جاباما
۷۰۵۴۷۸
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

هشدار سردار فدوی: تحریم شویم، معطل نمی‌مانیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی جغرافیا ندارد، پس سپاه هم برای پاسداری از آن، بعد و جغرافیا نمی‌شناسد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی جغرافیا ندارد، پس سپاه هم برای پاسداری از آن، بعد و جغرافیا نمی‌شناسد.

دریادار علی فدوی گفت: درباره حضور قدرتمند نیرو‌های دریایی جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد گفت: انقلاب اسلامی بعد و جغرافیا ندارد و انشالله طبق فرموده امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا ما این انقلاب را به دست صاحب اصلی خواهیم رساند.

فدوی تصریح کرد: اسلام و انقلاب اسلامی جهانی است، پس این که سپاه پاسداران هم بعد و جغرافیا نداشته باشد امری طبیعی است؛ به امید خدا نسل فعلی و بعدی سپاه پاسداران وضعیت فعلی را حفظ می‌کنند و در تمام نقاط زمین به ماموریت و پاسداری از انقلاب می‌پردازند و انشالله در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اتفاق خوبی در پاسداری از این موهبت الهی رخ خواهد داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: امروز آمریکایی‌ها اذعان دارند در شرایطی هستند که با متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خود می‌خواهند به قدرتی برسند تا در برابر جمهوری اسلامی ایران، عامل بازدارنده را بدست آورند؛ نکته اینجاست که ما خیلی وقت است از موضوع دفاع گذر کرده‌ایم و به بازدارندگی‌ رسیدیم، بطوری که دشمن مطمئن شده اگر اقدامی علیه ما کند ضرر خواهد کرد، اما ما این دوران را نیز پشت سر گذاشته‌ایم.

فدوی ادامه داد: ما سالهاست در روندی قرار داریم که شیطان بزرگ اذعان کرده باید توان بازدارندگی را در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند، این دستاوردی بزرگ در درجه اول برای انقلاب اسلامی و سپس منطقه‌ است که انقلاب در آن به نتیجه رسیده است؛ امروز دشمن فهمیده که توانمندی‌های سپاه می‌تواند امنیت را به راحتی ایجاد کند.

وی در پاسخ به این سوال که نیروی دریایی سپاه پاسداران چگونه توانسته با وجود تحریم‌های دشمنان حیات خود را پویاتر از گذشته داشته باشد، افزود: این الطاف الهی بوده که دشمنان ما این فهم را ندارند که در صورت تحریم، ما معطل نمی‌مانیم و با مبنای داخل کشور کار خود را انجام می‌دهیم، اما شما بدانید اگر اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها ما را تحریم نمی‌کردند، احتمالا به این توانمندی‌ها دست پیدا نمی‌کردیم.

فدوی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران و به خصوص نیروی دریایی سپاه پاسداران در حوزه شناور و تجهیزات آن، تکیه صددرصدی به داخل دارد و در سه حوزه ساخت شناورهای تندرو ما بر بام جهان ایستاده‌ایم و اگر دشمنان حماقتی در منطقه کنند توان واقعی سپاه پاسداران را خواهند دید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در مورد آمادگی نیروی دریایی سپاه پاسداران برای مقابله با هر نوع تهدید و حتی هر نوع اشاره اشتباه علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: به لحاظ ماموریتی ما باید همیشه در عالی‌ترین سطح از آمادگی باشیم، از طرف دیگر دشمن ما نیز امروز به اذعان خود وضعیتی انفعالی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: طبق کنوانسیون‌های بین‌المللی، کشورها می‌توانند از آب‌راه‌های جهانی استفاده کنند، اما از آنجایی که حضور ناوهای آمریکایی در منطقه بی‌ضرر نیست، ما نزدیک به ۱۰ سال است که خطوط جدیدی را ایجاد کرده‌ایم که هیچ‌کدام از کشورها تاکنون از آن تخطی نکرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر سپاه مقتدر ایران زمین

    • بدون نام

      اقای فدوی لطفا حرفهای صلح طلبانه بزنید بیشتر خریدار دارد...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک عمره صلح طلبیم و در عمل هم ثابت کردیم اما دشمنان ما را بر نمیتابند.

    • رفیعی نسب

      خدابه شما قوت بده موفق باشید انگاری ماترحیم نیستیم واین برنامهازبینرفته ته ماکه تحریم هستیم وهمش دارن حرف تحریم میزنن چرااخه

    • بدون نام

      همه مردم دنیا دوست دارندکشورشان جزو کشورهای قدرتمندجهان باشد، امانه به قیمت برباددادن سرمایه کشورودرفقرماندن مردم، دیگردوران جانگشایی بسرآمده،برطبل جنگ کوبیدن،نتیجه ای جزنفرت جهانیان ندارد، قدرنمایی لازمه نیروهای مسلح است، ولی تهدیدکردن ودشمن تراشی تنهابه انزواکشیدن یک کشورمنتهی میشود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جهان حرف زور قبول میکند

    • خرمشهر

      دروود

    • بدون نام

      درودخدابرشمادلیران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود برمردان دلیر اسلام

    • بدون نام

      خدا قوت رزمنده شجاع

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود خدا بر سپاه پاسداران ،امیدوارم در تمام زمینه ها موفق وموید باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج