۷۰۵۷۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طلایی: غایبان غیرموجه شانسی برای تیم ملی ندارند

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه غایبان غیرموجه شانسی برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی ندارند گفت:نفرات پابه سن گذاشته‌ای که در انتخابی شکست خوردند نیز به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شوند.

ایسنا: محمد طلایی درباره ارزیابی خود از سطح کیفی نخستین مرحله رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی تیم ملی گفت: شاهد رقابت‌های خوبی بودیم. برخی از کشتی‌گیران جوانی که انتظار درخشش آنها را در این مسابقات داشتیم خوب کشتی گرفتند و ما را به آینده امیدوار کردند. اگر این کشتی گیران قدر خود را بدانند و طبق برنامه پیش بروند حتی شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ و کسب مدال در المپیک‌توکیو را خواهند داشت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حضور برخی از کشتی‌گیران باتجربه و کهنه کار در انتخابی تیم ملی و شکست در این رقابت‌ها گفت: به هر صورت هر کشتی‌گیری باید روزی از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. نفراتی که پا به سن گذاشته‌اند و نتیجه لازم را در این مرحله کسب نکرده‌اند شانسی حتی برای حضور در اردوهای تیم ملی هم نخواهند داشت.

وی درباره غایبان انتخابی تیم ملی و اینکه آیا شانسی برای کسب مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را خواهند داشت یا خیر، گفت: افرادی که به صورت موجه غیبت داشتند و کمیسیون پزشکی آسیب‌دیدگی و مصدومیت آنها را تایید کند و شورای فنی هم موافقت کند، شاید شانس دوباره‌ای به آنها داده شود، اما نفراتی که به صورت غیر موجه به فرآیند احترام نگذاشتند و کشتی نگرفتند شانسی برای حضور در مرحله نهایی نخواهند داشت.

وی درباره استقبال خوب تماشاگران از مسابقات کشتی بعد از مدتها گفت: خیلی خوشحال شدم این همه تماشاگر را در سالن هفتم تیر دیدم. در گذشته همواره تماشاگران از کشتی حمایت می‌کردند و بعد از مدتها شاهد بودیم که سالن هفتم تیر مملو از تماشاگر شد که برای من هم جذابیت بالایی داشت و به زیبایی مسابقات کمک زیادی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج