۷۰۶۰۴۵
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نوبخت: زمینه حذف تبعیض در پرداخت‌ فراهم شود

سخنگوی دولت گفت: اصلاحیه قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی دولت به مجلس ارسال شده است و مجلس در حال بررسی این اصلاحیه‌هاست. امیدواریم مجلس به بررسی این اصلاحیه‌ها اولویت دهد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی دولت گفت: اصلاحیه قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی دولت به مجلس ارسال شده است و مجلس در حال بررسی این اصلاحیه‌هاست. امیدواریم مجلس به بررسی این اصلاحیه‌ها اولویت دهد.

محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران درباره اقدام دولت برای رفع نابرابری در پرداخت‌ها، اظهار کرد: قانون مدیریت خدمات کشوری دوره آزمایشی خود را سپری می‌کند و دولت اصلاحاتی در این قانون اعمال و آن را تقدیم مجلس کرد و اکنون کمیسیون‌های مجلس در حال بررسی این اصلاحیه‌ها هستند.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف این اصلاحیه‌ها این است که نابرابری‌ها در پرداخت چه به شاغلین و چه به بازنشستگان برطرف شود. آرزو می‌کنم مجلس با اولویت دادن به اصلاح این قانون، زمینه کاهش این نابرابری‌ها و حذف هرگونه تبعیض در پرداخت‌ها را فراهم کند.

نوبخت ادامه داد: در حال حاضر در خصوص شاغلین اقدامی که ما انجام می‌دهیم که سالانه حقوق این افراد را متناسب با نرخ تورم افزایش دهیم. در مورد بازنشستگان نیز علاوه بر این افزایش، سال گذشته و امسال سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفتیم و به بازنشستگان پرداخت کردیم. برنامه‌ریزی ما هم این است که در سال آینده این رقم از سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم.

وی در پایان با رد افزایش محرمانه حقوق کارمندان آموزش و پرورش،‌ گفت: طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را در مقطعی اجرا کردیم و شاید افزایش حقوق مربوط به این موضوع باشد و هیچ افزایش حقوق محرمانه‌ای در این زمینه نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی == وقت گل نی

    • یکی از بازنشتگان سال 86

      بعداز یازده سال هنوز درخم یک کوچه ایم حقوق بنده 600هزارتوما ن از افراد زیر مجموعه ام که یکسال بعاز بنده بازنشسته شدند کمتره ظلم چقدر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای نوبخت ترابخدا ترا بجان خانواده ات کم دروغ تحویل این مردم فهیم بده یه حقوق ساده را نتونستید سروقت بدید 4روز تاخیر بعد قول خوب شدن.معیشت مردمو میدید واقعاخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!

    • amr

      فکرکنم کم کم فرهنگیان یک چیزی رابه فرمایش جناب نوبخت بدهکارمی شوندلطفاازدولت فخیمه خواهشمندم ازحقوق نجومی فرهنگیان بکاهیدتادرمحضرخداوندمتعال موردبازخواست واقع نشویم(چنان می گویندمحرمانه که گویی زیرمیزی چیزی به آنها داده شده)

    • فرهنگی

      حیف که سانسور میشه وگرنه!
      شانتاژ رسانه‌ای هم حدی داره، شما حقوق دادگستری و اداره مالیات را غیرقانونی افزایش دادی بعد مثلاً افزایش حقوق فرهنگیان را جوری تکذیب میکنی که ملت خیال کنن واقعاً افزایشی در کار بوده!
      اگه سوپری سر کوچه ازین افزایشی که گفتی چیزی گرفته من فرهنگی هم گرفتم. ✋

    • م خسروی

      هرچی این میگه برعکس میشه

    • ر.م

      یعنی جامعه فرهنگیان باید یکم جرات بخرج بدهند و شورش کنند ببینید جواب میده یا نه نباید به حداقل ها راضی بود نباید متاسفانه جامعه ما به حداقل راضی شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاالله هر مقامی به باز نشستگاه دروغ میگه حق باز نشستگان را پا مال می‌کنه خودش خاوادش سرطان بگیرن هر چی دارن پول بیماری خرج کنند ....

    • بدون نام

      افزایش درصدبیشتر به کارمندان کم سابقه نسبت به کار مندان سا بقه دار رفع تبعیض نیست ،بلکه عین ظلم است در حق کارمندان سابقه دار که یک بچه کودن هم آنرا تشخیص می دهد،کا رمندان سابقه دار هم وقتی سا بقه کم داشتند حقوق کم می گرفتند.متا سفانه کارمندان سا بقه دار باید این تبعیض آشکار را به نحوی باید جبران کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای نو بخت با لبخنده ملیح الگو گرفته از رییس جمهوره کشور را مدینه فاضله درست کرده شکم سیرهایی که از ضعفا خبر ندارن به قول آن خواننده همچی آرومه اینا چقدر خوشحالند افغانی تو این مملکت راحتر زندگی میکنه بیچاره باز نشسته ها مخصوصآ معلم ها حرف دل

    • هشترودی

      ...دروغگو.از یک طرف در هیئت دولت تصویب میکنید حقوق 6درصد افزایش پیدا کنه بعد میای مصاحبه میکنی میگی 12تا 20 درصد اضافه شده......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج