۷۰۹۸۲۶
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

تکذیب ارتداد مشایی و حال ناخوش بقایی

وکیل حمید بقایی در ادعایی اعلام کرد: حال آقای بقایی خوب نیست و منتظر ملاقات با وی هستیم. همچنین این وکیل دادگستری درباره پرونده اسفندیار رحیم مشایی و مطرح شدن یکسری از گمانه‌زنی‌ها درباره مرتد خواندن وی گفت: اگر قرار است حکم ارتدادی صادر شود که اصلا چنین بحثی مطرح نبوده است و باید با دوستانی که احتمال می‌دهند حکم ارتداد ایشان صادر می‌شود، برخورد کنند.

خبرگزاری ایلنا: وکیل حمید بقایی در ادعایی اعلام کرد: حال آقای بقایی خوب نیست و منتظر ملاقات با وی هستیم. همچنین این وکیل دادگستری درباره پرونده اسفندیار رحیم مشایی و مطرح شدن یکسری از گمانه‌زنی‌ها درباره مرتد خواندن وی گفت: اگر قرار است حکم ارتدادی صادر شود که اصلا چنین بحثی مطرح نبوده است ابتدا باید در دادسرا مطرح شود نه در مطبوعات، با این حال قاعدتا قوای امنیتی باید با دوستانی که احتمال می‌دهند حکم ارتداد ایشان صادر می‌شود، برخورد کنند.

تکذیب ارتداد مشایی و حال ناخوش بقایی

وی تاکید کرد: این کار نشر اکاذیب است، افرادی که چنین مباحثی را مطرح می‌کنند می‌خواهد بگویند اطلاعات محرمانه از قوه قضائیه دارند که بقیه ندارند و یا به جایی وصل هستند، این اطلاعات و رفتارها خلاف قانون است. چنین ادعایی علیه مشایی مطرح نشده و چنین اتهاماتی به ایشان نمی‌چسبد.

عبدالله‌پور تاکید کرد: قوه قضائیه باید به این مساله رسیدگی کند که این آقا بر چه اساسی این مباحث را مطرح می‌کند؟ حرف‌های ایشان این شائبه را به وجود می‌آورد که وی سمتی در قوه قضائیه دارد که چنین اطلاعات محرمانه را در اختیار دارد و می‌گوید حکم ارتداد آقای مشایی صادر می‌شود.

این وکیل دادگستری درباره وضعیت جسمانی حمید بقایی گفت: شخصا از آقای بقایی خبر ندارم و به واسطه خانواده از حال ایشان مطلع می‌شوم. ایشان درخواست ملاقاتی داشته‌اند و بیش از ده روز از این درخواست می‌گذرد و موفق نشدم با او دیداری داشته باشم. اما طبق آخرین اطلاعاتی که داشته‌ایم وضعیت جسمانی وی خوب نیست.

وی ادامه داد: اعاده دادرسی شنبه هفته گذشته مطرح شده و تاکنون هیچ پاسخی برای آن صادر نشده است و هیچ اعلامی به ما نشده که موافقت شده است یا خیر و منتظر هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرده بقایی برای احمدی نژاد کاربرد بیشتر دارد تا بگوید در راه ازادی جان خود را داد
      ول یباید در زندان باشد تا سزای اعمالش را ببیند

    • بدون نام

      به اندازه دو زار به اخبار داخلی اعتقادی نیست. اعلام و بعد تکذیب، تکذیب پشت تکذیب.

    • جمشید

      مرتد دیگه چه صیغه ای هستش

    • بدون نام

      حالا این آقا مرتد هست یا نه

    • کارمند

      هرچی تکذیب بشه یعنی واقعیت داره

    • کارمند

      هرچی تکذیب بشه یعنی واقعیت داره

    • بدون نام

      آقای مشایی مردی مومن هستن و تفکرات ایشان از جنس روشنفکری دینی است که نیاز امروز جامعه ماست من سالها قبل از مشایی ب چنین باوری رسیده ام اما از بقیه مسولین مومن تر و خداباورتر هستم این حرفا نشر اکادیب و نفهمی های قرن بیست یکمی است

    • ناشناس

      حالا چه لزومی داره اینارو زندان کردن°!!! اگه مثل ادم باهمه شون حرف بزنید که بعد از پایان دوره فعالیتشون برن خونه کنار زن وبچه استراحت کنند!! مگه قانون سن بازنشستگی برای دولتمردان وجود ندارد!؟ شرم اوره که بخاطر مدیریت دعوا بکنن!!! مگه زوری میشه!؟ حالا مامیگم نره هی اونامیخوابدوشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج