۷۰۲۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ارغوان رضایی: حاشیه‌ها عمرم را هدر داد

تنیسور ایرانی الاصل تیم ملی فرانسه گفت: بعد از حاشیه‌هایی که برای من به وجود آمد، یک سال و نیم عمر ورزشی‌ام به هدر رفت، اما باز هم تلاش می‌کنم تا به هدفم که اول شدن در تنیس دنیاست برسم.

ایسنا: ارغوان رضایی در حاشیه سفرش به اصفهان با بیان اینکه به نفر اول شدن در تنیس بانوان جهان فکر می‌کنم، اظهار‌ کرد: زمانی به رنکینگ ۱۶ دنیا رسیدم حاشیه‌هایی برای من به وجود آمد و مرا متوقف کرد. تجربه شکست بهترین‌های تنیس دنیا را داشتم و می‌توانم یک بار دیگر به سطح قبلی برگردم.

وی تصریح کرد: سال گذشته با خودم فکر کردم که اصلاً فلسفه تنیس بازی کردن من چیست و چرا به این رشته علاقه دارم؟ بعد هم به این نتیجه رسیدم که رقابت کردن با حریفان و شکست دادن آن‌ها را دوست دارم و وقتی در جامی به قهرمانی می‌رسم، بسیار خوشحال می‌شوم.

تنیسور ایرانی الاصل تیم ملی فرانسه در مورد اختلافاتی که با پدرش پیدا کرده بود، تاکید‌ کرد: همه دخترها ممکن است با پدرشان به مشکل بر بخورند، به ویژه در مورد من و پدرم که رابطه مربی و شاگردی داشتیم. پدرم در مربیگری واقعاً سخت‌گیر است و برخی مواقع به این نتیجه رسیدم که نمی‌توانیم با هم ادامه بدهیم، اما برخی خبرنگاران عادت دارند یک مساله کوچک را بزرگ کنند و شایعات زیادی بسازند. در مورد من و پدرم هم مشکلاتی به وجود آمد و مسائلی بین ما ایجاد شد که ممکن است در هر خانواده دیگری هم به وجود بیاید اما برخی خبرنگاران بی‌دلیل بزرگش کردند.

رضایی با اشاره به حضور دوباره پدرش به عنوان مربی در کنار وی گفت: بعد از حاشیه‌هایی که برای من به وجود آمد، یک سال و نیم عمرم به هدر رفت زیرا مسابقات زیادی را از دست دادم و رتبه‌ام پایین آمد.

وی ادامه داد: حالا دوباره با پدرم تمرین می‌کنم و فعلاً هم مشکلی وجود ندارد، من برای جنگیدن و بردن ساخته شده‌ام و پدرم هم دقیقاً چنین روحیه‌ای دارد، به خاطر همین شاید بعضی مواقع به مشکل بربخوریم اما سعی می‌کنیم همانند دو فرد بالغ و بزرگسال مشکلات را بین خودمان حل کنیم.

این تنیسور مطرح ایرانی با بیان اینکه هیچ وقت نباید به بهانه نبود امکانات کم کاری کرد، گفت: من بارها شنیده‌ام که تنیسورهای ایرانی کمبود امکانات را بهانه می‌کنند، به نظر من اگر بخواهیم، امکانات هم وجود دارد اما قبلش باید فرهنگ نداشتن و نتوانستن را فراموش کنیم.

ارغوان رضایی با انتقاد از تبعیض‌های موجود بین ورزش بانوان و آقایان خاطر نشان‌کرد: واقعیت این است که در ورزش ایران تبعیض‌های زیادی بین آقایان و بانوان می‌گذارند، همچنین در تنیس ایران مربیان خوبی نداریم که بتوانند در پیشرفت بازیکنان تاثیر گذار باشند.

وی افزود: مشکل دیگر هم به نحوه تفکر بانوان باز می‌گردد که به ورزش به چشم یک تفریح نگاه می‌کنند و تا زمانی که در تمام رشته‌های ورزشی این نگاه تغییر نکند، نمی‌توانیم به پیشرفت ورزش بانوان ایرانی امیدوار باشیم.

رضایی در مورد اختلافاتی که در مقطعی با فدراسیون تنیس فرانسه پیدا کرده بود، گفت: فرانسوی‌ها نژاد‌پرست هستند، من هم از همان ابتدای ورزش حرفه‌ای همواره گفته‌ام که دو ملیتی هستم، اما به فرانسوی‌ها برخورده است و به همین خاطر همواره حق مرا می‌خورند.

وی افزود: زمانی بود که من تمام تنیسورهای فرانسوی را شکست داده بودم و شماره یک بودم اما مرا نفر سوم، چهارم و پنجم تیم ملی می‌گذاشتند، در فرهنگ آن‌ها ما خارجی محسوب می‌شویم و نمی‌توانند قبول کنند که یک خارجی بتواند تمام تنیسورهای آن‌ها را شکست بدهد، از این رو نمی‌خواستند بگذارند من پیشرفت کنم ولی با این همه با پشتکاری که داشتم، توانستم برتری‌ام را ثابت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج