۷۱۰۰۷۵
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

مُبلغ: بوی تغییر در دولت روحانی به مشام می‌رسد

حسن روحانی امروز برای دومین بار در یک هفته اخیر از مدیران ارشد کابینه‌اش گلایه کرده است؛ او هفته پیش هشدار بود مدیرانی که توانایی ایستادگی در برابر فشارها را ندارند جایشان را به افراد دیگری بدهند. بعد از این اظهارات او بود که چهره‌های مختلف سیاسی از اصلاح‌طلب تا اصولگرا روحانی را مورد خطاب قرار دادند و گفتند او باید مدیران ناکارامد دولتش را هرچه زودتر برکنار کند.

اعتمادآنلاین: حسن روحانی امروز برای دومین بار در یک هفته اخیر از مدیران ارشد کابینه‌اش گلایه کرده است؛ او هفته پیش هشدار بود مدیرانی که توانایی ایستادگی در برابر فشارها را ندارند جایشان را به افراد دیگری بدهند. بعد از این اظهارات او بود که چهره‌های مختلف سیاسی از اصلاح‌طلب تا اصولگرا روحانی را مورد خطاب قرار دادند و گفتند او باید مدیران ناکارامد دولتش را هرچه زودتر برکنار کند.

اما چند روزی از این انتقاد روحانی نگذشته است که امروز او باز هم از وزرایی که ناامید هستند گلایه کرد و گفت سعی می‌کند کمتر به صحبت‌های وزرای ناامیدش گوش بدهد.

مرتضی مبلغ، معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات معتقد است از سخنان رئیس‌جمهوری بوی تغییرات به مشام می رسد.

او با بیان اینکه از همان دوره اول دولت روحانی همواره این تذکر و هشدار داده می‌شد که تحقق برنامه‌ها، وعده‌ها و تعهدات ایشان به مردم نیازمند کابینه و مدیران کارامد است،‌ گفت: «ما نیاز به مدیران ارشدی داشتیم که در تراز سیاست‌ها و وعده‌ها باشند تا بتوانند آن‌ها را به مرحله اجرا بگذارند اما متأسفانه برخی از مدیران در این تراز نبودند و اکنون هم نیستند.»

مبلغ یادآور شد: «ما شاهد بودیم در همان دولت یازدهم در بسیاری از موارد فقط خود آقای روحانی بود که در برابر فشارها موضع می‌گرفت و نکات را به مردم می‌گفت اما برخی از دولتمردان ایشان خاموش بودند. همین مساله باعث شده بود تعهدات برآورده نشود.»

او با یادآوری وعده‌های حسن روحانی در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم گفت: «آقای روحانی در شرایطی دولت دوازدهم را تشکیل داد که مطالبات مردم از ایشان جدی‌تر مطرح شد. علاوه بر این اکنون شرایط حساسی در کشور حاکم شده است و مدیرانی باید در صحنه حاضر می‌شدند که در تراز پاسخگویی به مطالبات مردم باشند.»

معاون سیاسی دولت اصلاحات گفت: «با این حال متأسفانه شاهد بودیم رئیس‌جمهوری در چینش کابینه و در امتداد آن در چینش مدیران منطقه‌ای آنطور که انتظار بود عمل نکرد و غفلت بزرگی در این زمینه مرتکب شد اما خوشبختانه از ابتدای امسال قرائن و شواهد حاکی از این است که آقای روحانی به خوبی متوجه کاستی‌ها و کمبودها شده‌ است.»

مبلغ اضافه کرد: «من معتقدم مطالبات مردم، هشدارهایی که اصلاح‌طلبان دادند و همچنین اتفاق‌‌هایی که در دی ماه افتاد در ایجاد شرایط موجود و تغییر رویکرد آقای روحانی مؤثر بود و این مساله اکنون در سخنرانی‌های او خود را نشان داده است.»

او گفت: «این تغییر رویکرد آقای روحانی نویدبخش است و فکر می‌کنم ایشان به دنبال این هستند که تغییر و تحول مثبت، سازنده و امیدبخشی در مجموعه مدیران ارشد به وجود آوردند.»

به گفته مبلغ تغییر و تحول در کابینه می‌تواند از طریق هشدار و تذکر به وزرا باشد تا خود را در تراز مطالبات قرار دهند یا با تغییر بخشی از مدیران که نمی‌توانند خود را تطبیق دهند این کار صورت گیرد.»

او اظهارامیدواری کرد تغییر و تحول مثبت در کابینه دوازدهم هرچه زودتر صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بام

      کجا پاسخگو هستن مگه میشه وزرا ناامید بشن این ماایم که هشتمون گرو نه حالا بوی تغییر منم میگم که ازبهمن و داره میاد که هیچ کسی نمیخواد بگه چرا الکی کار مزدملی برمیدارن

    • سعید

      این وضع خراب کشور حالا،حالاها درست بشو نیست البته برای ما فقیر،فقرا

    • ناشناس

      مرتضی مبلغ .اصلا مانمیشناسیمش شمامصاحبه شو میذاری ! برترین هرکی باهرکی مصاحبه بکنه منتشر نکن!! اخه خود دولت اصلاحات دیگه چیه که معاون در معاون وزیر کشورش کی باشه!! حالا بایدبگیم افرین به مشا مت یا چی؟ اقاماداریم فریاد میزنیم که به داد ملت برسید ! شماچی میگی جناب مبلغ

    • بدون نام

      اقای روحانی اگر تعارف بازی ها کنار نگدارد و مدیرانش همت نکنند دوچار گرفتاری میشود،

    • بدون نام

      بوی سقوط و برکناری دولت استشمام میکنیم

    • بدون نام

      روحانی اینکاره نیست، ده ملیون یک شب روی خودرو ایرانی بره. یعنی چی، بابا استعفا بده. تو مال این کار نیستی، نابودمان کردی، همه رو روانی کردی، با شعار ودروغگویی مملکت داری که نمیشه بکنی

    • رضا ملی

      بوی جوی مولیان آید همی
      یاد یار مهربا ن آید همی

      ریگ آموی و درشتی راه او
      زیر پایم پرنیان آید همی

      ای بخارا ، شادباش و دیر زی 
      میر زی تو میهمان آید همب

      آب جیحون از نشاط روی دوست ،
      خنگ ما را تا میان آید همی

      میر ماه است و بخارا آسمان
      ماه سوی آسمان آید همی

      میر سرو است و بخارا بوستان
      سرو سوی بوستان آید همی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج