جاباما
۷۰۳۸۱۱
۳ نظر
۵۰۳۶
۳ نظر
۵۰۳۶
پ

دستگیری زورگیران خانی‌آباد با ۱۰۰ فقره سرقت

سرکلانتر دهم پایتخت از انهدام باند شش نفره سارقان زورگیر در خانی آبادنو خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: سرکلانتر دهم پایتخت از انهدام باند شش نفره سارقان زورگیر در خانی آبادنو خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: نیمه‌‌‌‌‌شب گذشته ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو در حال گشت‌زنی در اطراف یکی از پمپ‌های بنزین حوزه استحفاظی خود بودند که متوجه درگیری میان چند نفر در یکی از جایگاه‌ها شدند و برای بررسی موضوع تغییر مسیر داده و به محل درگیری رفتند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل درگیری اظهار داشت: ماموران پس از حضور در محل و انجام بررسی‌‌‌‌‌های اولیه متوجه شدند که دعوا میان یکی از افراد و کارگران پمپ بنزین رخ داده و دلیل آن نقد کردن وجوه نقد داخل کارت عابر بانک بوده که پس از تحقیق در خصوص کارت عابر بانک، مشخص شد که کارت مذکور سرقتی است.

جلیلیان با اشاره به بازداشت این افراد تصریح کرد: در بازرسی بدنی از افراد حاضر در درگیری تعداد هشت کارت عابر بانک مسروقه، یک قبضه سلاح سرد و مدارک هویتی مسروقه کشف و ضبط شد که درپی آن ماموران همه متهمان را برای تحقیقات به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار دادند.

سرکلانتر دهم پلیس پایتخت افزود: متهمان در بازجویی اولیه اقرار کردند که به مدت چهار ماه است که با همکاری هم به صورت روزانه اقدام به سرقت و زورگیری به شیوه‌های مختلف از شهروندان کرده‌اند و پس از سرقت کارتهای عابربانک آنها، با همکاری کارگران پمپ بنزین اقدام به نقد کردن کارت‌ها کرده و در ازای هر ۵۰۰ هزار تومان، ۵۰ هزار تومان به آنها پرداخت می‌کردند و تا کنون ۱۰۰ فقره سرقت به این شیوه انجام داده‌اند.

جلیلیان اضافه کرد: پس از شناسایی محل اختفای سایر همدستان متهم با هماهنگی مقام قضایی، تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۲ به مخفیگاه آنان اعزام و ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی سایر هممدستان سارق زورگیر را نیز دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی تکمیلی به بزه انتسابی خود اقرار کردند، خاطرنشان کرد: با شناسایی تعدادی از مالباختگان و دعوت از آنان، چهره متهمان مورد شناسایی قرار گرفت و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرکلانتر دهم پلیس پایتخت با اشاره به احتمال وقوع چنین مواردی به شهروندان هشدار داد: شهروندان توجه داشته باشند که بلافاصله پس از زورگیری برای جلوگیری از برداشت وجوه نقد داخل کارت عابر بانک به نزدیکترین دستگاه خودپرداز مراجعه و با زدن دکمه ثبت و انتخاب گزینه مسدودی کارت و سپس وارد کردن شماره کارت مسروقه، اقدام به مسدود کردن آن کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعدامشان کنید تا مردم را گرفتار نکردند :

    • بدون نام

      چرا عکس شان نیست آبرومند هستند؟ !!!

    • بدون نام

      قطع دست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج