۷۰۷۲۱۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

مایکروسافت عنوان آپدیت ویندوز ۱۰ را اعلام کرد

بروزرسانی جدید مایکروسافت قرار است در ماه جاری میلادی پیش روی مشتاقان قرار گیرد اما در جدیدترین اطلاعات مربوط به این بروزرسانی، عنوان آن توسط مایکروسافت تایید شده است.

وبسایت نقدستان - شهروز چرکچی: مایکروسافت عنوان آپدیت جدید ویندوز ۱۰ را اعلام کرد؛ مجموعه‌ای از قابلیت‌های مدرن در بروزرسانی جدید

بروزرسانی جدید مایکروسافت قرار است در ماه جاری میلادی پیش روی مشتاقان قرار گیرد اما در جدیدترین اطلاعات مربوط به این بروزرسانی، عنوان آن توسط مایکروسافت تایید شده است.

تا به اینجای کار، اطلاعاتی در خصوص عنوان درنظر گرفته شده برای بروزرسانی جدید ویندوز مایکروسافت در دست نبود. حالا به نظر می‌رسد مایکروسافت از نام‌گذاری این بروزرسانی با عنوان Spring Creators Update فاصله گرفته و از عنوانی ساده‌تر یعنی Windows ۱۰ April Update برای این بروزرسانی استفاده خواهد کرد.

این اطلاعات با استناد به بیلد جدید RTM بدست آمده که به تازگی در اختیار کاربران پروژه ویندوز اینسایدر قرار گرفته است. این بروزرسانی که با عنوان رداستون ۴ هم خطاب می‌شود قرار است بروزرسانی تازه‌ای را برای اج به همراه آورد. پس از نصب این بروزرسانی، با اجرای مرورگر اج صفحه خوشامدگویی آپدیت ماه آوریل در مقابل کاربر قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت عنوان آپدیت ویندوز ۱۰ را اعلام کرد

امکان دسترسی به فعالیت‌های قبلی یا به اشتراک‌گذاری فایل با دستگاه‌هایی که در نزدیکی شما قرار گرفته‌اند از جمله نکات جدید در این بروزرسانی است. از جمله قابلیت‌های جدید دیگر می‌توان به گیم بار بازطراحی شده با رابط کاربری فلوئنت دیزاین اشاره کرد. ابزاری برای مشاهده داده‌های عیب‌یابی مربوط به بخش امنیت و حریم خصوصی از دیگر نکات قابل توجه در این بروزرسانی جدید است. علاوه بر این، استفاده از کورتانا نیز با استفاده از رابط کاربری Organizer، ساده‌تر از گذشته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج