۷۱۴۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تسویه‌حساب اسیدی با همسر سابق

ناراحت شدم و تصميم گرفتم با او تسويه حساب کنم براي همين هم آن شب که قرار بود بچه ها را تحويل بگيرم تا روز بعد آن ها را به نزد دکتر ببرم يک ظرف اسيد را به همراه خودم به جلوي در خانه بردم و زماني که مطمئن شدم بچه ها از خودرو پياده شده اند محتويات ظرف اسيد را از پنجره خودرو به روي او پاشيدم

حدود ساعت ۱۱جمعه شب صداي «سوختم سوختم» زن جواني، اهالي ساکن در خيابان رضوي ۶ مشهد را سراسيمه به داخل کوچه کشاند، همسايه ها وقتي به سمت زن جوان آمدند مشاهده کردند که قسمت چپ بدن وي دچار سوختگي شده و بخشي از لباس هايش بر اثر پاشيده شدن اسيد کاملا پاره شده بود.

زن جوان در همان حال نام شوهر سابقش را فرياد مي زد و مي گفت: او به روي بدنم اسيد پاشيده است. يکي از زنان همسايه براي کمک به قرباني اسيدپاشي وارد عمل شد اما اسيد قسمتي از دست هاي او را نيز دچار جراحت کرد، کوچه از ازدحام جمعيت پر شده بود. موضوع به پليس و اورژانس اطلاع داده شد. کسي نمي دانست که چه بايد کرد تا زن جوان دچار جراحت بيشتري نشود، عده اي مي خواستند قسمت هايي از بدن او را که روي آن اسيد پاشيده شده بود با آب بشويند اما برخي ديگر مانع اين کار شدند زيرا کسب اطلاع کرده بودند که نبايد روي قسمت هايي که اسيد پاشيده شده آب بريزند.

ناصري يکي از شاهدان عيني ماجرا گفت: اين خانم در حالي که داخل خودرو بود توسط شوهر سابقش مورد اسيدپاشي قرار گرفت و آثار اسيد روي سمت چپ بدنش کاملا مشهود بود، دو دختر ۱۲ و ۱۳ساله اش هم مرتب جيغ مي زدند و «مامان»، «مامان» مي کردند، مرد اسيدپاش هم پس از پاشيدن اسيد به داخل منزل خود رفت، دقايقي بعد پليس سررسيد، آن ها اندکي منتظر حکم قضايي براي ورود به منزل شدند، وقتي حکم صادر شد، منزل اسيدپاش را گشتند اما او را نيافتند تا سرانجام وي را درحالي که در پشت بام آپارتمان مخفي شده بود دستگير کردند.

وقتي ماموران مرد ۴۰ساله اسيدپاش را آوردند، مشاهده کردم که اسيد روي بدن خود او نيز ريخته و لباس و شلوارش سوراخ سوراخ شده بود، وقتي آمبولانس اورژانس آمد، مصدوم را به داخل آمبولانس انتقال دادند، در آن جا سروصورت و قسمت هايي از بدنش را با شير شست و شو دادند و سپس وي را براي مداوا به بيمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال دادند.

۲۸درصد سوختگي زن جوان
دکتر محمدرضا مهدي رئيس اورژانس خراسان رضوي هم به خراسان گفت: اين خانم ۳۸ساله در ساعت ۲3:20 شب جمعه توسط همسر سابقش مورد اسيدپاشي قرار گرفت که پس از دقايقي از وقوع حادثه توسط يک دستگاه آمبولانس اورژانس و پس از انجام اقدامات اوليه درمورد فرد مصدوم براي مداوا به بيمارستان امام رضا(ع) منتقل شد.

وي افزود: طبق استعلامي که از بيمارستان گرفتيم، اسيد روي دست و پاي اين زن پاشيده شده بود و از ناحيه صورت آسيبي نديده بود، وي گفت: بيمارستان سوختگي اين زن را ۲۸درصد اعلام کرده و گفته است که وي هم اکنون (عصر ديروز) در بيمارستان بستري است.

اظهارات مادر مصدوم
مادر اين زن ۳۸ ساله هم درباره چگونگي وقوع حادثه گفت: همراه دخترم به راه افتاديم تا بچه هايش را به شوهر سابقش تحويل بدهد و او آن ها را فردا صبح نزد دکتر ببرد اما لحظه اي که به مقابل خانه شوهرش رسيديم و بچه ها از خودرو پياده شدند ناگهان دامادم يک ظرف اسيد را روي سر و صورت دخترم که داخل خودرو نشسته بودم پاشيد و فرار کرد.

وي در دايره اجتماعي کلانتري نجفي مشهد افزود: عقربه هاي ساعت ۱۱ شب بيست و يکم مرداد ماه را نشان مي دادند که ما با پليس ۱۱۰ تماس گرفتيم و دقايقي بعد ماموران انتظامي در محل حاضر شدند و اين مرد بي رحم را در حالي که روي پشت بام خانه اش مخفي شده بود دستگير کردند.متاسفانه دخترم دچار آسيب جدي شده است و الان تحت مراقبت هاي ويژه پزشکي قرار دارد.

برابر معاينات اوليه او از ناحيه سر، صورت، گردن و پشت سر دچار سوختگي شده است. اميدوارم از طريق قانوني بتوانيم شوهر سابق دخترم که مرتکب چنين کار غيرانساني شده را به سزاي عملش برسانيم.

مرد اسيدپاش: پشيمانم
ادامه اين ماجرا را از زبان متهم پرونده مي خوانيم.

مرد ۴۰ ساله اسيدپاش نيز در حالي که گريه مي کرد با احساس ندامت و پشيماني گفت: همسرم از روز اول زندگي مشترکمان مرا دوست نداشت و هميشه اين مطلب را به زبان مي آورد. من بهانه گيري ها و ناسازگاري او را به حساب اين که حتما به فرد ديگري علاقمند است گذاشته بودم و دچار شک و بدبيني شديد شدم تا اين که با اين وضعيت اختلافات ما بالا گرفت و پس از مشاجرات زياد از همديگر جدا شديم.

او حضانت ۲ دخترمان را برعهده گرفت و چند روز قبل در آخرين تماس تلفني که براي جويا شدن حال دخترانم و گفت وگو با آن ها داشتم همسر سابقم با لحن تند و تهديدآميزي صحبت کرد.

مرد جوان افزود: از اين بابت ناراحت شدم و تصميم گرفتم با او تسويه حساب کنم براي همين هم آن شب که قرار بود بچه ها را تحويل بگيرم تا روز بعد آن ها را به نزد دکتر ببرم يک ظرف اسيد را به همراه خودم به جلوي در خانه بردم و زماني که مطمئن شدم بچه ها از خودرو پياده شده اند محتويات ظرف اسيد را از پنجره خودرو به روي او پاشيدم.

مرد جوان که دستان خودش نيز در زمان اسيدپاشي دچار سوختگي شده بودند آهي کشيد و افزود: فکر نمي کردم او اين قدر آسيب ببيند و من تصميم داشتم به خودرو خسارت برسانم که اسيدها روي او پاشيد.

من از کرده خود پشيمانم و اميدوارم سلامتي همسر سابقم به خطر نيفتد.

لازم به ذکر است که تحقيقات پليسي دراين باره هم چنان ادامه دارد و متهم با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شده است.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تسویه‌حساب اسیدی با همسر سابق

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج