۷۰۴۸۱۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فصل دوم سریال «آقای مرسدس» منتشر می‌شود

فصل دوم سریال Mr. Mercedes «آقای مرسدس»، اقتباس تحسین‌شده از رمان استفن کینگ (Stephen King)، تابستان پیش رو از طریق شبکه‌ی AT&T پخش می‌شود. اگرچه میزان مخاطبان این سریال احتمالا محدود باقی می‌ماند چراکه فقط در دسترس مشترکین شبکه‌های DirectTV و AT&T قرار خواهد گرفت.

سینما گیمفا: فصل دوم سریال Mr. Mercedes «آقای مرسدس»، اقتباس تحسین‌شده از رمان استفن کینگ (Stephen King)، تابستان پیش رو از طریق شبکه‌ی AT&T پخش می‌شود. اگرچه میزان مخاطبان این سریال احتمالا محدود باقی می‌ماند چراکه فقط در دسترس مشترکین شبکه‌های DirectTV و AT&T قرار خواهد گرفت. با این اوصاف باید فصل اول سریال «آقای مرسدس» را موفقیت‌آمیز تلقی کرد. این سریال که براساس رمانی به همین نام به قلم استفن کینگ ساخته شده، نقدهای مثبت فراوانی کسب کرده و هم‌اکنون امتیازش در سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) ۸۵ درصد است.

فصل دوم سریال «آقای مرسدس» منتشر می‌شود

کسب جزئیات این امتیازدهی به سریال «آقای مرسدس» دشوار است اما بدیهی است به قدری موفق عمل کرده که برای فصل دوم تمدید شده است. مطابق با گزارشات فصل دوم این سریال با الهام از دو رمان استفن کینگ به نام‌های Finders Keepers و End of Watch ساخته خواهد شد. اگرچه جزئیات بیش‌تر درباره‌ی این‌که دقیقا از کدام بخش این کتاب‌ها اقتباس خواهد شد، مخفی نگه داشته شده‌اند. برندن گلیسن (Brendan Gleeson) برای ایفای نقش کارآگاه بیل هاجز (Bill Hodges) و هری ترداِوی (Harry Treadaway) برای ایفای نقش برِیدی هارتزفیلد (Brady Hartsfield) قاتل زنجیره‌ای بی‌رحم، به فصل دوم این سریال بازمی‌گردند.

فصل دوم این سریال همچون فصل اول آن شامل ده قسمت است و در طی تابستان پخش می‌شود. اگرچه مطابق با گزارش Deadline این بار تاریخ پخش اولین قسمت اندکی دیرتر خواهد بود. اولین قسمت فصل اول این سریال در تاریخ ۹ اوت ۲۰۱۷ پخش شد در حالی که اولین قسمت فصل دوم آن در تاریخ ۲۲ اوت ۲۰۱۸ پخش خواهد شد. این تاریخ باعث می‌شود که فصل دوم این سریال حوالی جشن هالووین به پایان برسد که تاریخ مناسبی برای جمع‌بندی هر پروژه‌ی اقتباسی از آثار استفن کینگ است.

مضاف بر گلیسن و ترداوی که بار دیگر به جلوی دوربین بازمی‌گردند، وزنه‌های هالیوود که مسئولیت بخش خلاقه‌ی فصل اول این سریال را بر عهده داشتند نیز برای فصل دوم بازخواهند گشت. دیوید کِلی (David Kelly)، گرداننده‌ی این سریال، بار دیگر مسئولیت این مجموعه را بر عهده دارد و جک بِندر (Jack Bender) برای کارگردانی آن بازخواهد گشت. در حال حاضر مشخص نیست که بندر چند قسمت از فصل دوم را کارگردانی خواهد کرد. او سکان هدایت هفت قسمت از فصل اول را بر عهده داشت. کلی همچنین مجموعه‌های موفق متعددی را خلق و تهیه کرده است. از این میان می‌توان به سریال Big Little Lies، مجموعه‌ی موفق شبکه‌ی HBO اشاره کرد. بندر همچنین قسمت‌هایی از سریال‌هایی نظیر Game of Thrones «بازی تاج و تخت» Lost «گمشدگان» و The Sopranos را کارگردانی کرده است.

جالب اینجاست که سریال «آقای مرسدس» تنها سریال اقتباسی از آثار استفن کینگ نخواهد بود که تابستان امسال پخش می‌شود. سریال Castle Rock محصول شبکه‌ی Hulu نیز قرار است اواسط سال ۲۰۱۸ پخش شود، اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده است. آمازون نیز در حال حاضر مشغول کار بر روی سریال تلویزیونی «برج تاریک» است، و امید می‌رود که این نسخه‌ی اقتباسی به طرفداران کینگ کمک کند تا اقتباس سینماییِ فاجعه‌بار این اثر در سال گذشته را فراموش کنند. برای سرسپردگان استفن کینگ، ۲۰۱۸ سال هیجان‌انگیز دیگری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج