۷۱۵۴۴۶
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

خروج آمریکا از برجام برای ملت ایران، نعمت است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خروج آمریکا از برجام را برای ملت ایران نعمت و دستاورد دانست.

خبرگزاری ایسنا: آیت‎الله «سید احمد میرعمادی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‎آباد با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: خروج آمریکا از قبل برای ما قابل پیش‌بینی بود هر چند این موضوع برای ما مهم نیست.

وی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام برای ملت ایران نعمت و دستاورد است، اضافه کرد: همان‌طور که قطع رابطه با آمریکا در اوایل انقلاب سبب پیشرفت و اعتمادبه‌نفس ایران شد خروج برجام نیز همین اثر را دارد.

میرعمادی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام منطق حکیمانه و پیش‌بینی دقیق مقام معظم رهبری را نسبت به عملکرد این کشور برای دنیا اثبات کرد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب چندسال گذشته بارها و بارها فرمودند به مذاکرات خوش‌بین نیستم چرا که آمریکا عهدشکن است و امروز برای تمام دنیا این سخنان رهبر انقلاب اثبات شد و این مطلب نیز از سوی دشمنان اعتراف شد اما حیف که ما دیر به واقعیت سخنان مقام معظم رهبری پی بردیم.

وی تاکید کرد: برجام هیچ‌گونه خیری برای ما نداشت و اکنون که آمریکا از آن خارج شده ما احساس ضرر نمی‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: برجام برای این بود که تحریم‌های ظالمانه آمریکا برداشته شود ولی طی این مدت تحریمی برداشته شد و شدیدتر نیز شد.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنیم که به تعبیر رئیس جمهور ایران امروز یک عضو مزاحم از برجام خارج شد، اضافه کرد: باید چشم طمع از دشمن برداشت و باور کنیم که به آمریکا نباید اعتماد کرد بلکه بایستی به جوانان خود اعتماد کرد.

امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه باید باور کنیم با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانیم بر تمام مشکلات غلبه پیدا کنیم، گفت: امروز که بحث حفظ برجام بدون حضور آمریکا مطرح است و به اروپایی‌ها مدت زمانی فرصت داده شده که آیا منافع ایران را می‌توانند حفظ کنند یا خیر بایستی گفت اعتماد به اروپا بدون گرفتن تضمین قطعی و محکم تکرار اشتباه اعتماد به آمریکا است.

وی تاکید کرد: اروپایی‌ها در برابر فشار آمریکا طاقت نمی‌آورند و منافع خود را به پای ایران نمی‌نویسند.

میرعمادی گفت: اگر گوش به حرف رهبر می‌دادیم و از رئیس جمهور آمریکا امضاء می‌گرفتیم امروز این مردک نمی‌آمد و اعلام خروج از برجام کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه آنچه از ماجرای خروج آمریکا از برجام مهم بوده این است که باید از آن درس عبرت بگیریم و در برابر سخنان وقیحانه و پست ترامپ پاسخ دندان‌شکنی بدهیم، افزود: رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده که اگر فعالیت‌های هسته‌ای ایران ادامه یابد عواقب بدی در انتظار این کشور است و در پاسخ به او می‌گوییم آقای ترامپ به گذشته برگرد و شکست‌های پی‌درپی آمریکا در برابر ملت بزرگ ایران را مرور کن.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری قدرتمند در دنیا عرض‌اندام کرده و نقش‌آفرینی می‌کند و لشکری قوی در یمن، لبنان، سوریه، عراق و کشورهای خلیج‌فارس دارد.

نماینده ولی‎فقیه در استان تصریح کرد: آمریکا و آل‌سعود تمام تلاش خود را کردند که حزب‌الله لبنان در انتخابات پارلمانی رای نیاورند حتی هر رای را یک‌هزار دلار خریداری می‌کردند اما امروز حزب‌الله ۶۷ کرسی پارلمان لبنان را به‌دست گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ممکن است برای شما سوال شود که چرا آمریکا از برجام خارج شد با اینکه برجام منافع آن‌ها را تامین می‌کرد، خروج از برجام به این دلیل بود که تمام حربه‌های دشمن شکست خورده و آنچه در سر می‌پروراندند از بین رفت.

میرعمادی اضافه کرد: آن‌ها برجام را برای جلوگیری از نفوذ و قدرت ایران می‌خواستند اما دیدند که روزبه‌روز این قدرت بیشتر می‌شود و لذا به حربه کهنه خود که همان تحریم‌های اقتصادی است روی آوردند.

امام‌جمعه خرم‌آباد یادآور شد: دشمن به‌دنبال دوقطبی کردن و تفرقه‌افکنی بین ملت ایران است، ولی آمریکایی‌ها باید بدانند مردم ایران متحد، یکپارچه و منسجم در برابر زیادی‌خواهی‌ها و فشار اقتصادی آنها تا آخر ایستاده‌اند.

میرعمادی راه نجات کشور و غلبه بر تمام مشکلات را پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و با بیان اینکه راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی چیزی جز اتحاد، انسجام و تبعیت از ولایت نیست، خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند آینده ایران متعلق به مردم و نسل جوان است، جوانان پای کار هستند و مردم نیز با راهپیمایی خود بعد از اقامه نمازجمعه در برابر اقدام وقیحانه ترامپ به اعتراض می‌پردازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو توسط میرزای شیرازی ، اظهار کرد: با فتوای یک مرجع تقلید، دست استعمارگران از کشور کوتاه شد و امروز نیز مرجعیت و روحانیت بیدار در عراق، لبنان و ایران اسلامی با نقش آفرینی خود موجب تداوم این راه شده است.

میرعمادی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بیان کرد: متاسفانه اغلب مساجد خرم آباد شبهای ماه مبارک بسته می شود در حالیکه باید این ایام در مساجد اجتماعات مختلف سیاسی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی برگزار و از ظرفیت مساجد برای تعلیم و تربیت و آموزش استفاده شود.

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه علیه اهانت ترامپ به ملت و نظام جمهوری اسلامی راهپیمایی کرده و با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل»، «مرگ برآل سعود» ، «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» سخنان وی در خصوص کشور و مردم ایران را محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      انشاالله
      تا خدا چه خواهد

    • بدون نام

      برا من وامسال من ک زیر خط فقرن مکافات

    • بدون نام

      ببخشید، این نعمت چکاره است، میشه بمامعرفیش کنید،

    • بدون نام

      ای خدا

    • ایرانی

      ماشاالله برای این نعمت

    • بدون نام

      جالبه که کسی نظر میده که که از فقر بی خبره

    • سعید

      چیه میترسی نظرات رو چاپ کنی ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مال منم نچاپید؟باید لال شویم حرفهایمان شنیدنی نیست

    • جانباز

      خداکندکه این نعمت مارادچارفقروبدبختی وانزوای بیشتر نکندتاحالا ماازاین نعمتها خیرکه ندیدیم هیچ باعث بدبختی وبیکاری واختلاس وروزمرگی زندگی ملت شده

    • بدون نام

      یه جور بگو بفهمیم. نعمتش کجاست

    • بدون نام

      نعمت است،برای پولدارها،نه برای فقیران و مستضعف ها.

    • بدون نام

      تو رو خدا دو تا دلیل عقلانی و منطقی بیارین که این نعمته قبول
      برا شما بله و ۶۰ میلیون نفر دیگه را هم ببینین بعد بفرمایین

    • بدون نام

      خجالت بکشید من که چیز بدی نگفتم که پیام منو سانسور کردید فقط یک جواب محارمانه و با کمال ادب دادم

    • بدون نام

      مگه شما جز مردم هستید؟؟؟

    • زنده باد آمریکا

      زنده باد ترامپ

    • بدون نام

      راست گفتند ۰ سواره از پیاده خبر نداره حالا حکایت این از ما بهترینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج