۷۱۴۲۷۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

قدردانی از استقبال مردم خراسان رضوی از دولت

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال گرم، صمیمی و آگاهانه مردم شریف استان خراسان رضوی از کاروان دولت تدبیر و امید، اظهار امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت‏های بالفعل و بالقوه استان، افتتاح و اجرای پروژه‏ های بزرگ زیربنایی و توسعه‏ ای در حوزه‏ های مختلف که در این سفر انجام شد، تحولی مطلوب در راستای توسعة پایدار و افزایش رفاه و آسایش مردم لایق این استان انجام پذیرد.

خبرگزاری ایسنا: دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال گرم، صمیمی و آگاهانه مردم شریف استان خراسان رضوی از کاروان دولت تدبیر و امید، اظهار امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت‏های بالفعل و بالقوه استان، افتتاح و اجرای پروژه‏ های بزرگ زیربنایی و توسعه‏ ای در حوزه‏ های مختلف که در این سفر انجام شد، تحولی مطلوب در راستای توسعة پایدار و افزایش رفاه و آسایش مردم لایق این استان انجام پذیرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‏ الله الرحمن الرحیم

در ایام پرفضیلت ماه شعبان، استقبال گرم، صمیمی و آگاهانه مردم شریف استان خراسان رضوی از کاروان دولت تدبیر و امید که جلوه دیگری از اقتدار، اتحاد و یکپارچگی ملی را خلق کرد؛ نشانه‏ای روشن از همگامی و عزم راسخ مردم آن خطه مقدس در حمایت از خادمان خود است.

انوار وجود مبارک و مطهر ثامن‏ الائمه حضرت امام رضا(ع)، به اقلیم خراسان عظمت و جایگاه رفیعی در تاریخ اسلام و ایران داده است. به واسطه این گنجینه معنوی، دیدار کاروان دولت از آن استان و زیارت بارگاه ملکوتی امام رئوف همواره، توفیقی بزرگ و سفری راهگشا بوده و خواهد بود.

استان خراسان رضوی در کنار ویژگی بی‏نظیر معنوی و ظرفیت‏های تاریخی، فرهنگی و طبیعی خود برای جذب گردشگر؛ دارای مراکز گوناگون صنعتی، بازرگانی، کشاورزی و مراکز آموزش و نشر علوم است که همه این موارد بیانگر وجود شرایط مطلوب برای نهادینه‏ سازی توسعه پایدار و پیشرفت همه­ جانبه این استان است.

با توجه به این ظرفیت‏های بالفعل و بالقوه، دولت امیدوار است با افتتاح پروژه­های بزرگی همچون زنجیره صنعت فولاد خراسان در شهرهای سبزوار و نیشابور، ارتقاء بهره­ برداری مصرف آب کشاورزی، خطوط ریلی جدید شهری و عملیاتی شدن طرح‏های منطبق با نیازهای مردم استان همچون بازسازی و نوسازی بافت­های فرسوده و رفع مشکل حاشیه­ نشینی به ‏ویژه در مشهد مقدس و سایر پروژه‏های بزرگ زیربنایی و توسعه‏ ای در حوزه‏ های مختلف که در این سفر به تصویب رسید؛ تحولی مطلوب در راستای توسعه پایدار و افزایش رفاه و آسایش مردم لایق این استان صورت پذیرد.

برخود فرض می‏دانیم به پاس استقبال گرم و صمیمانه مردم استان و بویژه مردم شریف شهرستانهای سبزوار و نیشابور از کاروان دولت تدبیر و امید، از همه اقشار مردم، علمای اعلام، شخصیت‏ های علمی، سیاسی، نظامی و فرهنگی، خانواده‏ های معزز شهیدان و ایثارگران، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه که در این سفر یار و میزبان شایسته کاروان دولت تدبیر و امید بودند، تشکر و قدردانی ‏کنیم.

امیدواریم در سایه عنایات الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همیاری آحاد مردم، در سالی که «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، بیش از پیش شاهد نشاط اجتماعی، رونق اقتصادی و ارتقاء سطح زندگی مردم عزیز آن دیار باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ا ا

      دانش اموز بودن همه که برده بودن برا استقبال

    • بدون نام

      ازچی دلت قدردانی کردندازساخت سازهاازحقوقهاازدلار۳۰۰۰تومانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج