۷۱۳۱۰۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

برنامه ریزی دولت برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها

معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین تحولات ورود زنان به ورزشگاه گفت: این موضوع در حال پیگیری است وزارت ورزش برنامه‌ریزی خیلی خوبی انجام داده و در دولت هم شیوه نامه داشتیم که در حال پیگیری و انجام است.

خبرگزاری ایلنا: معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین تحولات ورود زنان به ورزشگاه گفت: این موضوع در حال پیگیری است وزارت ورزش برنامه‌ریزی خیلی خوبی انجام داده و در دولت هم شیوه نامه داشتیم که در حال پیگیری و انجام است.

او در خصوص اینکه گفته می‌شد در مرحله اول خبرنگاران زن اجازه ورود پیدا خواهند کرد، گفت: بحث فعلا ورود بانوان است. کارهای خوبی صورت گرفته و زمینه‌ها هم فراهم شده است.

ابتکار گفت: بخشی از کار فرهنگی است و اینکه جایگاه‌ها در ورزشگاه باید مجزا شود. این اتفاق در شهرستان‌ها افتاده و ما می‌دانیم بانوان در ورزشگاه حضور دارند. اقدامات ما در سطوح مختلف انجام می‌شود موضوع حضور زنان در ورزش بعد از حضور زنان در ورزشگاه‌ها هم اهمیت خودش را دارد.

او ادامه داد: این حضور در ورزش قهرمانی و بین‌المللی از اهمیت زیادی برخوردار است و نیاز به حمایت جدی دارد. خانم‌های ما هرجا حضور پیدا کردند خوب درخشیدند ما باید به این موضوع ار در بحث قهرمانی و مسابقات بین‌المللی و ملی توجه داشته باشیم.

معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: در رشته‌های متنوع و مختلفی که خانم‌ها علاقه‌مند هستند و توانمندی دارند این حضور مهم‌تر است. امروز تقریبا همه فدراسیون‌ها یک معاون زن دارند و این اتفاق مهمی است. اینکه ما در تمام رشته‌های ورزشی مناسب‌سازی لباس را به گونه‌ای انجام می‌دهیم که خانم‌ها بتوانند در مسابقات قهرمانی حضور داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است. نباید بحث حضور در ورزشگاه اهمیت این موضوع را به حاشیه ببرد.

او گفت: اگر روی این موضوع تاکید کنیم این موضع فراموش می‌شود. دختر روستایی از من خواسته از من حمایت کنید در مسابقات آسیایی شرکت کنم. خوشبختانه دختر روستایی ما همه مراحل را طی کرده و امروز توانایی دارد که می‌خواهد از او حمایت شود تا در مسابقات منطقه‌ای شرکت کند. این را باید به همین میزان اهمیت بدهیم و پیگیر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      ازاین دولت هیچ کس خیری ندیده فعلا!!!نتونستن جلوی فیلتر تلگرام رو بگیرن حالا میخان مجوز ورودبانوان به ورزشگاه رو بگیرن زرشک!!!!!!

    • خلیلی قوشچی

      انگار قراره چیکار بکنید شما کاری نداشته باشید همه چی درست میشه
      چجوریه که به خانمها انواع اقسام القاب رو میبندیم ولی باید تو ورزشگاههای ما فحشی داده نشه؟
      مگه وقتی دختران سوری اومدن ورزشگاه مردم فحش دادن؟
      کافر همه را به کیش خود پندارد

    • ایرانی

      بنظرمن هم این وعده واصطلاحا شعار میباشدوکلیدهیچ کاری ازش ساخته نیست !! ولی در خصوص ورزشگاه و ورود زنان نبایدتعلل کرد که دردنیا انگشت نماشدیم ! پس به فوریت یه قسمت اختصاص پیداکنه تابعدفرهنگ سازی بکنیم و عادل فردوسی پور را بگین گزارش تهیه کنه واگر بعداز تهیه گزارش ونظر سنجی خواستیداعلام کنیدکه باقاطعیت بادختران پسرنمابرخورد میشود! واقعاهم زشت وتوهین به مقدسات و همه چیزهست این گریم ها وبه سادگی نگذریم!!!!

    • بدون نام

      مشکل مملکت مااینه

    • ولایت

      مراجع عظام تقلید و در راس آن مقام معظم رهبری، مخالف شدید با حضور بانوان در ورزشگاه ها هستند...بخدا ما حزب اللهی ها اجازه چنین کاری رو به دولت نخواهیم داد.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج