۷۰۷۷۳
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش

دکور ساحلی همیشه به معنای استفاده از رنگ های آبی و سفید و وسایلی با موضوعات دریایی و آبی نیست. گاهی با استفاده از رنگ های ملایم و حالتی آرامش بخش می توان دکور ساحلی را شبیه سازی کرد.

دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش





برترین ها: دکور ساحلی همیشه به معنای استفاده از رنگ های آبی و سفید و وسایلی با موضوعات دریایی و آبی نیست. گاهی با استفاده از رنگ های ملایم و حالتی آرامش بخش می توان دکور ساحلی را شبیه سازی کرد.

اتاق ها را با رنگ های خنثی نقاشی کنید و کفپوش چوبی نصب کنید. وسایل آبی رنگ استفاده کنید تا در پس زمینه خنثی خودنمایی کنند.

دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش

در آشپزخانه نیز رنگ های خنثی را پیاده کنید. دیوارها را سفید و کابینت ها را خاکستری کنید. از ظروف شیشه ای آبی روشن، لوستر آبی و پرده آبی برای جلوه دادن به آشپزخانه استفاده کنید.

دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش

رنگ صورتی برای دکور ساحلی رنگ مناسبی است و آن را متفاوت می کند. صندلی سرخابی و کوسن های صورتی کمرنگ در کنار گلدان های گل صورتی آرامشی دلنشین به اتاق داده اند. فراموش نکنید که چیزهای دیگر باید سایه رنگ های خنثی داشته باشند. گل های طبیعی عنصر اصلی این اتاق هستند.

دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش

مبل های راه راه و قالی راه راه با کاناپه هماهنگی خوبی دارند. پرده های ساده اتاق به سادگی و آرامش کل اتاق کمک می کنند.

دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش

در همه جای آشپزخانه رنگ آبی روشن دیده می شود و در عین حال مقدار آن آنقدر زیاد نیست که زننده باشد. لوسترهای سبدی بالای جزیره، برگ های بزرگ داخل گلدان آبی و بالش های سفید و آبی کنار میز ناهارخوری از عناصر آشپزخانه هستند.

دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش

دفتر کار با دریچه ای که در دیوار مرزی آشپزخانه تعبیه شده به آشپزخانه راه دارد. در دفتر کار نیز تم اصلی اتاق آبی ساحلی است.

دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش

خودمانی بودن فضای این اتاق بیشتر متأثر از کاغذ دیواری راه راه افقی، رنگ آبی کمرنگ و سفید اشیای اتاق است. عناصر دریایی اتاق جلوه های اصلی آن هستند.

دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش

در گوشه ای از اتاق کمدی آبی رنگ با کلکسیونی از کلاه قرار داده شده و این خودش نوعی شخصیت سازی برای اتاق است. وجود کلاه های تابستانی و ساحلی در چنین دکوری کاملاً طبیعی است.

دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش

اتاق بچه نیز با بخش های دیگر خانه هماهنگی دارد. دیوارها به رنگ آبی ناوی هستند و اشیای اتاق سفید هستند. رنگ سفید در دکور ساحلی نقش مهمی دارد و در عین نماد پاکی نیز هست. پنجره های بزرگ و پرده های هندسی با تم کاغذ دیواری نهنگی خوب جور شده اند.

دکوراسیون آبی و صورتی آرام بخش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج