۷۱۳۵۰۰
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

ادعای جدید مقامات اسرائیل درباره ایران

مقامات امنیتی رژیم اسرائیل مدعی شدند که احتمالاً ایران در پی تلافی‌جویی برای حملات نهم آوریل سال جاری این رژیم به پایگاه هوایی T-۴ که طی آن تعدادی از نیروهای ایرانی و سوری به شهادت رسیدند، آماده یک حمله موشکی به رژیم اسرائیل می‌شود.

تابناک نوشت: مقامات امنیتی رژیم اسرائیل مدعی شدند که احتمالاً ایران در پی تلافی‌جویی برای حملات نهم آوریل سال جاری این رژیم به پایگاه هوایی T-۴ که طی آن تعدادی از نیروهای ایرانی و سوری به شهادت رسیدند، آماده یک حمله موشکی به رژیم اسرائیل می‌شود.

بر اساس این ادعا، رسانه‌های اسرائیلی به نقل از مقامات امنیتی و دفاعی این رژیم بیان کرده‌اند که اسرائیل در حال آمادگی برای یک حمله موشکی احتمالی از سوی ایران و از طریق پایگاه‌های این کشور در داخل خاک سوریه است. به گفته یکی از این مقامات ظاهراً ایران در حال آماده شدن برای حملات موشکی به مواضعی در شمال فلسطین اشغالی و در تلافی حملات به T-۴ است.

جروزالم پست به نقل از «رانی دنیل» متخصص امور نظامی و امنیتی در این خصوص بیان کرده است که مقامات اطلاعاتی رژیم اسرائیل بر این عقیده هستند که ایران قرار است از نیروهای نظامی شیعه خود مستقر در سوریه و همچنین از طرق حزب‌الله اقدام به تلافی‌جویی کند تا به این وسیله انجام این عملیات توسط خود را مخفی نگاه دارد.

هرچند برخی از مقامات ارشد اسرائیلی بیان کرده‌اند که ایران در پی یک حمله گسترده علیه اسرائیل است، اما مقامات اطلاعاتی این رژیم بیان می‌کنند که ایران از هرگونه جنگ و تعارض عمیق و گسترده دوری کرده و تنها در پی هدف قرار دادن برخی اهداف نظامی در فلسطین اشغالی است.

این در حالی است که روز گذشته بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل نیز طی یک جلسه با مقامات این رژیم از احتمال یک حمله و تعارض نظامی با ایران خبر داده بود.

نتانیاهو در این جلسه گفته بود: ما هیچ علاقه‌ای به گسترده کردن تعارض نداریم اما برای هرگونه سناریویی آماده هستیم. ما با تمام قوا در مقابل ایران می‌ایستیم و بهتر است این اتفاق زودتر بیفتد و نه در آینده.

بر اساس اطلاعاتی که وزارت دفاع روسیه منتشر کرده است، در تاریخ ۹ آوریل دو فروند جت جنگنده اف ۱۵ رزیم اسرائیل اقدام به حمله به پایگاه T-۴ در سوریه کردند که گفته می‌شود در این حمله ۷ تن از مستشاران نظامی ایران نیز به شهادت رسیدند.

هرچند مقامات اسرائیلی هیچ‌گونه اظهارنظری در خصوص این حمله نکرده و مسئولیت آن را نیز طبق معمول بر عهده نگرفتند اما «اسرائیل تایمز» بیان کرد که این حملات در پاسخ به شواهدی مبنی بر پرواز و یورش یک پهپاد قابل‌انفجار و ورود آن به آسمان فلسطین اشغالی از سوی این پایگاه بوده است.

اسرائیل ادعا می‌کند که ایران پایگاه‌هایی در سوریه با قصد استفاده از آن‌ها علیه این رژیم دارد. بعدازاین حملات در تاریخ ۹ آوریل اسرائیل جنگنده‌های خود را در آماده‌باش کامل نگاه داشته است. وزارت امور خارجه ایران بیان کرده که این حملات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در تاریخ ۱۶ آوریل در کنفرانسی خبری بیان کرد: رژیم صهیونیستی دیر یا زود پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رضا بختیار

      باید به حال نتانیاهو تاسف خورد که احمقی بیش نیست اینکه ایران انتقام خود را می گیرد شکی نیست و احمقی نتانیاهو از این جهت هستش که ایران مواضع داعش را از داخل خاک ایران در سوریه هدف قرار داد پس اگر قرار بر حمله موشکی باشد نیازی نیست از داخل خاک سوریه تدارک ببیند

      پاسخ ها

      • ج جوادی

        فکر کنم منتظرن اون یانکی نظرش ذو درباره برجام بگه بعدش اقدام کنن

      • بدون نام

        بعد از انتخابات پارلمانی عراق .

    • بی خیال

      نخست وزیر و سران اسرائیل غاصب باید این حرف رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را خوب درکله پوک شان فرو کنند که دیگر دوره بزن دررو تمام شده است اگر بزنی باید منتظر جواب متقابل باشید .با ترسی که از نیروهای غاصب صهیونیستی سراغ دارم در حال انتظار پاسخ کوبنده متقابل بودن هزار بار بدتر از هر ضربه ای به رژیم غاصب صهیونیستی میباشد لحظه لحظه انتظار کشیدن برای نیروهای صهیونیستی کابوس و عذاب آور شده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این اماده باش نیروها فرسوده میکند

    • بدون نام

      ترسیده اند و دعا میکنند که زودتر ایران اقدام کند ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج