جاباما
۷۰۷۱۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عضو مجمع: موضوع «سپنتا» را سیاسی نکنید

محمدرضا عباسی‌فرد، دبیر کمیسیون حقوقی-قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام از ارجاع طرح حضور اقلیت‌ها در انتخابات شوراها به این کمیسیون اظهار بی‌اطلاعی کرد گفت: «من در جریان نیستم اما توصیه می‌کنم این موضوع را سیاسی نکنید تا نتیجه بهتری بگیرد.»‌

اعتماد آنلاین: محمدرضا عباسی‌فرد، دبیر کمیسیون حقوقی-قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام از ارجاع طرح حضور اقلیت‌ها در انتخابات شوراها به این کمیسیون اظهار بی‌اطلاعی کرد گفت: «من در جریان نیستم اما توصیه می‌کنم این موضوع را سیاسی نکنید تا نتیجه بهتری بگیرد.»‌

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود طرح حضور اقلیت‌ها در انتخابات شوراها برای بررسی اولیه به دو کمیسیون سیاسی-امنیتی و حقوقی-قضایی مجمع ارجاع شده است. کمیسیون سیاسی-امنیتی به ریاست علی شمخانی نظر موافق خود را با این طرح اعلام کرده و به نفع نمایندگان مجلس رأی داده بود اما کمیسیون حقوقی-قضایی نه‌تنها هنوز نظر خود را اعلام نکرده است بلکه دبیر این کمیسیون از ارجاع این طرح اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

صادق آملی لاریجانی، رئیس کمیسیون حقوقی-قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام است و افرادی چون غلامحسین محسنی اژه‌ای و قربانعلی دری نجف‌آبادی از دیگر اعضای این کمیسیون هستند که بر اساس شنیده‌ها در بین آن‌ها موافقان و مخالفانی با نظر شورای نگهبان در مورد طرح حضور اقلیت‌ها در انتخابات شوراها دیده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج