۷۱۳۱۲۷
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حبیبی: باید دید مخاطب روحانی کیست؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اظهار تأسف از فرافکنی‌های برخی از دولتمردان گفت: در حالی که دولت آمریکا از طریق اتاق جنگ خزانه‌داری این کشور با همزبانی اروپا با ملت ایران اعلام جنگ کرده، رئیس دولت مشغول مسائلی است که فاصله اهمیت‌شان با موضوع اصلی فاصله بسیاری دارد.

خبرگزاری فارس: محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به موضع‌گیری‌های اخیر رئیس جمهور راجع به تلگرام گفت: ظاهرا آقای رئیس جمهور می‌خواهند جای مشکلات کشور را با جنجال تلگرام، یعنی یک پیام‌رسان خارجی، عوض کنند کما اینکه در ۲۲ بهمن سال گذشته با طرح مسئله رفراندوم چنین عملی را انجام دادند.

حبیبی با اشاره به اظهارات اخیر روحانی در نقد عملکرد دولت پس از ۵ سال گفت: رئیس جمهور اخیرا مسایلی را در مورد نقد عملکرد دولت می‌گوید که باید دید مخاطب او کیست؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: اخیراً رئیس جمهور برخی وزرا را به «ناامیدبودن»، «ترسو بودن» و «خسته بودن» متهم کرده است. حال سؤال ما این است چرا وزرایی که خود می‌گوید خسته و ناامید و ترسو می‌داند را به مجلس معرفی کرده است؟! حالا که برای او کشف شده اینها این صفات را دارند چرا برکنار نمی‌کند. او اختیار دارد وزیری را که قبول ندارد عزل کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز در حالی که دولت آمریکا از طریق اتاق جنگ خزانه‌داری این کشور با همزبانی و همخوانی اروپا با ملت ایران اعلام جنگ کرده است، رئیس دولت مشغول مسایلی است که فاصله اهمیت این مسائل با موضوع اصلی فاصله بسیار زیادی دارد.

حبیبی عدم هماهنگی وزرا با رئیس جمهور را یک مشکل جدی دانست و گفت: چوب عدم هماهنگی وزرا با یکدیگر و رئیس جمهور با وزرا را مردم می‌خورند. مردم می‌گویند اکنون که از اختیارات مصرح در قانون اساسی برخوردارید چرا با هماهنگی کامل انجام وظیفه نمی‌کنید.

وی در ادامه با اشاره به مواجهه غرب با برجام گفت: از برجام چیزی باقی نمانده است. آمریکا و اروپا با بدعهدی عملاً از برجام خارج شده‌اند ولی در تهران هنوز تصمیم گرفته نشده در برجام بمانیم یا نمانیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها با دسیسه سه کشور اروپایی فهرستی از زیاده‌‌خواهی‌ها رامطرح کرده‌اند که باید با سخن مناسب با این زیاده‌خواهی‌های متکبرانه به آنها بدهیم.

حبیبی در پایان گفت: جبهه مقاومت در منطقه به ویژه در سوریه و عراق و یمن به چهره آمریکا و متحدانش سیلی زده است. ما باید در این میدان به توطئه‌های آمریکا پاسخ دهیم و ثابت کنیم دوران بزن در رو گذشته است.

دبیرکل موتلفه اسلامی در باره عملیات سرکوب پلیس فرانسه، گفت: اینها که مدعی دموکراسی و احترام به خبرنگاران بودند، اکنون کارشان بجایی رسده است که خودشان خلاف دموکراسی مورد ادعای خود عمل می‌کند و مردم فرانسه علیه آنها شورش کرده‌اند و آنها با سرکوب شدید می‌خواهند مردم را ساکت کنند. بدیهی است این مساله امکان ندارد و خشم ملت فرانسه، علیه سیاستهای غلط دولت را افزایش خواهد داد.

حبیبی از خدمات خبرنگاران و تصویربرداران شبکه‌های خبری ایران تشکر و برای فیلمبردار آسیب دیده، شفای کامل مسالت نمود و از وی تقدیر کرد.

دبیرکل موتلفه اسلامی همچنین در ادامه اظهارات سخیف نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی را علامت ضعف روزافزون و نگرانی از سقوط آینده خود دانست.

وی همچنین در پایان از دولت خواست که در ایام ماه مبارک رمضان تدابیر لازم را برای عبادت کنندگان و روزه‌گیران بکار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر دکتر روحانی کاش میگذاشتن کار میکرد و چوب لای چرخ دولتش نمیذاشتن.....سانسورچی سانسور نکن لطفا آه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا شما ژن خوبا درد مردم رو نمی فهمید.

    • حقگو

      آقای حبیبی یه جور میگی انگارزمان اصولگراها چیزی گرون نشد ومملکت اصلا مشکل نداشت،بابا جمع کنید این دعواهای حزبیتونو ملتو بدبخت کردید سکه ودلار وهمه چی از بعد انقلاب هرسال گرونتر شده از سال قبلش چه اصولگرا بودسرکارچه اصلاح طلب حالاهم که اسمشون اعتدالگراشده سرمردم این وسط کلاه گشاد رفت فقط وگرنه شماهاکه به سهمتون میرسید ازهر جناحی که باشید

    • اریا

      مخاطبان ۳۰میلیون نفر هستند

    • بدون نام

      بعععععله.... شما دیگه چه آدمی هستی ...
      مبحث تلگرام یه موضوعی نیس که خاستگاه زیادی بین مردم داره ؟؟؟
      و اصلا خاستگاه تولید رضایت عمومی باعث تقویت بنیه درونی در مقابل خواسته های اجنبی نمیشه ؟؟؟؟
      اگه نگه میگید دیدید به وعده هاش عمل نکرد اگر بگه هم که دهنتون رو یه جور دیگه باز میکنید ...
      بدون توهین و تهمت ذهن ما به سمت بلعم باعورا میره ...

    • ارش

      حنای روحانی بی اختیار دیگه رنگی نداره. بیخود هم مرتب سخنرانی میکند

    • بدون نام

      یه کلام هم از عمه عروس..

    • بدون نام

      یه کلام هم از عمه عروس..

    • بهزاد

      جناب حبیبی این حزب برای مردم هیچ اما برا شماها هم نون هم آب داره به اسم سوریه و لبنان پولهارو تو اروپا سرمایه بافرزندان دو تابعیتی عزیزتون و دوست قدیمیت خاوری جان خر خودت هستی مردک

    • بدون نام

      دورود بر دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب همگان

    • بدون نام

      اینو چی میگی؟
      خخخخخخخخخخخخخخخخخ مؤتلفه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج