۷۱۰۴۷۵
۴۱ نظر
۵۰۳۷
۴۱ نظر
۵۰۳۷
پ

حکم اعدام قاتل «تبسم» اجرا شد

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قاتل "تبسم بداقی" دختربچه ساوه‌ای، به اتهام قتل و تجاوز به عنف طفل ۵ ساله به قصاص نفس و اعدام، به اتهام کودک آزاری به ۶ ماه حبس و به اتهام رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شده بود که در نهایت پس از طی مراحل پرونده،؛ صبح امروز در زندان ساوه به دار مجازات آویخته شد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قاتل "تبسم بداقی" دختربچه ساوه‌ای، به اتهام قتل و تجاوز به عنف طفل ۵ ساله به قصاص نفس و اعدام، به اتهام کودک آزاری به ۶ ماه حبس و به اتهام رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شده بود که در نهایت پس از طی مراحل پرونده،؛ صبح امروز در زندان ساوه به دار مجازات آویخته شد.

حجت الاسلام قاسم عبدالهی در نشستی با خبرنگاران در تشریح این پرونده اظهار کرد: در هفتم مرداد ماه ۹۶ کودک ۵ ساله ای در حالت کما توسط مادرش به بیمارستان ساوه منتقل می شود.

وی با بیان اینکه پس از معاینه کودک مشخص شد که دچار ضربه شده است، افزود: مادر کودک مدعی شده بود که کودک در پارک زمین خورده و دچار ضربه شده است، ولی مشاهده آثار و علائم ضرب روی بدن کودک باعث شد که موضوع به پلیس گزارش شود.

به گفته وی، با دستور قضایی بررسی ها و معاینه دقیق تری بر روی کودک صورت گرفت که کودک آزاری در رابطه با وی مشخص شد و احتمال تجاوز به وی مطرح شد.

عبدالهی با بیان اینکه بررسی بیشتر نشان داد که در زمان انتقال کودک به بیمارستان دو مرد نیز مادر کودک را همراهی می کرده اند، افزود: در تحقیقات بیشتر از مادر، وی مدعی شد که کودک را برای خرید غذا در خانه تنها گذاشته بوده و در زمان بازگشت به خانه با پیکر بیهوش کودک مواجه شده است.

وی با اشاره به شناسایی همراهان مادر کودک گفت: تحقیقات بیشتر نشان داد که مادر این کودک با شخصی به نام "رضا صالحی" متولد ۶۳ ارتباط داشته و بر اساس اظهارات خواهر و مادر این مرد، مادر کودک قرار بوده با رضا صالحی ازدواج کند.

عبدالهی اظهار کرد: مادر کودک با همسر خود اختلاف داشته و مدتی جدا از هم زندگی می کرده اند. این زن از اهالی اطراف ساوه است ولی مدتی برای زندگی به ساوه مهاجرت کرده بوده و حدود چهار سال با این مرد ارتباط داشته است.

وی با بیان اینکه به گفته برخی اعضای فامیل، این طفل مانع رابطه این دو نفر بوده است، گفت: پزشکی قانونی ضربات متعدد به کودک را تایید کرده و طبق بررسی‌های قانونی وقوع تجاوز احراز می شود.

عبدالهی اظهار کرد: رضا صالحی در همان اوایل تحقیقات دستگیر شده و به تردد در خانه این زن از جمله در شب حادثه و فیلمی که همان شب از کودک تهیه کرده بود اقرار کرده بود اما مدعی شده که تنها طفل را مورد ضرب و شتم قرار داده و اقرار به تجاوز نکرده بود. در صورتی که از مجموع دلایل و شواهدی که در پرونده بدست می آید برای قضات رسیدگی کننده احراز می شود که کودک مورد تجاوز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این مرحله پرونده دو بخش شده و یک بخش در ارتباط با تجاوز در دادگاه کیفری یک ساوه و یک بخش در ارتباط با قتل در دادسرا مورد رسیدگی قرار گرفت، افزود: در این پرونده چند نفر مورد تعقیب قرار می گیرند و در نهایت رضا صالحی و مادر کودک در ارتباط با رابطه نامشروع محکوم می شوند، همچنین رضا صالحی در این پرونده به اتهام تجاوز به عنف به طفل ۵ ساله به قصاص نفس و اعدام از طریق چوبه دار محکوم می شود. وی در خصوص کودک آزاری به ۶ ماه حبس تعزیری نیز محکوم شده است.

عبدالهی افزود: پس از صدور حکم در دادگاه کیفری ساوه نسبت به آن اعتراض صورت گرفت ولی حکم در دیوان عالی کشور تایید شد و پس از آن درخواست استجازه حکم از رییس قوه قضاییه صورت گرفته و در هشتم اردیبهشت ۹۷ اجازه اعدام و قصاص صادر می شود.

وی تصریح کرد: استجازه به این صورت است که اگر اولیای دم گذشت یا درخواست دیه کنند، اعدام اجرا می شود که در این پرونده اولیای دم در خصوص حکم قصاص درخواست دیه کردند و متهم امروز ساعت ۶ صبح به اتهام تجاوز به عنف به "تبسم بداقی" کودک ۵ ساله در محوطه زندان ساوه به دار مجازات آویخته شد.

وی با بیان اینکه بحث اعتیاد در خصوص مادر کودک مطرح نبوده است، گفت: وی با مرد دیگری به نام " م.پ" نیز رابطه نامشروع داشته که در حکم رابطه نامشروع به ۱۰۵ ضربه شلاق و در اتهام مساعدت در خلاصی متهم از محاکمه به ۴.۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

عبدالهی اظهار کرد: رضا صالحی و مادر کودک از اتهام زنای محسنه تبرئه شدند و یک زن و یک مرد به نام های "ص. ف" و "ن.ر" هم در این پرونده به اتهام مساعدت در خلاصی متهم از محاکمه به ۱.۵ سال حبس تعزیری محکوم شدند.

به گفته وی "م.پ" مرد دومی که با مادر تبسم رابطه نامشروع داشته نیز به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شده و به لحاظ تکمیل مجازات به دو سال متوالی خدمات رایگان در فصل تابستان در مجتمع زندان باز کوثر محکوم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همیشه پای یک زن در میان است...زنان شیطان صفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همیشه پای یک مرد شیطان در میان است که برده و بنده امیال حیوانی شون هستن مردان کثیف برتر از شیطان

        تا زمانی که توهین کنید توهین خواهد شنید گند و گثافت مردها صد برابر بیشتر از زن هاست

      • بدون نام

        همیشه پای شهوت جنسی و خشونت حیوانی یک مرد (نامرد) درمیان است

    • بدون نام

      باید خیلی سریعتر همچنین افراد کثیفی اعدام شوند

    • سعید

      کشور ایران شده ام الفساد

    • حامی

      خدا عذابش رو بیشتر کنه اون دنیا ک ب ی طفل 5 ساله هم رحم نکرده

    • بدون نام

      بعد بگید قصاص حکم قرآن هست. استجازه دیگه چیه در آوردید؟ خب طرف رضایت داده .به چه حقی اعدام میکنید؟ گزارش حقوق بشر رو بعد زیر سوال میبرید. خواهشا سانسور نکن پیام م رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر بچه خودت بود میگفتی بازم

    • بدون نام

      ببینید زن چه فتنه ای انداخت زنو باید فقط کشت زن خود شیطانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... خجالت نمی کشی همین حرف های مزخرف رو میزنید که باعث میشه زن ها هر چه از دهن شون در میاد به مرد بگن بعد میاید میگید مرد برادر و پدر خودتون هست
        مگه شما مادر و خواهر ندارید مگه مادر و خواهر شماها زن نیست
        شما رو هم یه زن به دنیا آورده
        زن بدبختی که بچه اش داره بهش میگه شیطان
        برترین ها سانسور نکن

      • بدون نام

        چقدر تهوع آوردن این مردان وقتی به مرد توهین میشه میان میگن پدر و برادرتون مرد هستن چرا چون اون پدر و برادر خودشون هستن ولی هیچ وقت ندیدم مردی بیاد و بگه آقا داداش برادر چرا داری به مادر و خواهر این ملت توهین می کنی ؟عجب عجب!

    • بدون نام

      دنیا آخر از ایران شروع شده.این داستانها رو توی فکر هم نمیشه کنار هم چید،متاسفم ....

    • پرسپولیس

      واقعا متاسف شدم از این همه اتفاق،یه طفل ۵ساله قربانی این همه کثافت کاری شده،لعنت به همچنین موجودات پستی،لعنت لعنت

    • فریبا

      مادر گناه کرد اون بچه گناهش چی بود؟!!

    • بدون نام

      حیف و افسوس که اسم مادر روی اون عوضی هست چطور برای هوس رانی خودت بچه ات را قربانی کردی در آینده نه چندان دور تو هرزه باز آشیانه یک خانه را خراب میکنی

    • بدون نام

      ساوه شدافغانستان بندازین بیرون همه جانفوذکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        .... چرا کثافت هاتون رو گردن دیگران میندازین به جای خجالت کشیدن 6 متر زبون دارین و یه هوار رو

    • lili

      اونوقت هی بگین مرگ بر امریکا .مرگ بر اسراعیل مرگ بر خود کشورمون .مرگ بر تمام ظالمین و مفسدین ایران.توی خود امریکا اروپا اینهمه فساد نیست یعنی چی مرد به اون گندگی با یه بچه ی پنج ساله .اصلا نمیشه تصورشم کرد.....تو اتیش جهنم بسوزی .اون زنیکه رو هم باید اتیشش میزدن.

    • بدون نام

      خب اون زن رو هم باید اعدام کنن
      باز برمیگرده به جامعه
      خودشو میندازه تو زندگیای دیگران...
      و فساد و کثافتکاریاشو شروع میکنه

    • مدینه

      وای خدا سرم درد گرفت زن کثافت زن پست مرد کثافت بی وجدان
      خدایا یعنی اینا انسان هستن ؟
      مرگ برای اون دختر بچه یه هدیه بوده از طرف خدا میموند که چی بشه بین این همه آدم کثیف از اون دختر چی ساخته میشد
      خدایا ما کجا داریم زندگی می کنیم اینا چطور اسم خودشون رو انسان میذارن
      معلوم نیست چقدر از این بچه های بیچاره وجود دارن و دارن تو این زندگی های نکبت نابود میشن
      اون زن اون کثافت که اسم مادر و بدنام کرده هم باید اعدام بشه کثافت کثافت

    • بدون نام

      چقدر مردا بد شدن که به بچه تجاوز میکنن
      قدیما این.بودیم

      و چقدر زنها فاسد شدن که بعضی ها لیاقت کلمه ی مادر رو اصلا ندارن

    • بدون نام

      هیسسس!!!!.

    • بدون نام

      اینا رو باید سقت کرد ...

    • بدون نام

      هرکسی که فاسدشده وداره میشه دلیلش نداشتن زندگی خوبه من زن نیستم ولی این هم نشدزندگی برای زنان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای زن تو هم بایدقصاص می شدی ....حتی به بچه خود رحم نکردی.ننگ
        ونفرین براین زنهای جاهل احمق هوسباز...

      • بدون نام

        درسته شرایط انسان ها رو کثیف و جنایتکار می کنه ولی حسی هست که در نهاد زن ها گذاشته شده اونم مادر بودنه وقتی کسی بزرگترین حس زندگیش بزرگ ترین وظیفه انسانیش یعنی همون مادر بودن رو فراموش می کنه از هر حیوانی پایین تر و پست تر میشه من نمیخوام جنایت و کثافتکاری اون مرد رو نادیده بگیرم ، اون مرد کثیف لیاقتش نابودی بود که شد ولی این زن خیر سرش مادر بود چطور میشه این همه سقوط روبندازه گردن نداشتن زندگی خوب مادرانی داریم سخت ترین زندگی رو دارن تحمل می کنن ولی نمیذارن کوچکترین مشکلی برای بچه هاشون پیش بیا این زن ذاتا کثیف بوده من زن هستم ولی زن کثیف رو سرطان دنیای زن ها میدونم این زن خقش نابود شدن هست مثل اون مرد کثیف

    • رز

      بدرک ی گرگ هوسباز کمتر خدا ورشون داره اه اه

      پاسخ ها

      • امید

        چه عجب تو اون کلمت رو به زبون نیوردی.افرین بزرگ شدی.

    • نقی

      به این میگن مادر کثیف .... برای هوس الوده و نیاز جنسی خودکثیفش بچه رو به کشتن داد واگر این پای قاتل کثیف رو باز نکرده بودتوخونه الان بچه زنده بود!! بهرحال لعنت خدا برقاتل ومادر طفل بیگناه.

    • رضا

      من موندم آخه یه زن چقدر شهوانی به مردها نیگاه میکنه. زمونه بحر عکس شده جنس مونث بیشتر از جنس مذکر شهوانیه.

    • بدون نام

      لعنت خدا بر چنین مادرانی

    • parnazerahimi

      خدا میگه انسان اشرف مخلوقاته .اینطوری اشرف مخلوقاته ؟ بعضی انسان ها لیاقت ندارن باید بهشون گفت وحشی کثیف .خوده خدا هم پشیمون شد که اینها رو آفرید.

    • بدون نام

      چرا اون مادر کثیف اعدام نشده !!!!جرمش از همه سنگین تره

    • فریبرز

      اون زن خائن زانی را باید اعدام میکردند

    • بدون نام

      حیفه که این نامرد اعدام بشه و راحت بمیره بلکه بهتره گوشت بدنش ذره ذره با چاقوئ کند بریده بشه و به جاش نمک زده شود تا با زجر بمیره

    • زن ایرانی

      اون زنیکه کثیف هم باید اعدام میشد اون زن اسم زن و اسم مادر رو لکه دار کرده باید نابود بشه
      بعد چند سال دیگه بیاد بیرون که دوباره شروع کنه به کثافت کاری و بچه دیگه ای رو به دنیای کثیف خودش بیاره و زجر کشش کنه
      این همه کثافت و این همه پستی خدایا خودت نابودشون کن خودت بلایی به سر این جور زن ها و مرد های کثیف بیار که مرغان هوا به حال شون گریه کنن این خوک های کثیف قابل ترحم نیستن خودت نابودشون خدا

    • بدون نام

      یا حجت ابن الحسن...... ریشه زن را بکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه مثبت دادم
        ریشه مرد باید کنده بشه که گند و کثافت شون عالم رو گرفته

      • بدون نام

        12.32بینام لایک داری.

      • بدون نام

        بدون نام 13:16 لایک داری

    • بدون نام

      اخه یکی نیست به این حیوانها که اسم ادمی روبه یدک میکشن بگه که اون بچه پنج ساله مگه چقدرجون داره که بخوادیه مردگنده ی حیوون روتحمل کنه.حالا اون دنیا میسوزی تواتیش جهنمی که خودت براش هیزم جمع کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج