۷۰۴۰۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پوچتینو: پول به سیتی برای قهرمانی کمک کرد

سرمربی تاتنهام قول داد تیمش سال آینده برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ تلاش کند. او هم‌چنین به نقش پول در موفقیت سیتی اشاره کرد.

ایسنا: تاتنهام در چند سال گذشته همیشه تلاش کرد تا بتواند عنوان قهرمانی را در انگلیس به دست بیاورد ولی در رسیدن به این راه موفق نشد و هنوز نتوانته یک عنوان درخور توجه به دست بیاورد.

به نقل از دیلی استار، مائوریسیو پوچتینو گفت: ما فصل را خوب شروع نکردیم و در ادامه شاهد تیمی به نام سیتی بودیم که همه دیدارهای خود را با برد به پایان برد و فاصله زیادی با بقیه تیم‌ها ایجاد کرد. در چنین شرایطی نتوانستیم اصلا به قهرمانی فکر کنیم ولی کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز می‌تواند برای ما خوب باشد. البته باید قبول کرد پول کمک زیادی به سیتی برای قهرمانی کرد. هر چند این‌طور نیست که حتما اگر پول داشته باشید موفق می‌شوید. مثل این که شما میلیاردر باشید. میلیاردر بودن حتما باعث نمی‌شود که شما انسان خوشحالی باشید ولی خیلی کمک می‌کند تا شاد باشید. در فوتبال هم همین است. شما هر چقدر هم ایده خوب در تیم داشته باشید، تا نتوانید بازیکنان خوب و با کیفیت داشته باشید، چطور می‌توانید این ایده‌ها را در زمین بازی اجرا کنید.

سرمربی تاتنهام اضافه کرد: البته برای موفقیت یک تیم همیشه هم پول دخیل نیست. ممکن است مثل نسل طلایی بارسلونا بازیکنانی چون مسی، اینیستا، ژاوی، پیکه و پویول را در تیم داشته باشید یا نسل ۹۲ منچستریونایتد را داشته باشید. در هر صورت ما قبول داریم که توانایی مالی کم‌تری نسبت به سیتی داریم ولی سال آینده برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج