۷۰۷۶۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضایی: به بازیکنانم ایمان و اطمینان دارم

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز گفت: من به بازیکنانم ایمان و اطمینان دارم که هیچ پیشنهادی را قبول نمی‌کنند. اگر بحث بی‌انگیزگی است ما می‌توانستیم چند هفته گذشته بی‌تفاوت باشیم.

خبرورزشی: رحمان رضایی در خصوص بازی مقابل خونه‌به‌خونه بابل در هفته پایانی اظهار داشت: بالاخره شرایط لیگ یک به اوج حساسیت رسیده است. سرنوشت تیم‌ها به هفته آخر کشیده شده و در واقع بازی‌ها خیلی سخت شده است. مشخص نیست که چه تیمی شانس صعود به لیگ برتر را دارد و همه چیز به اما و اگر رسیده است. ما در هفته‌های گذشته شرایط خوبی داشتیم و سعی کردیم با قدرت و انگیزه بازی کنیم تا از شرافت فوتبال دفاع کنیم. بازی مقابل خونه به خونه بسیار بازی سخت و حساسی است. ما باید هرچه در توان داریم در این بازی بگذاریم. باید از شرافت فوتبال دفاع کنیم. اگر من اعتقاد دارم فوتبال پاک است، باید در بازی مقابل خونه‌به‌خونه نشان دهیم.

وی در ادامه گفت: ‌تیم‌هایی مثل نساجی، خونه‌به‌خونه و نفت مسجد سلیمان تیم‌های قدرتمندی است. تیم‌هایی که مقابل تیم‌های مدعی بازی کردند، نشان دادند که فوتبال شرافت را زیرپا نمی‌گذارد. به‌شخصه اجازه نمی‌دهم صداقتم در فوتبال از بین برود. با قدرت برای این بازی به میدان خواهیم رفت و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. مطمئن هستم بازیکنانم با تمام توان بازی خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال برق نوین شیراز گفت: علی‌رغم همه گرفتاری‌ها و مشکلات مالی از قبیل کمبود امکانات، کمبود منابع مالی سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم. هر کس غیر از من در این باشگاه بود، مطمئن باشید بازیکنان از این تیم جدا می‌شدند. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم، به خاطر اینکه به حرف من احترام گذاشتند و از تیم جدا نشدند آن هم با همه مشکلاتی که داشتند.

رحمان رضایی درباره اینکه آیا ممکن است که بازیکنان تیم شما پیشنهاد مالی داده شود که بی‌انگیزه شوند، گفت: من به بازیکنانم ایمان و اطمینان دارم که هیچ پیشنهادی را قبول نمی‌کنند. اگر بحث بی‌انگیزگی است ما می‌توانستیم چند هفته گذشته بی‌تفاوت باشیم؛ چراکه شرایطمان در جدول مناسب بود و برایمان هیچ تفاوتی نداشت که چه تیمی صعود و چه تیمی سقوط می‌کند، اما با تمام قدرت بازی کردیم و در بازی قبل هم نشان دادیم که چه تیم باانگیزه‌ای هستیم. من به‌شخصه با تمام توان و انگیزه بالا مقابل خونه‌به‌خونه با هر شرایط سختی به میدان خواهم رفت و هدفم در این بازی این است که از شرافت و صداقت فوتبال دفاع کنم.

وی در ادامه گفت: درحال حاضر تمام چشم مردم مازندران به دو بازی خونه‌به‌خونه و نساجی دوخته شده است. به‌هرحال این تیم‌ها جزو تیم‌های پرطرفدار هستند. نساجی یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است که بازیکنان خوبی را به فوتبال حرفه‌ای معرفی کرده است. خونه‌به‌خونه هم تیمی است با امکانات خوب و شرایط مالی مناسب خودش را به عنوان یک برند معرفی کرده است. با همه این شرایط هیچ تفاوتی نمی‌کند چه تیمی صعود می‌کند،‌ درست است که این دو تیم جزو تیم‌های هم‌استانی من هستند، اما من برای مازندران احترام قائلم، ولی به لحاظ فوتبالی از شرافتم دفاع می کنم. آنچه که برای ما مهم است، فوتبال بازی کردن است. نمی‌خواهم به هیچ‌وجه اتفاقی بیفتد که باعث شود این بازی تحت‌الشعاع قرار بگیرد؛ چراکه شخصیت من اجازه نمی‌دهد بخواهم چشم‌پوشی کنم. به هیچ‌وجه از کوچک‌ترین تلاشی دست نمی‌کشم.

رحمان رضایی در پایان در خصوص اینکه فصل آینده در تیم برق شیراز خواهی ماند یا خیر، گفت: تیم من تیم بسیار جوانی است. ما از ۵ بازیکن زیر ۲۲ سال استفاده کردیم که سابقه بازی در لیگ یک را نداشتند، به هر حال مسابقات لیگ دسته اول کاملاً متفاوت است و فشار زیادی روی بازیکنان است. با همه این گرفتاری‌ها، با همه این مشکلات مالی، سعی کردیم بازی‌های خوبی ارائه دهیم، اما اگر امکانات و شرایط برای من مهیا نشود، با توجه به پیشنهادی که باشگاه به من داده است، با برق همکاری نمی‌کنم،‌ اما اگر همه چیز مهیا شود دوست دارم به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشینم و در فصل آینده با قدرت تیم برق شیراز را روانه مسابقات کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج