۷۱۳۸۹۲
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

اشتباهات داوری، همراه همیشگی رئال مادرید

هر زمان صحبت از رئال مادرید باشد صحبت از اشتباه داوری هم به میان است و این در حالی است که این تیم تیمی بزرگ است و نمی‏‎توان منکر قدرتش شد.

خبرگزاری مهر: یک دیدار ال‎کلاسیکو دیگر یکشنبه‎شب برگزار شد و طبق معمول همه بازی‎های حساس در دنیا صحبت از اشتباهات داوری به میان است. داورها همیشه اشتباهاتی دارند چون کارشان سخت است، اما هواداران تیم‌‎ها هرگز از حساب کردن و شمردن اشتباهات دست برنمی‎دارند.

تیم فوتبال رئال مادرید تیمی است که از گذشته به رژیم و سلطنت اسپانیا نسبت داده می‎شده است و بارها گفته شده این تیم بسیاری از جام‎ها و موفقیت‎هایش را به ناحق به دست آورده است. اما فراموش نکنید این تیم تیم بزرگی بوده و هست و تیم‎های بزرگ هم همیشه دشمنانی دارند، دشمنانی که به راحتی می‎توانند شایعات را هم درست کنند.

هیچ کس به این موضوع توجه نمی‎کند که در این تیم روحیه جنگندگی و برنده شدن ایجاد شده و این تیم حالا همه عناوین مهم را در کارنامه‌‏اش دارد.

اما نباید در هیچ دیداری بیش از اندازه روی داوری متمرکز شد. شاید در دیدار مقابل بارسلونا داوری بحث‌برانگیز بود، اما چه کسی است که بتواند منکر شود بارسلونا نسبت به رئال در این فصل عملکرد بهتری داشته است؟ پس سفیدپوشان استحقاق قهرمانی در لیگ را نداشتند و این عنوان مستحق بارسا بود.

در عوض تیم زیدان به اعتماد به نفس خوبی در لیگ قهرمانان رسیده و حالا تبدیل به یکی از همیشه مدعی‎ها شده است. شاید قشنگ نباشد که هر موفقیتی را با فساد آمیخته کنیم. مگر غیر از این است که این تیم برخی از بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد؟ پس طبیعی است که بهترین‎ها بهترین عناوین را هم کسب کنند.

راحت‌‏ترین راه این است که یا قضاوت نکنیم، یا اگر قضاویت می‏‌کنیم سعی کنیم تعصبات رنگی را کنار بگذاریم و به چشم هواداری بی‎طرف به موضوع بنگریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نويسنده طرفدار رئاله مثل عادل فردوسي پور

    • هوشنگ

      معلومه طرفداررئالی

    • حمید آبیدل

      اشتباه نیست . تبانی بنگاههای شرطبندی هستش هر جا پول هست فساد هم هست . کیه که ندونه قرعه کشیهای این مرحله از قبل تعیین شده و این اشتباهات سریالی داوری باعث از بین رفتن لذت فوتبال میشه . البته تا بوده همین بوده ولی الان عیان شده

    • محسن.خ

      خیلی رو دارن والا،همه دیدن داوری یه طرفه به نفع بارسا بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوابی یابیداری

    • بدون نام

      زرشک!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج