۷۱۳۶۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

بادامچیان:

هاشمی رئیس‌جمهور است یا روحانی؟

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان با انتقاد از دخالت‌ هاشمی در امور اجرایی کشور، گفت: انتخاب استاندار حق دولت است اما نمی‌دانم هاشمی رئیس‌جمهور است یا روحانی.

تابناک: عضو شورای مرکزی جبهه پیروان با انتقاد از دخالت‌ هاشمی در امور اجرایی کشور، گفت: انتخاب استاندار حق دولت است اما نمی‌دانم هاشمی رئیس‌جمهور است یا روحانی.

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی جبهه پیروان در گفتگو با فارس در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه تاخیر در انتخاب استانداران به صلاح مردم نیست، گفت: کسی در کار دولت دخالت نمی‌کند اما اینکه سعی شود تا برای همه استانداری‌ها عناصر اصلاح‌طلب گذاشته شود، به طور طبیعی عده‌ای را ناراضی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب استانداران به عهده دولت است، اظهار داشت: نمی‌دانم آقای هاشمی رئیس‌جمهور هستند یا آقای روحانی؟ آقای دکتر روحانی رئیس‌جمهور هستند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان در عین حال با بیان اینکه جایگاه هاشمی باید حفظ شود، گفت: این رئیس‌جمهور است که اگر اقدامی انجام دهد در مجلس مورد سوال قرار می‌گیرد نه رئیس‌مجمع تشخیص مصلحت نظام لذا روحانی باید در دورانی که در سیاست خارجی کار می‌کند، تدبیری داشته باشد که همه پشت سر دولتش قرار گیرند.

وی با اشاره به لزوم وحدت عمومی در حمایت از دولت متذکر شد: این اختیار با رئیس‌جمهور است که هرکس را دلش بخواهد، بگذارد و نمی‌شود دخالت کرد چراکه انتخاب استاندار حق دولت است.

* خاتمی برای جلوگیری از ترور به وزارت اطلاعات آمار بدهد نه به رسانه‌ها

بادامچیان درباره القائات وجود خط ترور از سوی خاتمی پس از ماجرای فرودگاه مهرآباد تهران اظهار داشت: اینکه این نوع مسائل در کشور مطرح شود، خوب نیست و اگر می‌خواهیم جلوی این نوع مسائل گرفته شود، باید به قوه قضائیه یا وزارت اطلاعات گفته شود نه اینکه در بیرون این موضوع را مطرح کنیم.

وی تصریح کرد: ما در دوره‌‌ای هستیم که دولت، بحث رابطه با آمریکا را پیش گرفته و طبق یک نرمش قهرمانانه در حال پیش‌روی است لذا هرچه فضای کشور معتدل باشد بهتر است تا اینکه این نوع حرف‌ها گفته نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جهان

      با تشکر خیلی زیاد از برترین ها که تقریبا همه نظرات خوانندگان را بدون کم و کاست درج میکند و من خیلی وقت است که اکثر خبرهای این سایت را میخوانم و نه تنها لذت مبرم بلکه به برخی سایتهایی که دنبال جو سازی هستند و تنها آن رای و نظری را که دوست دارند القا کنند و همجهت با رای و نظر خودشان است را میاورند مانند تابناک و ...سر نمیزنم .
      عزیزم آقای بادمچیان , ایکاش همه مثل شما فکر میکردند و موقعیت سنج بودند و جایگاه اجتماعی خودشان را میشناختند . درست است که ایران در مقایسه با خیلی از کشور های همسایه و منطقه از لحاظ ایستادن بر پای خود اصلا قابل مقایسه نیست و ما باید از این لحاظ بر خود ببالیم اما این بدان معنی نیست که ما یکدفعه اعلام کنیم ایران موشکی ساخته که خود آمریکا را هم میزند .(کی ؟ زمانی که بحقیقت دریافته ایم که کم کم رمقی در ما نمانده است و دلار سه هزارو هشتصد تومنی تمام ره آوردهای انقلاب و خود انقلاب را هم بر باد میداد و حال میخواهیم دیوار های بی اعتمادی را از دو طرف برداریم ) دولت امید با اسمش و حرفهاش به سه هزار تومان آورده و ... در این شرایط و اوضاع هرکسی هر طلبی که قبلا داشته و یا توهم ایجاد شده که باید داشته باشد را بدون ملاحظه اوضاع عنوان میکند و ...ایکاش کمی به خدا ایمان داشتیم در حکومت دینی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب برترین ها هم مث خیلی سایتهای دیگه نظرات را به سلیقه خودش درج میکنه .... و بقیه را درج نمیکنه

    • بدون نام

      به کوری چشم دشمنان هردووانه !!!

    • بدون نام

      آقای هاشمی هر نظری بدهند به صلاح مملکته و کور بشه چشمی که نتواند ببیند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج