۷۰۹۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

پیام وزیر آموزش و پرورش برای معلم مضروب

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در تماسی تلفنی مراتب تاسف و تاثر وزیر آموزش و پرورش و همچنین حمایت کامل وزارتخانه را به معلم مضروب ابلاغ کرد.

خبرآنلاین: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در تماسی تلفنی مراتب تاسف و تاثر وزیر آموزش و پرورش و همچنین حمایت کامل وزارتخانه را به معلم مضروب ابلاغ کرد.

به دنبال ضرب و شتم یک معلم توسط والدین دانش آموز در شهرستان حمیدیه، بعدازظهر دیروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت، مرتضی نظری، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در ارتباطی تلفنی با این معلم مضروب ضمن ابراز تاسف از این رویداد غیرقابل قبول؛ مراتب تاثر و تاسف بطحایی، وزیر آموزش و پرورش را به وی ابلاغ کرد.

وی در این تماس ضمن انتقال پیام وزیر مبنی بر حمایت کامل وزارت آموزش و پرورش از این معلم، این اقدام را به شدت تقبیح کرد و ابراز داشت که وزارت آموزش و پرورش در تمام مراحل درمانی، قضایی و حقوقی در کنار معلم خود خواهد بود.

گفتنی است عصر امروز، وزیر آموزش و پرورش؛ طی دستوری معاون حقوقی و امور مجلس خود را مسئول پیگیری کامل این رویداد و احقاق حقوق معلم مضروب کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بارنشسته ا.پ

      معلم عظمتت مرد تمام خداحافظ

    • بدون نام

      آقای وزیردرصورتیکه اقدام دقیق وتندوقاطع به حقوق این فرهنگی عزیزانجام شود کاملا دید وتوجهم به دولت و اعتمادم به عملکردوزارت عوض خواهم کرد امیدوارشدم یقینا خواست کل ملت ایران است ...

    • بدون نام

      وزرير حالااگه اين قضيه برعکس بودبازم شماحمايت ميگردي ازوالدين يا ....

    • اریا

      برخورد درستی بااین معلم نشده طبق قانون فرد خاطی مجازات بشه

    • سالار

      چه شده؟ داریم بکجا میریم؟
      چرا رابطه دانش آموز و معلم به اینجا کشیده شده
      مشکل کجاست
      همین پدر دانش آموز که الان معلم پسرش را مجروح کرده بهش بگید زمانی که خودت مدرسه میرفتی چقدر از دست معلم کتک میخوردی آیا اون زمان والدینت به معلم اعتراضی میکردند
      تمام مشکلات از عدم اختیار معلم به دانش موزان است
      تا معلم حرکتی میکنه یا چیزی میگه فورا والدین میریزند که این حرکات و این حرفها تو روحیه فرزندمون اثرات منفی میذاره
      یکی نیست بگه تو خونه هزار حرف و جدل رخ میده اونا تاثیر گذار نیست

    • بدون نام

      باید بشدت بامتحلف برخورد شود تاشان ومقام معلم حفظ شود

    • بدون نام

      در آن منطقه دعواهای طایفه ای زیاده. معلم شانس بیاره با تفنگ کشته نشه. فردا معلم مجبوره رضایت بده و ضارب آزاد میشه. متاسفانه روال همیشگی اینطور بوده

    • عنقا

      دیروز گفتن رفته ازمون داده بعدا بچهرفتهساندیوچ گرفته حالش بد شده این وسط پدر داشن اموز چراباید به معلم حمله کنه میشه مگه بعدا خدا کنه کمک کنید به ان معلم خلی سخته

    • وطنداش

      متآسفانه برخی کارهای نپخته وزارتخانه ،موجب چنین جسارتهایی از سوی والدین و یا خود دانش آموزان می شود،وقتی که در اخبار سراسری اعلام می شود که معلم حق تنبیه دانش آموز را ندارد مسلم است که دانش آموز و یا اولیای وی سوء استفاده خواهند کرد.البته روشن است که دانش آموز هم حقوقی دارد وباید با وی به عنوان یک انسان وتا جایی که امکان دارد محترمانه رفتار کرد،اما دانش آموز بی انضباط ،خود ،معلم را وادار به رفتار خشونت آمیز می کند ،و در اینصورت اولیاء تقصیر را متوجه معلم می دانند .در حالیکه به فرزند خود تذکری مبنی بر رعایت شؤونات مدرسه نداده اند.وزارتخانه باید هم حقوق دانش آموز و هم حقوق معلم را مد نظر قرار دهد.بطوریکه به هیچ کدام از طرف دیگری اهانت و رفتار خشونت آمیز روی ندهد.

    • بدون نام

      تا حالا از خودتون پرسیدید چرا در مدارس مردودی نداریم ولی فارغ التحصیلان اینقدر بیسواد هستن حتی یک نامه هم نمی تونن بنویسن یا یک محاسبه ساده هم بلد نیستن.
      امروزهیچ آموزشی نداریم چون قوانین این وزارت خانه دست معلمان را بسته
      معلم و مدرسه ای که هیچ ابزار تنبیهی (غیر فزیکی)برای دانش آموز بی انضباط ندارد و در عوض معلم باید نمره قبولی دروغ به دانش آموزان بی انضباط و بیسواد دهد تا میانگین و آمار منطقه پایین نیاید و دست و پا بسته است و این موضوع را دانش آموزان بخوبی می دانند، کنترل غیر ممکن است.
      تا زمانی که معلم در دید دانش آموز و اولیا محترم نیست نتیجه و خروجی آموزشی صفر خواهد بود.

    • م.م

      دوستان عزیر پیام های شما روخوندم ،ولی کسی حق به اون والدین نداده اول از هر چیزی باید ببینیم دلیل رفتار این والدین چه بوده مثل کوتاه کردن موی نرگس نباشه که الان خونه نشین شده بعد قضاوت کنیم.

      پاسخ ها

      • یک معلم

        هرچی باشه این روش درست نبوده و باید با اشد مجازات برخورد بشه.

    • یک معلم

      متاسفم برای همچین وزیری! ای کاش معلم نبودم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج