۷۱۱۹۷۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ترافیک سنگین در جاده هراز

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در ۱۴ اردیبهشت ماه را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در ۱۴ اردیبهشت ماه را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز ۱۴ اردیبهشت ماه، گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه شاهد بارش باران در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی و شمال کرمان هستیم.

وی افزود: در عین حال وضعیت ترافیک در شمال به جنوب محور هراز در محدوده پارک جنگلی آمل سنگین و در محدوده تونل تکاور نیمه سنگین گزارش شده است. در شمال به جنوب محور کرج _ چالوس نیز در محدوده‌های دزدبن، پل زنگوله و سیاه‌بیشه شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

رحمانی از مسدود بودن هفت محور در کشور خبر داد و گفت: محور اولنگ -شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز مسدود هستند. همچنین محور دره شهر - پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین در استان ایلام به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است. محور شوش - فتح المبین در استان خوزستان نیز به علت طغیان رودخانه و تخریب پل با محدودیت مواجه شده و تردد وسایل نقلیه سنگین در آن ممنوع است.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی از سمت کمربندی آذرشهر به پل غله‌زار به علت سیلابی شدن رودخانه پایه‌های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهر است. در استان ایلام محور ایلام - ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم هم به علت ریزش سقف تونل مسدود شده و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام - ایوان تونل رنو اعلام شده است. در استان اردبیل محور خلخال - اسالم محدوده کیلومتر ۷ الی ۱۸.۵ نیز به علت عملیات راهسازی از تاریخ ۹۷/۰۱/۳۱ تا ۹۷/۰۴/۳۱ مسدود شده و مسیر جایگزین از محور خلخال - پونل خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا 30 سال پیش اینقدر مردم شمال نمی رفتن......دلیلش اینه در شهرهای شمالی هیچ نطارتی نیست....یک زوج اگر بخواهند به یک هتل در یک شهر دیگر در ایران بروند باید شناسنامه همراه داشته باشند.تا نشان بدهد این زوج زن و شوهر هستن.بقیه شهرهای ایران هم این قانون انجام میشود.....ولی در شما ل در کنار خیابان یکسری ایستادن..با تابلو .که اتاق و ویلا اجاره میدهن ..کاری هم ندارن این دو تا با اون دو تا چه نسبتی دارن فقط پولشو میگیرن....اکثر این اتاقها و ویلاها هم بدون وجوز هستن ...ولی در اکثر شهرهای دیگر ایران اینطور نیست. خودتان تا آخرش بروید چرا تا دور تعطیلی میشود اینقدر جوانان بسوی شمال در حرکت هستن..

    • بدون نام

      این خرابی ها نشان از بی توجهی در هنگام ساخت و ضعف های نظارتی دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج