۷۰۶۴۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خادم طبق وعده‌هایش عمل کرد

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد معتقد است مدعیان رقابتهای انتخابی تیم ملی هر چه در توان داشتند به کار گرفتند تا خودشان را به کادر فنی اثبات کنند.

خبرگزاری مهر: ابراهیم جوادی با بیان اینکه قدیمی‌ترین سالن کشتی تهران یک بار دیگر شاهد حضور پرشور تماشاگران و مدعیان تیم ملی کشتی بود، اظهار داشت: خوشبختانه بعد از مدتها شاهد شور و اشتیاق کشتی در سالن هفتم تیر بودیم. سالنی که قهرمانان بزرگی همچون تختی در آن به روی تشک رفته و قهرمانان بزرگ و نامداری را در خود دیده است.

وی تصریح کرد: مدعیان تیم ملی کشتی آزاد هم که مجوز حضور در این مرحله ا رقابتهای انتخابی را داشتند با تمام توان به میدان رفتند و نفرات برتر هم توانستند به مرحله نهایی راه یابند. هر چند که غایبان این مرحله به هیچ عنوان مجوز حضور در مرحله نهایی را ندارند و غیبت آنها تنها با دلیل موجه و ارائه مدارک مستند به کمیته پزشکی فدراسیون کشتی پذیرفته خواهد شد.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان ادامه داد: برخی معتقدند که مردم و علاقمندان با کشتی قهر کرده اند، اما اینگونه نیست و همه دیدیم که شور و هیجانی در سالن مسابقات بوجود آمده بود. به نظر من عدم حضور پرتعداد تماشاگران در رقابتهای قبلی این بود که این مسابقات در خانه کشتی ورزشگاه آزادی برگزار می شد و مسافت طولانی و عدم دسترسی راحت باعث کاهش تماشاگر شده بود.

وی در در خصوص تغییر و تحولات مدیریتی در تیم های ملی کشتی آزاد هم گفت: طبق پیشنهاد شورای فنی و تایید رسوبل خادم، مدیریت تیم های ملی بزرگسالان، امید و رده پایه به مجید ترکان و امیر توکلیان سپرده شد که این نفرات تجربه کافی در این عرصه را دارند و مطمئنا عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت.

دارنده مدال برنز المپیک به بازگشت خادم و آغاز دوباره برنامه های مدون فدراسیون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه رسول خادم در همان مهلت مقرر و طبق نظر اعضای مجمع به فدراسیون بازگشت و دوباره امور کار را در دست گرفت. برخی کارهای معوقه وجود داشت که به سرعت آغاز شد. البته بحث تمرینات اردونشینان هیچ مشکل و توقفی نداشت و تمامی کشتی گیران با توجه به برنامه های پیش رو در خانه کشتی حضور داشتند.

جوادی در پایان گفت: با بازگشت شرایط فدراسیون کشتی به قبل باید از تمام فرصت های پیش رو استفاده کرد تا تیم های ملی را به خوبی برای حضور در بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی مهیا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج