۷۰۳۰۵۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

برپایی نمایشگاه موزه لوور در مشهد

مدیرکل امور موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی‌تاریخی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از برپایی نمایشگاه موزه لوور در مشهد خبر داد.

خبرآنلاین: مدیرکل امور موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی‌تاریخی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از برپایی نمایشگاه موزه لوور در مشهد خبر داد.

محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی‌تاریخی سازمان میراث‌فرهنگی افزود: پیرو دستور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در خصوص انتقال نمایشگاه موزه لوور به مشهد، مذاکراتی با مسئولان فرانسوی در این خصوص انجام شد که بعد از جلب نظر مساعد مقامات فرانسوی مقرر شد نمایشگاه موزه لوور برای نمایش به موزه بزرگ خراسان منتقل شود.

او افزود: این نمایشگاه تا ۱۸ خرداد در محل موزه ملی ایران واقع در ابتدای خیابان سی تیر میزبان علاقه‌مندان است که تاکنون نیز با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده است و بعد از آن تاریخ، برای نمایش در موزه بزرگ خراسان به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

کارگر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام آنچه که به عنوان نمایشگاه موزه لوور در محل موزه ملی ایران برگزار شده اعم از آثار به نمایش درآمده و نمایشگاه عکس مرحوم عباس کیارستمی، برای نمایش به مشهد منتقل خواهد شد و به مدت دو ماه در موزه بزرگ خراسان میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

مدیرکل امور موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی‌تاریخی سازمان میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: نمایشگاه موزه لوور در محل موزه ملی ایران با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد و در تعطیلات نوروز امسال تعداد بسیار زیادی از علاقه‌مندان به فرهنگ، تاریخ و تمدن از این نمایشگاه بازدید کردند و بازدید از این نمایشگاه تا ۱۸ خرداد برای عموم مردم و علاقه‌مندان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لوبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج