۷۱۴۴۸۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تاثیر تحویل زودهنگام سکه‌ پیش فروشی چیست؟

خانه ملت به نقل از یک عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس نوشت:: اگر دولت از عهده تهیه و تامین سکه های پیش فروش بر بیاید، تحویل زودهنگام آن تاثیر مثبتی بر جامعه می گذارد

خانه ملت به نقل از یک عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس نوشت:: اگر دولت از عهده تهیه و تامین سکه های پیش فروش بر بیاید، تحویل زودهنگام آن تاثیر مثبتی بر جامعه می گذارد

حسنعلی حاجی دلیگانی با اشاره به تحویل زودهنگام سکه های پیش فروش شده، اظهار داشت: اگر دولت از عهده تهیه و تامین سکه های پیش فروش بر بیاید، تحویل زودهنگام آن تاثیر مثبتی بر جامعه می گذارد اما اثرگذاری اقتصادی آن را چندان قابل توجه ارزیابی نمی کنم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توزیع سکه در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور ثابت باشد می تواند در جمع آوری نقدینگی اثرگذار باشد اما در حال حاضر اقتصاد ایران ثابت نیست و هر روز شاهد کاهش ارزش پولی ملی هستیم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که ارزش پول ملی کاهش پیدا می کند طبیعی است که مردم ترجیح دهند پول خود را به ارز یا طلا تبدیل کنند، به همین جهت انتظار می رود که رئیس جمهور وتیم اقتصادی راه کار موثری برای ثبات بازار ارز و طلا در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه تحول زودهنگام سکه تاثیری در ثبات اقتصادی ندارد، گفت: ارز ۴۲۰۰ تومان هم تصمیم درستی برای مدیریت بازار نبود و ارز ۴۲۰۰ تومان نشان داد نمی تواند در ایجاد ثبات موثر باشد، به هر حال نیازهای ارزی و میزان ارز موجود در کشور مشخص است و باید براساس واقعیت های برای مسائل اساسی کشور تصمیم گیری کرد.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از تصمیمات یک شبه دولت برای مدیریت بازار اقتصادیکشور، اظهار داشت:تصمیم های دولت در حوزه اقتصاد باید جامع باشد و هر سه قوه با صمیمیت و همدلی تصمیم اتخاذ شده را پیش ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سکه

      فقط مقدار عظیمی پول رو ریختید جیبه یه عده مفت خوره دلال پولدار و از جیب ادمای بدبخت خارج کردید و فاصله طبقاتی رو زیاد کردید
      غیر این هیچی

    • طلا

      هیچ کاری نکردید فقط یه عده پولای مفت زیادی الکی گیرشون امد
      یه فرصت برا فرصت طلبهای پولدار برای کاسبی و پوله مفت
      اینا هموناییند که فردا با همین سکه ها بازار رو دست میگیرند و دولتو فلج خواهند کرد حالا ببینید چی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج