۷۱۴۳۳۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نقض معاهده در فولاد شهر!

انفجارهای عجیب چند نارنجک در دقایق پایانی مسابقه، نگرانی بزرگی را در مسئولان ایرانی و البته کنفدراسیون فوتبال آسیا به وجود آورد و امنیت ورزشگاه های ایران را زیر سوال برد.

ورزش سه: انفجارهای عجیب چند نارنجک در دقایق پایانی مسابقه، نگرانی بزرگی را در مسئولان ایرانی و البته کنفدراسیون فوتبال آسیا به وجود آورد و امنیت ورزشگاه های ایران را زیر سوال برد.


نارنجک، ترقه، دود و صداهای مهیب، واژه هایی عجین شده با فوتبال در ایران هستند. از سال های قبل که نارنجک ها به ورزشگاه های ایران کشیده شدند، نگرانی از محرومیت و پیش از آن مصدومیت حاضرین در ورزشگاه در دل فوتبال دوستان و مسئولان فوتبال کشور به وجود آمد و گام هایی هرچند کوچک، اما برای کنترل آن برداشته شد.

با این وجود، همچنان در بازی های حساس، صدای مهیب و دود غلیظ ترقه ها در استادیوم های مختلف کشور شنیده و دیده می شود که باعث تاسف است.

امشب در فولاد شهر، بازی با آرامش و امنیت پیش می رفت اما در آخرین دقایق مسابقه، چند انفجار عجیب بازی را تحت الشعاع قرار داد. انفجارهایی که به همان لحظه ختم نشدند و پس از گل سه امتیازی جورج ولسیانی نیز ادامه داشتند.

نقض معاهده در فولاد شهر!


به نظر می رسید ترقه های از سوی هواداران تیم میزبان به زمین پرتاب شدند اما مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با تکذیب این موضوع گفت: کارخانه فولاد شهر سیستم‌های پیشرفته‌ای دارد و می‌توانیم مسیرها را پیگیری کنیم. خیلی وقت بود که این اتفاقات را نمی‌دیدیم، اما این مسئله باید پیگیری شود. در بازی‌های ذوب‌آهن هواداران همیشه در کمال خونسردی به تماشای مسابقه می‌پرداختند و پس از آن ورزشگاه را ترک می‌کردند. اگر شکست هم می‌خوردیم آنها مشکلی ایجاد نمی‌کردند، فکر می‌کنم این اتفاقات کار هواداران ذوب‌آهن نبود، اما مطمئن باشید مستندات کافی در این زمینه تهیه خواهیم کرد.

در هر حال، هرکسی که مقصر و عامل این حرکت باشد، تفاوتی در نتیجه ندارد. این اتفاق در یک بازی آسیایی رخ داد و دود آن در چشم فوتبال ایران خواهد رفت. خصوصا این که اکنون شرایط میزبانی ایران و امنیت ورزشگاه ها باتوجه به ادعای سعودی ها زیر سوال رفته و اهالی فوتبال باید برای نمایش امنیت و آرامش بیشترین تلاش را بکنند.

در هر حال، باید دید ناظران AFC چه حکمی و چه نظری در این باره خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه چرا این کارها را انجام میدید اونوقت میگید چرا تیمهای عربستانی نمیاند ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج