۷۱۵۴۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام

سرمربی سابق پدیده بعد از قطع همکاری با این تیم مشهدی هرگونه شایعه مذاکره اش با تیم های لیگ یکی را رد کرد.

ورزش سه: رضا مهاجری که در لیگ هفدهم فصل پر فراز و نشیبی را با پدیده تجربه کرد در نهایت با ارسال نامه ای به مدیران این تیم از سمت خود کناره گیری کرد. او در مورد علت جدایی اش از پدیده به خبرنگار ما گفت: سال سختی را با این تیم پشت سر گذاشتم. در نیم فصل اول شانس کسب سهمیه بودیم و در دور برگشت برای فرار از سقوط می جنگیدیم. اما خدا را شکر توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

او ادامه داد: من بعد از بازی با گسترش فولاد می خواستم با بچه ها خداحافظی کنم اما با آمدن آقای وطن خواه به عنوان مدیرعامل و با توجه به رابطه صمیمانه ای که داشتم، ترجیح دادم بمانم و صحبت هایی را داشته باشم. اما واقعیت این است که من تصمیم خود را گرفته بودم و با توجه به مشکلات مالی و نبود امکانات اولیه برای تیم و مسائل اینچنینی می خواستم به همکاری ام پایان دهم.

مهاجری با اشاره به خاطرات خوبش از حضور در تیم های مشهدی تصریح کرد: من ۷ سال در مشهد بود و با تیم های ابومسلم و پدیده کار کردم و خدا را شکر توانستم کارنامه خوبی به جای بگذارم. اما من برای ادامه کار نیاز به امکانات و آرامش داشتم. به نظرم با شرایط موجود نمی توانستم ادامه بدهم.

سرمربی سابق پدیده در مورد شایعه مذاکره اش با چند تیم لیگ یکی گفت: برای ادامه کار در لیگ برتر که وضعیت کاملاً مشخص است، اکثر تیم ها تکلیف خود را برای سال آینده می دانند و تنها چند تیم باقی می ماند، کار در لیگ یک هم شرایط خاص خودش را دارد اما واقعاً تاکنون با هیچ تیمی صحبتی نداشته ام و به نظرم هنوز خیلی زود است که در مورد این مسائل صحبت کنیم. تیم ها برای شروع فصل بعد فرصت دارند و من هم مشغول استراحت هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج