۷۱۲۲۲۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

رپر معروف در سریال ایرانی «رقص روی شيشه»

یاس (یاسر بختیاری) خواننده و رپر معروف ایرانی با سریال «رقص روی شیشه» ساخته مهدی گلستانه همکاری خواهد کرد.

خبرگزاری صبا: یاس (یاسر بختیاری) خواننده و رپر معروف ایرانی با سریال «رقص روی شیشه» ساخته مهدی گلستانه همکاری خواهد کرد.

علیرغم مقاومت گروه سازنده سریال «رقص روی شیشه» برای عدم انتشار اخبار و درز اطلاعات پروژه، ياس مطرح‌ترين رپر حال حاضر موسيقی رپ در سريال «رقص روی شيشه» تازه ترين ساخته مهدی گلستانه حضور خواهد داشت.

طبق این خبر؛ حضور یاس در این پروژه قطعی است اما هنوز به طور دقیق مشخص نشده است كه اين حضور به معني بازيگری اوست يا خوانندگی.

مهمترين نكته اينجاست كه ياس بعد از چندین سال جزو معدود خوانندگانى است كه هیچ وقت برای دریافت مجوز رسمی اقدام نكرده است، حال اين سوال پيش مى‌آيد كه آيا مهدی گلستانه تمام مجوزهای لازم برای استفاده موسيقى او را دريافت كرده است يا اينكه فقط ياس در نقش يک بازيگر یا خواننده در اين سريال ظاهر می‌شود؟ كه تمام اين اتفاقات در هاله اى از ابهام قرار دارد.

«رقص روی شيشه» سريال پر بازيگر و پر هزينه شبكه نمايش خانگی به كارگردانی مهدي گلستانه و تهيه كنندگی پيمان جعفری است كه در مراحل پايانی پيش توليد قرار دارد و قرار است به زودی منتشر شود؛ چند روز پيش خبر مهم ديگرى درباره حضور ده خواننده در اين سريال منتشر شد كه بر مبنای آن قرار است خوانندگانى چون فرزاد فرزين، بابک جهانبخش، محمدعليزاده،رضا صادقى، مهدى يغمايی، هوروش بند، محمدزندوكيلى، رضا بهرام و انوش تقوى با این پروژه همکاری داشته باشند و قراردادشان را با اين سريال برای توليد قطعات اختصاصى امضاء كرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      واقعا من جامعه فرا فکن اخباری سوال دارم دنبال چی هستند؟!!عمه من برای اجرای کنسرت با دیجی علی گیتور مجوز داشت و عمه من بر خلاف همه خوانندگان از مراکز قانونی برای تهیه کلیپ هاش مجوز داشت خوب این چیز ها را نمی دونید به این دلیل هست که امضا کنندگان مجوز های یاس آقای بقایی و مشایی داخل بند هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج