۷۱۵۰۲۳
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

خدمات تامین اجتماعی را غیرحضوری دریافت کنید

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: مردم می‌توانند تمام خدمات مربوط به تامین اجتماعی را به صورت غیرحضوری و از طریق کد دستوری #۱۴۲* دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا: معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: مردم می توانند تمام خدمات مربوط به تامین اجتماعی را به صورت غیرحضوری و از طریق کد دستوری #۱۴۲* دریافت کنند.

محمدحسن زدا افزود: بیمه شدگان و مستمری بگیران می تواند با استفاده از این نرم افزار و کد دستوری یادشده از آخرین سابقه بیمه، استحقاق درمان، آخرین مستمری، رابطه بیمه ای و نوبت دهی برای درمان نیز استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این سامانه اغلب خدمات موردنیاز بیمه شدگان و مستمری بگیران را دارد و نیاز به مراجعه حضوری مردم به شعب وجود ندارد و از این طریق بخشی از مشکلات مردم به ویژه در هزینه ها و رفت و آمدها به مراکز و شعب تامین اجتماعی کاهش می یابد.

زدا افزود: همچنین در این کد دستوری، آخرین فیش حقوقی بیمه افراد موجود است و تنها راه دسترسی به این موضوع وارد کردن کدملی مستمری بگیر است و حتی آخرین ماهی که بیمه و دستمزد مستمری بگیر پرداخت شده در این سامانه قابل رویت است.

وی ادامه داد: تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از این پس می توانند خدمات غیرحضوری خود را از طریق اپلیکیشن «تامین اجتماعی من» دریافت کنند و براساس رویکرد سازمان در ارائه خدمات غیرحضوری به جمعیت تحت پوشش و به دنبال راه اندازی سامانه مبتنی بر USSD، (کد دستوری#١٤٢*)، هم اکنون اپلیکیشن تلفن همراه سرویس گرای این سازمان با نام «تامین اجتماعی من» توسعه یافته و بر روی مارکت کافه بازار به نشانی https://cafebazaar.ir/app/ir.sso.mobile/?l=fa در دسترس مخاطبان این سازمان قرار دارد.

وی اضافه کرد: این اپلیکیشن شامل سرویس های استعلام ونمایش نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی بیمه شده و سایر اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، استحقاق درمان، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه، استعلام بخش مستمری بگیران با امکان مشاهده آخرین فیش مستمری، استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای تمامی کارگاه ها و پیمان های تحت پوشش است.

سازمان تامین اجتماعی با ۴۲ میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر ۱۸ نوع خدمت بیمه ای و درمانی به افراد زیر پوشش ارائه می دهد.

این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است و ۳۵۶ بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.

بخش بیمه ای تامین اجتماعی نیز دارای ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه ای این سازمان از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می شود، همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به سازمان شعب اقماری و کارگزاری های سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب مشغول به فعالیت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غریبه

      من باهمین کددستوری رفتم بخدا شارژ واینترنت وبسته وازین چیزهاست ازبیمه وخدمات بیمه خبری نیست همش دروغه امتحان مجانی است یاعلی

      پاسخ ها

      • دروغگو

        والا بلا خدایی همسایه و دوستان مرا وادار کردن که بیمه تکمیلی بگیرم حساب کرده ام برای چهار نفر سالانه مبلغی بالغ بر یک میلیون و چهارصد هزار تومان دادم به بیمه مکمل آتیه سازان حافظ هیچگونه موردی را بجز برخی از آزمایشات نمی پذیرد، اگر عمری باشد پایان سال آن را فسخ می کنم،

    • غریبه

      من باهمین کددستوری رفتم بخدا شارژ واینترنت وبسته وازین چیزهاست ازبیمه وخدمات بیمه خبری نیست همش دروغه امتحان مجانی است یاعلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا واسه منم همین بود

    • بدون نام

      سازمان تامین اجتماعی هم مثل خدمات درمانی بهتر است از اولین افزایش حقوق کارکنان دولت به نفع خود برداشت کند تا به مشکل مالی برخورد نکند.

    • بدون نام

      اخه ۱۴۲ واسه رایتله که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج