۷۰۳۷۵
۲۲ نظر
۵۰۲۵
۲۲ نظر
۵۰۲۵
پ

مدونا: ۱۹ سالم بود که به من تجاوز شد!

مدونا، اسطوره موسیقی پاپ، بعد از حدود چند دهه برای اولین بار اعتراف کرد که وقتی تازه از روچستر میشیگان به نیویورک آمده بود تا رویاهایش را دنبال کند، در ۱۹ سالگی روی پشت بام توسط غریبه ای و به تهدید چاقو مورد تجاوز قرار گرفت.

مدونا: 19 سالم بود که به من تجاوز شد!
برترین ها: مدونا، اسطوره موسیقی پاپ، بعد از حدود چند دهه برای اولین بار اعتراف کرد که وقتی تازه از روچستر میشیگان به نیویورک آمده بود تا رویاهایش را دنبال کند، در ۱۹ سالگی روی پشت بام توسط غریبه ای و به تهدید چاقو مورد تجاوز قرار گرفت.

به گزارش برترین ها، این خواننده ۵۵ ساله در مصاحبه با مجله Harper's Bazaar که در شماره نوامبر منتشر می شود، می گوید: «نیویورک اون چیزی نبود که فکرشو می کردم. با آغوش باز از من استقبال نکرد. سال اول یه غریبه با تهدید چاقو منو کشون کشون تا پشت بام یه ساختمون برد و بهم تجاوز کرد.»

مدونا که تصویرش روی جلد شماره نوامبر Harper's Bazaar چاپ شده در مورد سی سال تسلط بر موسیقی پاپ حرف می زند و از کودکی و جوانی و نقل مکان به نیویورک و رسیدن به شهرت می گوید.

«من سرکش بودم. تلاش می کردم که زنده بمونم و به رویام برسم. ولی خیلی سخت بود و خیلی تنها بودم و باید هر روز جرأت و جسارتمو جمع می کردم و ادامه می دادم.»

ملکه پاپ، در مورد سبک جسورانه اش می گوید: «اگه تو کارم و تو نحوه زندگیم جسور نباشم، دیگه دلیلی واسه بودن رو این سیاره نمی بینم.»

مدونا: 19 سالم بود که به من تجاوز شد!

او در مورد اینکه افراد زیادی او را عجیب و غریب می دانند می گوید: «من دوستای زیادی نداشتم. اصلاً دوستی نداشتم. ولی در نهایت همه چیز درست شد، چون وقتی محبوب نباشی و زندگی اجتماعی نداشته باشی، وقت بیشتری داری تا روی آینده ت تمرکز کنی.»

«وقتی ۳۵ سالم بود، طلاق گرفته بودم و تو جاهای غلط دنبال عشق می گشتم. تصمیم گرفتم که دیگه چیزی بیشتر از دختری با دندونای طلایی و دوستای گانگستر باشم. دوست داشتم مادر باشم، ولی فهمیدم که چون مبارز آزادی هستم دلیل نمیشه که لیاقت بچه بزرگ کردنو داشته باشم.»

در ۴۵ سالگی مدونا دوباره ازدواج کرد و دو فرزند داشت و در لندن زندگی می کرد. او در مورد اینکه زندگی در لندن آسان نبود می گوید: «اینکه زبون مون یکی بود دلیل نمی شد که به یه زبون حرف بزنیم. من درک نمی کردم که هنوز سیستم کلاسی وجود داره. درک نمی کردم که جاه طلب بودن با اخم مردم روبرو بشه.

باز احساس تنهایی می کردم. ولی بالاخره یه راهی پیدا کردم و کم کم از شوخ طبعی انگلیسی، معماری گرجی، پودینگ تافی و حومه شهر انگلیسی خوشم اومد. هیچ چیز قشنگ تر از روستاهای انگلیسی نیست.»

او کم کم فهمید که از ثروتمندان و ثروتمندی خجالت می کشد و فهمید که "بچه های زیادی در دنیا هستند که والدین یا خانواده ای ندارند که آنها را دوست داشته باشند."

او به یک آژانس بین المللی فرزندخواندگی درخواست دارد و با "کاغذبازی، تست و انتظار برای فرزندخواندگی" روبرو شد.

او علیرغم اینکه خوشحال بود، ولی اصلاً نمی دانست که روند فرزندخواندگی این همه دردسر دارد. او می گوید: «من متهم به آدم ربایی، قاچاق بچه، استفاده از شهرت برای کم کردن زمان انتظار، رشوه دادن به مسئولین دولتی، جادوگری و ... شدم. حتماً کار غیرقانونی ای انجام دادم!»

او این دوره از زندگی اش را دوره ای می نامد که چشمش به روی خیلی چیزها باز شد.

او می گوید: «یکی از درس هایی که از همه این چیزا گرفتم این بود: اگه نمی خوای واسه چیزی که بهش ایمان داری بجنگی، پس اصلاً وارد رینگ نشو.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیطون

      آخی!گریه ام گرفت ! اینم مدرک: هق هق هق هق ...!

    • آشنا

      آ يا خ مترجم: ترجمه هاتون واقعا افتضاحه. كمي بيشتر دقت كنيد و سعي نكنيد كلمه به كلمه معادل نويسي كنيد.

    • بدون نام

      شيطان پرست
      هر كي منفي بده شك نكنه كه خودشم شيطون پرسته!!مگه شيطون پرستي فقط صليب برعكس و پنتاگرامه شيطانه؟هان؟هر كي خواسته هاي خداوند رو عمدا زير پا بذاره بدونه پشيموني شيطان پرسته و با صورت تو جهنمه

      پاسخ ها

      • star

        :))))))))

      • بدون نام

        من مي خوام منفي بدم ولي ثبت نميشه!!

      • شیطون

        استار ! خودتی؟!

      • زن ایرانی

        فکرکنم قرصاتو نخوردی!!!

      • بدون نام

        دد

      • بدون نام

        خجالت بکش این حرفای چرت چیه میگی

    • شیلا

      بابا تو ایران 9 سالتم باشه تجاوز می شه این که 19 سالش بوده .

    • زهره

      من ازش خوشم میاد.سرپرستی چند تا بچه رو داره .اما شایعات در موردش زیاده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حلایق هر چه لایق

    • homa

      سکوتم از رضایت نیست :|

    • زهره

      من ازش خوشم میاد.سرپرستی چند تا بچه رو داره .اما شایعات در موردش زیاده.

    • بدون نام

      شاکی می شدی؟ یه جوری میگه انگاری تو ایران زندگی می کرده و از گفتن حقیقت ترس داشته.

    • حسین فعال

      چند وقت دیگه جاستین بیبر اعتراف میکنه که وقتی کوچک بود ...........

    • موش موشك

      توي اروپا اگر هم به آدم تجاوز بشه اشكالي نداره چون اولا دختراشون همه از 7 الي 8 سالگي ..... دوما مادر شوهر چادر چاقچور سرش نميكنه دنبال يه دختر پاك و نجيب و آفتاب مهتاب نديده بگرده و شب عروسي 300 نفر پشت در حجله صف ببندندو ....سوما اگر كسي بهش تجاوز نشده باشه غير طبيعي هست و يعني كسي اون رو نخواسته و عجيب غريب هستش ، بهتره فكري به حال مردم بدبخت خودمون بكنيم كه آز نوزاد چند ماهه تا پيرمرد 99 ساله مورد تجاوز قرار ميگيرن !!!

    • گرگ شب

      بهش تجاورز شده تقصیرخودش که نیست کسی بهش تجاورز میشه که شیطان پرست نیست اونی که تجاورز میکنه حیوونه نه اونی که تجاورز بهش میکنن درضمن توی ایران هزارتا هرزه هستن توی همین تهران حالا اونا رو جمع کنید نه اینکه همش غرب رو بد نشون بدین

    • هادي

      در جواب ( توي اروپا اگر هم به آدم تجاوز بشه اشكالي نداره چون...) عزيزم اون چيزي كه تو ميگي رابطه جنسي هست نه تجاوز. فرق اين دو تا خيلي زياده. تجاوز در همه جاي كره زمين يك جنايته و فرد مورد تجاوز قرار گرفته آسيب رواني شديدي ميخوره.

    • بدون نام

      لعنت خدا برشیطان

    • ناشناس

      من مدونا رو از یه متن شناختم که نوشنه بود خودش وفتی ۹ سالش بوده با یکی رابطه ..... داشته

    • بدون نام

      شیطان پرسته شایعه نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج