاما به نمایش در می آید.

نمایشگاه « روزی شبیه فردا» از ساعت ١٧ تا ٢١ روز جمعه ۲۴ فروردین ماه در گالری کاما افتتاح می شود و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به خیابان پاسداران، گلستان دهم، پلاک ۴۴، ساختمان فرین، واحد ٢ گالری کاما مراجعه کنند.

نمایشگاه هنر مفهومی بر اساس ایده تا زدن با نام «تازدن تازدن» ۲۴ فروردین ماه در گالری مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو افتتاح می شود. این نمایشگاه با حضور هیلده اوربرگ از بلژیک و معصومه مهتدی از ایران و با حضور عاطفه خاص در مقام نمایشگاه گردان شکل گرفته است.

این نمایشگاه از روز جمعه ۲۴ فروردین ماه در گالری عمارت روبرو افتتاح می شود و تا ۵ اردیبهشت ماه هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۶ تا ۲۱ ادامه دارد. ورود برای همه علاقه مندان نیز آزاد و رایگان است.

نمایشگاه چیدمان آتنا غفاری با عنوان «شدن» ۲۴ فروردین تا ۷ اردیبهشت در گالری ابد افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه تکنیک راکو به رویدادی تعمیم داده می‌شود که در آن ابژه های سرامیکی در فرآیند آسیاب شدن (جارمیل) به انتهایی نافرجام نمی‌رسند بلکه تبدیل به ماده ای لازم برای افزایش شوک پذیری در رویداد راکو خواهند بود.

نمایشگاه نقاشی محمد کیوان با عنوان «خود بارگی» ۲۴ فروردین تا ۴ اردیبهشت در گالری ایرانشهر برگزار می‌شود. این گالری به جز روزهای شنبه میزبان علاقمندان است و در خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی، خیابان سپند، پلاک ۶۹ قرار دارد.

نمایشگاه بین‌المللی نقاشی و تصویرگری در منطقه اکو ۲۳ فروردین ماه در گالری موسسه فرهنگی اکو آغاز می شود که به نشانی اقدسیه، کوچه باقر النمر، پلاک ۱۰ است.

این نمایشگاه آثاری از اساتید نقاشی و تصویرگری از هنرمندانی چون حسین محجوبی، عباس مشهدی زاده، یعقوب امدادیان، سعید امدادیان، رضا بانگیز، محمود باجلان، آرمان یعقوب پور و ... را به نمایش می گذارد.

سومین جشنواره دانشجویی نقاشی ژکال ۲۴ تا ۳۱ فروردین در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه به گالری پردیس ملت واقع در خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه نیایش، روبروی کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

نمایشگاه گروهی نقاشی خط با عنوان «تنالیته» ۲۴ تا ۲۸ فروردین ماه در گالری برسام به نشانی خیابان ولیعصر بین زرتشت و فاطمی خیابان پرستو پلاک ۲۲ واحد ۱ برگزار می‌شود. در این نمایشگاه هر هنرمند یک رنگ را انتخاب کرده و کل اثر را بر مبنای آن رنگ و در تنالیته مختلف اثرش اجرا کرده است.

در نمایشگاه «تنالیته» ۲۳ اثر نقاشی خط از حمید طلوعی فرد، محسن رهبری، فرناز فرشچی، بهزاد نوعی، امین هنامی، امیرشجاع شجاع پور، بهنام قاسمی، هانی شرار، علی مختاری، پانته آ ماهرو، عارف امراله زاده، طیبه محمدیاری، مرجان اسفندی میلاجردی، حمید امینی فر، نساء حلاج نیشابور، فاطمه ابراهیمی، پریسا عباسی، زینب بابایی، طاهره مختار زاده، بنفشه قاسمی، محمد بخشی زاده و حسن مهربانی به نمایش در خواهد آمد.

نمایشگاه عکس نوشین شفیعی با عنوان «شهربازی» ۲۴ فروردین تا ۳ اردیبهشت ماه در گالری امکان گشایش می یابد. گالری امکان واقع در هفت تیر، کوچه آقا محمدی، پلاک ۷۷ میزبان علاقمندان به هنر است.

نمایشگاه نقاشی هنرمند خودآموخته، اکرم سرتختی با عنوان «حوض نقاشی» ۲۴ تا ۲۹ فروردین ماه در گالری ثالث برگزار می‌شود. این گالری در خیابان کریم‌خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره ١٤٨ قرار دارد.

نمایشگاهی با عنوان «وضعیت ناخوشایند» شامل مجسمه های عارف رودباری شهمیری ۲۴ تا ۲۹ فروردین ماه در گالری سیحون به نشانی خیابان وزرا، خیابان چهارم، پلاک ۱ برگزار می‌شود.

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «صدای روحم» ۲۴ تا ۲۹ فروردین ماه در گالری نگر واقع در قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارام، پلاک ۳۳، زنگ سوم برپا می‌شود.

نمایشگاه نقاشی آناهیتا ابوترابی ۲۴ تا ۲۹ فروردین ماه در گالری گلستان به آدرس دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره ۳۴ برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج