۷۰۸۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معلوم نیست فرگوسن به تهران بیاید

علی کفاشیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه مجمع در مورد عملکرد و مباحث مالی فدراسیون بحث و تبادل نظر خواهد شد، خاطرنشان کرد: با جذب اسپانسر جدید، این حامی مالی تیم‌های ملی را در همه بخش‌ها شامل فوتبال فوتسال، فوتبال ساحلی پوشش خواهد داد و در جلسه مجمع در این باره صحبت خواهد شد.

ایسنا: علی کفاشیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه مجمع در مورد عملکرد و مباحث مالی فدراسیون بحث و تبادل نظر خواهد شد، خاطرنشان کرد: با جذب اسپانسر جدید، این حامی مالی تیم‌های ملی را در همه بخش‌ها شامل فوتبال فوتسال، فوتبال ساحلی پوشش خواهد داد و در جلسه مجمع در این باره صحبت خواهد شد.

او در مورد سوالی درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال گفت: اردوهایی که برگزار شده، برای آمادگی هرچه بیشتر ملی‌پوشان در رقابت‌های جام جهانی و جام ملت‌های آسیا خواهد بود. امیدواریم در رویدادهای پیش‌رو، بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند. مطمئنا پس از بازی با تایلند، اصل کار ما شروع می‌شود تا با قدرت بیشتری در جام جهانی حضور یابیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد برگزاری دیدارهای تدارکاتی سایر تیم‌های حاضر در جام‌جهانی گفت: البته دیدارهای تدارکاتی آنها هم خیلی نبوده است!

کفاشیان درپاسخ به سوالی در مورد مباحث مطرح شده در هفته‌های اخیر درباره بحث تبانی اظهار کرد: البته مجلس حق دارد در این زمینه ورود کند. من به فوتبال ناپاک اعتقاد ندارم. البته ممکن است گاهی مشکلاتی پیش بیاید اما متاسفانه انعکاس مواردی از این دست بیشتر است. فوتبال ایران هم مانند تمام جهان هم پاک و هم ناپاک دارد. مگر سال گذشته بحث تبانی در لیگ یک صورت نگرفت؟ ما در این زمینه ورود کردیم و با آنکه آن مساله رسانه‌ای نشده بود به شدت با آن برخورد کردیم.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال در مورد آخرین وضعیت درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا گفت: برای میزبانی قراردادی را بسته‌ایم تا شرایط را برای میزبانی ایران هرچه بیتشر مهیا کنیم. کسانی که در این زمینه حضور دارند افراد کاربلدی هستند و کار را در دست می‌گیرند.

او در پاسخ به سوالی در مورد تحرکات اخیر کشورهای حاشیه خلیج فارس در زمینه جعل نام خلیج فارس به خلیج ع‌رب‌ی گفت: دستور جلسه خاصی برای این مطلب نداریم، ولی در این زمینه شکایت خود را اعلام کرده‌ایم و آن را پیگیری می‌کنیم. البته کار اشتباهی بوده است.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون کی‌روش را ممنوع‌المصاحبه کرده است، گفت: اصلا اینطور نیست. من مخالف مصاحبه کی‌روش با رسانه‌ها نیستم.

رییس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد کنگره جهانی علم فوتبال در تهران نیز اظهار کرد: پانزدهم و شانزدهم آبان‌ماه این کنگره با حضور سپ بلاتر برگزار خواهد شد تا علاوه بر جلساتی که با رییس فیفا خواهیم داشت، بازدیدی را نیز از کمپ تیم‌های ملی خواهند داشت. در مورد فرگوسن هم هنوز حضور ایشان مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج