جاباما
۷۱۴۲۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

عرضه ۶ میلیون سکه به بازار تا پایان سال

سخنگوی بانک مرکزی با اعلام اینکه بیش از پنج میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه سکه تا پایان امسال وارد بازار خواهد شد، گفت: در مرحله نخست از فردا (۱۹ اردیبهشت) ۷۹۹ هزار قطعه سکه پیش خرید شده تحویل متقاضیان می شود.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی بانک مرکزی با اعلام اینکه بیش از پنج میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه سکه تا پایان امسال وارد بازار خواهد شد، گفت: در مرحله نخست از فردا (۱۹ اردیبهشت) ۷۹۹ هزار قطعه سکه پیش خرید شده تحویل متقاضیان می شود.

محمدعلی کریمی روز سه شنبه افزود: در مجموع نزدیک به هفت میلیون و ۶۵۰ هزار قطعه سکه تمام بهار آزادی پیش فروش شده که از این تعداد پنج میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه سکه در سال ۱۳۹۷، یک میلیون و ۳۴۰ هزار سکه در سال ۱۳۹۸ و ۴۰۸ هزار سکه در سال ۱۳۹۹ تحویل مشتریان می شود.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی درباره سکه های تحویلی در سال ۱۳۹۷ گفت: ۷۹۹ هزار قطعه سکه در اردیبهشت ماه، ۶۶۶ هزار و ۵۰۰ قطعه در تیرماه، ۲۹۲ هزار قطعه در مرداد ماه، ۳۳۶ هزار قطعه در شهریورماه، یک میلیون و ۲۸۷ هزار قطعه سکه در مهرماه، ۹۰۷ هزار قطعه در آبان ماه، ۷۰ هزار قطعه در دی ماه، ۸۶۵ هزار قطعه در بهمن ماه و ۶۷۷ هزار قطعه در اسفند ماه امسال تحویل خریداران می شود.

کریمی ادامه داد: از یک میلیون و ۳۴۰ هزار قطعه سکه تحویلی در سال ۹۸ نیز گفت: از این تعداد حدود ۸۸۲ هزار قطعه در فروردین ماه، ۳۸۹ هزار قطعه در اردیبهشت ماه، ۲۳ هزار و ۵۰۰ قطعه در مهرماه و نزدیک به ۴۲ هزار قطعه سکه در آبان ماه ۹۸ در اختیار ثبت نام کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی، آمار پیش فروش سکه سال ۱۳۹۹ را ۴۰۸ هزار قطعه اعلام کرد و افزود: ۱۴۸ هزار قطعه سکه در فروردین ماه و ۲۶۰ هزار قطعه سکه نیز در اردیبهشت ماه ۹۹ تحویل مشتریان خواهد شد.

سخنگوی بانک مرکزی با بیان اینکه بیشترین میزان پیش خرید سکه در استان تهران و اصفهان انجام شده است، افزود: همه سکه های پیش خریدی توسط ۱۱۴ هزار و ۴۶۳ نفر انجام شده که میانگین تعداد برای هر نفر ۶۷ سکه است.

طبق قانون، بانک مرکزی مسئولیت ضرب سکه طلا و تنظیم بازار آن را عهده دار است.
پس از اجرای برنامه یکسان سازی ارز از سوی دولت از شامگاه بیستم فروردین، بانک مرکزی پیش فروش سکه در سررسیدهای یک ماهه، سه ماهه، 6 ماهه، 9 ماهه، یکساله، 18 ماهه و 2 ساله را کلید زد که در سه هفته گذشته پیش فروش در سررسیدهای یک ماهه، سه ماهه و 6 ماهه متوقف شده بود.

پیش فروش سکه تمام در سررسید یک ماهه یک میلیون و 590 هزار تومان، سه ماهه یک میلیون و 540 هزار تومان، 6 ماهه یک میلیون و 475 هزار تومان، 9 ماهه یک میلیون و 410 هزار تومان و یک ساله یک میلیون و 350 هزار تومان در شعب بانک ملی ایران انجام می شود؛ قیمت سکه برای سررسید 18 ماه یک میلیون و 245 هزار تومان و سررسید 2 ساله یک میلیون و 160 هزار تومان تعیین شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغه

    • بدون نام

      جون مادرتون نخرین
      وقتی میخرین اونوقت میگن اها همه خریدن بزار قیمت همین بمونه

    • بدون نام

      الان برا کنترل چکار کردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج