۷۱۴۰۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیام‌های رمزنگاری شده به توییتر اضافه می‌شود؟

به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی توییتر نیز می‌خواهد به منظور افزایش امنیت سایبری کاربرانش، بخش پیام‌های رمزنگاری شده را به پلت‌فرم خود بیفزاید.

خبرگزاری ایسنا: به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی توییتر نیز می‌خواهد به منظور افزایش امنیت سایبری کاربرانش، بخش پیام‌های رمزنگاری شده را به پلت‌فرم خود بیفزاید.

به گزارش وب سایت phonearena، مانچون وانگ - دانشجوی رشته علوم کامپیوتر - که پیشتر از قابلیت‌های منتشر نشده، اینستاگرام پرده‌برداری کرده بود، حالا اعلام کرده است که گویا توییتر در حال آزمایش و نهایی‌سازی قابلیت ارسال پیام‌های رمزنگاری شده و کاملا اختصاصی و امن است تا به کاربرانش این امکان را بدهد تا بتوانند با خیال آسوده پیام‌های خود را در قسمتی اختصاصی و جداگانه همچون یک پیام‌رسان، برای دوستان و آشنایان خود بفرستند.

این طور که به نظر می‌رسد شبکه اجتماعی توییتر قصد دارد شباهت بیشتری به پیام‌رسان‌هایی همچون واتس‌اپ و تلگرام پیدا کند تا به نیازهای خیل عظیمی از کاربرانش پاسخ بدهد.

هنوز مشخص نیست که توییتر چه زمانی می‌خواهد این قابلیت را به پلت‌فرم خود اضافه کند اما طبق گفته‌های این متخصص فعال در زمینه فناوری اطلاعات و اسناد و مدارکی که ارائه کرده، این قابلیت طراحی شده است و در مراحل نهایی انتشار و ارائه قرار دارد.

شبکه‌های اجتماعی بسیاری همچون توییتر در ماه‌های اخیر تحت فشار دولت‌های متعددی در جهان قرار گرفته‌اند و توییتر نیز تاکنون به منظور جلوگیری از انتشار محتوای نامناسب، حساب کاربری بسیاری از کاربرانش را مسدود کرده و محتوای به اشتراک گذاشته شده آن‌ها را حذف کرده است.

توییتر، یک شبکه اجتماعی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا سقف ۲۸۰ کاراکتر پیام‌های متنی مورد نظر خود را که توییت نامیده می‌شود، ارسال و منتشر کنند. آن‌ها به منظور بیشتر دیده شدن پیام‌های خود می‌توانند از قابلیتی به نام هشتگ استفاده کنند تا دیگر کاربران با سرچ کردن آن، بتوانند تمامی توییت‌های مربوط به آن هشتگ را مشاهده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج