۷۰۷۳۲۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

بهترین سایپا با علی دایی شکل می گیرد

 نارنجی پوشان سایپا پس از یازده سال بار دیگر عملکرد بسیار موفقی به نمایش گذاشته و بهترین نتایج سال های اخیر را در فصل جاری کسب کردند.

وب سایت نود: تیم فوتبال سایپا که تنها یک بار در ششمین دوره رقابت های لیگ برتر و با هدایت علی دایی به عنوان بازیکن - مربی به عنوان قهرمانی دست یافت، در این فصل و بار دیگر با هدایت این مربی موفق شد بهترین نتایج را کسب کند. سایپا هم اکنون ۵۱ امتیازی است و در صورت شکست در بازی آخر، باز هم بهترین عملکردش در یازده سال اخیر را به نمایش گذاشته است. این سومین فصلی است که نارنجی پوشان تهران حداقل ۵۰ امتیاز در لیگ برتر کسب می کنند؛ در پنجمین دوره لیگ برتر این تیم با هدایت بیژن ذوالفقارنسب در پایان فصل ۵۲ امتیازی شد، در ششمین دوره هم با ۵۶ امتیاز قهرمان لیگ برتر شد. اما پس از ششمین دوره تا فصل جاری، در هیچ دوره ای حتی فصل های ۳۴ هفته ای هم نتوانسته بود به مرز ۵۱ امتیاز برسد تا اینکه بار دیگر علی دایی در سایپا به عنوان مربی انتخاب شد و حالا بدون در نظر گرفتن امتیازات بازی پایانی، بهترین نتایج یازده سال اخیر را کسب کرده و چه بسا در کورس نایب قهرمانی، از ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران پیشی گرفته و این عنوان را از آن خود کند.

همچنین، سایپا که هم اکنون در پایان هفته بیست و نهم ۳۸ گل زده به ثبت رسانده، بهترین خط عملکردش در خط حمله را پس از لیگ یازدهم به ثبت رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      سایپا باید از صفحه روزگار حذف شود
      پولهایی که خرج سایپا می شود آلوده به خون کشته شدن در حوادث رانندگی با خودرو پراید سایپا ست که باعث یتیم شدن بچه های بی گناه کشته است وبااین پولها هیچ کس به جایی نخواهد رسید

    • حسین

      سایپا باید از نابود شود پول خرج شده در سایپا از فروش خودرو بی کفیت پراید که باعث کشته شدن مردم ویتیم ماندن بچه های آنها شده است بدست آمده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج