۷۰۸۷۵۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس از انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۱۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس از انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۱۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «رمضان فتح‌الهی» در گفت‌وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر این‌که فردی به هویت معلوم با یک دستگاه خودروی پژو در قالب پوششی به‌همراه خانواده خود اقدام به پخش مواد مخدر بصورت عمده در سطح شهرستان و حومه می‌کند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با کسب خبر مذکور مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر سلماس به سرعت وارد عمل شده و با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت چند روزه نامبرده رادر یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان مشاهده کرده و نهایتاً خودرو را در باغات اطراف روستا با هماهنگی مقام قضایی متوقف کردند که در بازرسی از خودرو مذکور ۱۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رمزی گفت: در این خصوص پرونده قضایی برای ۴نفر متهم تشکیل شده و متهمین همراه با مواد مخدر مکشوفه و خودروی مذکور، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس از عموم مردم به‌علت همکاری صمیمانه با این نیرو تقدیر و تشکر کرد و گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم تا در راه مبارزه با مواد مخدر که به‌عنوان زلزله‌ای خاموش در حال گسترش است، مأموران خدمت‌گذار و دلسوز نیروی انتظامی را با ارائه گزارش‌های خود به تلفن ۱۱۰یاری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج